Tykkäätkö seksistä?
Kommentit (29)
Elämässä on paljon mielenkiintoisempia asioita kuin seksi. Pilata elämä seksin harrastamisella. En ymmärrä.
Pidän, itseni kanssa soolona ja toisen naisen. Miesten kanssa vähemmän. N22.
Tykkään ja haluan. Harmi ku sänkyyn sopivat kumppanit on ihan liian harvassa. Ei oo ku yks ikinä tullu vastaan kuka haluaa yhtä paljon kun mä, jaksaa nussia pitkään kunnolla ja useasti. Siitä on ihan liian kauan. Sen jälkeen kaikki ollut sellaista nopeita keille riittää yks nopea kerta.
En tiedä, vielä on oma kulta löytämättä. Jos henkisellä tasolla natsaa, niin uskon että fyysinen puoli saadaan kyllä rullaamaan myöskin.
Rakastan seksiä ja miehiä ehti olla todella paljon Nyt kun olen naimisissa mieheni on ehdottomasti paras Seksi on kun liima mikä pitää tiiviisti meidät yhdessä
Onnellisesti aseksuaalisessa liitossa. Hyvä elämä yhdessä ilman haisevan seksin harrastamista. Vihdoin ja viimein löytänyt samanlaisen miehen.
Tykkään, jos se kestää kaikkineen yli kolme minuuttia. Hurjan paljon. Suutelemista pitää olla ehdottomasti.
Tykkään kovasti ja vaimon kanssa sitä harrastetaan noin joka toinen päivä, yhdessä jo 30v.
M47
Oikeesti kun aattelee millaista se tapahtuma on niin vähemmän tekee kyllä mieli.
Tykkään! Silloin harvoin kun sitä saan, se on ihanaa! Mieheni, 62 v., ei oikein halua yhtä paljon, usein kuin mä. Noin pari kertaa kuussa saan. Silloinkin hyvin perinteistä. Olisin aika kokeilunhaluinen itse ja niinpä hankin orgasmini useammin omin käsin ja dildon avulla.
N 63
Meitä taitaa olla aika monta samassa tilanteessa olevia, mitä olen lukenut ja kuullut naisilta.
Jep, kyllä ap me kaikki muutkin täällä mieluummin siivottaisiin kun harrastettaisiin seksiä.