Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotona treenaavat, miten saatte tsempattua itsenne säännölliseen treeniin?

Vierailija
28.06.2024 |

Välineitä löytyy crosstraineristä säädettäviin käsipainoihin ja kahvakuulaan asti. Noilla saa hyvän perustreenin tehtyä, eli se ei ole ongelma, vaan se, miten jatkaa hyvin alkanutta treeniä niin, ettei se vaan jää alkuinnostuksen jälkeen tekemättä? Käytättekö jotain päiväkirjaa tai sovellusta apuna?

Ylipainoa ei ole, mutta haluaisin lisää voimaa ja lihaksia. Nyt olisi loman aikana hyvää aikaa saada treenirutiini kuntoon.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Excelissä on 7 päivän ohjelma ja sitä sitten vain teen loopissa. Ehkä n. joka kuudes viikko on väliviikko koska olen jo vanha.

Vierailija
22/25 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Laitettiin yksi huone kuntosaliksi ja siellä käyn kolmasti viikossa. Laitan heti herättyäni salivaatteet ylleni, syön aamiaisen ja lueskelen päivän lehdet. Sitten ns. lähden salille ja teen ohjelman. Välipäivinä sama systeemi aamulla, mutta lähden lenkille.

Jos ajattelisin, että teen ja lähden sitten myöhemmin tai illalla, tekemättä jäisi.

Siis ennen töitä? Jos menet yhdeksäksi töihin niin eikö sitten pitää herätä ainakin pari tuntia aikaisemmin, eli seitsemältä, että ehtii? Itse en pystyisi. Nukun niin pitkään kuin mahdollista koska olen iltavirkku enkä saa unta ennen aamuyötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vihaan lihaskuntotreeniä, se on ihan pakkopullaa. Ainoa syy miksi siihen kykenen on se, että se auttaa niin paljon juoksuharrastusta, jota taas rakastan. Eli pitää löytää se motivaattori joka saa liikkeelle. Jos sellaista ei ole niin eihän se olekaan mahdollista.

Vierailija
24/25 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelmana on se, etten saa oikein tehokasta treeniä tehtyä. Teen liian lyhyen, ei siitä juuri tuloksia ole syntynyt. Tai en vain sitten huomaa. Saatan siis tehdä vain 15 min jotain muutamaa liikettä ja sitten se jää siltä päivältä siihen. 

Käytä tunteita siihen tekemiseen. Vihaa ja rakkautta. Vihaa itseäsi jos et saa tehoja irti.

Rakasta itseäsi jos treeni kulkee kovaa.

Treenissä on myös henkinen harjoitus. Itsensä käskeminen ja oman elimistön tai asetusten säätäminen. Olet järjestelmäsi asetuksissa ja voit säädellä niitä miten haluat.

Voit vaikka yrittää tuhota itsesi kovalla treenillä.

En halua vihata enkä tuhota itseäni. Mutta kyllä treeni on myös psyykkinen ja ehkä henkinenkin harjoitus. Lähden liikkeelle pienestä vartin treenistä ja kasvatan sitä puoleen tuntiin, kun voimat kasvaa. Laitoin nyt kalenteriin ylös treeniaamut ja mietin ohjelman valmiiksi ensi viikolle. En olekaan ennen suunnitellut näin tarkkaan tätä juttua.

ap

Vierailija
25/25 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuisin ja iltaisin tiettyyn aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän