Kuinka monella on vahingossa ruvennut seisoon
kun on ollut saunassa samaan aikaan muijan siskon, muijan serkku"likan" tai muijan ystävän kanssa. Huomasiko ne mitään ja tai miten reagoivat?
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät sitä ymmärrä että kulli vaan voi ruveta seisomaan. Olin muijan eronneen serkun kanssa mökki saunassa. Hyvä runkoinen ja isohkot tissitkin. Huomasin kun rupesi kulli väkisinkin kovettumaan ja yritin sitä kyllä peitelläkin. Siinä vaiheessa kun hän rupesi pesemään itseään (pesutila samassa kuin sauna) niin en pystynyt enään peittelemään täysin seisovaa kulliani. Hänkin sen kyllä huomasi, mutta hymyili vaan...
Tossahan kohtaa kannattaa vaan runkata ihan pokkana....
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa seisoo. No ihan saletisti viriilillä miehellä, joka ei ole nähnyt alasti kuin omaa vaimoa, seisoo vieraan alastoman naisen vierellä. Itse välilla fantasioinut, että vaimon leskeksi jäänyt lapsuuden kaveri tulisi tai pyytäisi meitä kylään ja mentäisin yhdessä saunaan. Kivikova seisokki olisi satavarma, kun pelkkä ajatuskin saa kullin kovaksi. Vaimo vain on vartioinut mun isoa kullia, eikä anna kenenkään muun naisen sitä nähdä. Osti mulle nipun uusia speedoja kun ikivanha oli jo niin härskin näköinen mentyään ihan ryhdittömäksi, että meinasi kalu pursua ulos.
Totta kai seisoo jos samassa tilassa on vieras, lisääntymisikäinen nainen. Kaveri kiteytti joskus asian näin: "Vaimoni on ainutlaatuinen nainen. Ainut nainen, jonka vieressä pystyn nussimatta nukkumaan."
Entisen muijan ja tämän parhaan kaverin kanssa tuli joskus reilu parikymppisinä saunottua jokusen kerran, ja joka kerta taisi jossain vaiheessa olla kalu tanassa. Eipä tää kaveri vilkuiluista päätellen ainakaan mieltään pahoittanut.
On ruvennut ja annoin vaan kullin seistä. Ei sille mitään voi...
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain viriilin miehen merkki ja kunnioitus vastapuolen viehättävyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain viriilin miehen merkki ja kunnioitus vastapuolen viehättävyydestä.
Juu naisena pitäisi olla huolissaan jos ei miehellä rupea yhtään seisoon...
Vierailija kirjoitti:
Entisen muijan ja tämän parhaan kaverin kanssa tuli joskus reilu parikymppisinä saunottua jokusen kerran, ja joka kerta taisi jossain vaiheessa olla kalu tanassa. Eipä tää kaveri vilkuiluista päätellen ainakaan mieltään pahoittanut.
Saikko käsihoitoa?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki naiset eivät sitä ymmärrä että kulli vaan voi ruveta seisomaan. Olin muijan eronneen serkun kanssa mökki saunassa. Hyvä runkoinen ja isohkot tissitkin. Huomasin kun rupesi kulli väkisinkin kovettumaan ja yritin sitä kyllä peitelläkin. Siinä vaiheessa kun hän rupesi pesemään itseään (pesutila samassa kuin sauna) niin en pystynyt enään peittelemään täysin seisovaa kulliani. Hänkin sen kyllä huomasi, mutta hymyili vaan...
Vähän samanlainen tilanne tullut myös eteen. Tuttu tunne siis...
minä ainakin oon saunonut kahdenkin kälyni kanssa, toinen heistä antoi käsihoidon.
Usein saunotswn vaimon ja hänen kavereiden kanssa porukalla.
Aina kalu pystyssä ja joka saunomiskerralla saan aina eri naista panna.
Nyt jo kuutta pannu tässä vuoden sisällä.
Ei voi mitään. Tuntuu upealta päästä laukeamaan vaimon kavereiden pilluun.
Aina paljaalla mennään
Vierailija kirjoitti:
Minulla meinaa alkaa seisomaan.kun olen urheiluharrastuksen jälkeen saunassa ja kesäisin joskus paljussa miesporukan kanssa josta suurin osa on nuoria/nuorehkoja hyväkroppaisia kavereita. Näin vaikka olen täysin hetero. Vähän kiusallista.
M36
On kiusallista väittää olevansa hetero, kun pojille seisottaa!
Vierailija kirjoitti:
Usein saunotswn vaimon ja hänen kavereiden kanssa porukalla.
Aina kalu pystyssä ja joka saunomiskerralla saan aina eri naista panna.
Nyt jo kuutta pannu tässä vuoden sisällä.
Ei voi mitään. Tuntuu upealta päästä laukeamaan vaimon kavereiden pilluun.
Aina paljaalla mennään
Höhlä!
Vierailija kirjoitti:
Vahingossa seisoo. No ihan saletisti viriilillä miehellä, joka ei ole nähnyt alasti kuin omaa vaimoa, seisoo vieraan alastoman naisen vierellä. Itse välilla fantasioinut, että vaimon leskeksi jäänyt lapsuuden kaveri tulisi tai pyytäisi meitä kylään ja mentäisin yhdessä saunaan. Kivikova seisokki olisi satavarma, kun pelkkä ajatuskin saa kullin kovaksi. Vaimo vain on vartioinut mun isoa kullia, eikä anna kenenkään muun naisen sitä nähdä. Osti mulle nipun uusia speedoja kun ikivanha oli jo niin härskin näköinen mentyään ihan ryhdittömäksi, että meinasi kalu pursua ulos.
Löytyihän se iso kulli tästäkin ketjusta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löytyihän se iso kulli tästäkin ketjusta!
No onhan se nyt sen verran iso, että siitä riittää luikertelemaan mihin ketjuun vaan, missä voi olla joku uusi joka ei ole Kullin Tarinaa vielä kuullut!
On kiva naida lihavaa naista ,mällit sisään,nainen kun istuu tuolilla niin pakarat roikkuu molemmilta puolin
Eipä täällä voi totuutta vaatia mutta tekstin tyyli kuulosti seksinovellilta eikä keskustelupalstalta. Tuollaisia kannattaa kirjoittaa vähän pitemmiksi ja julkaista novelleina. Olen itse kirjoittanut pari.