Ostatko vaatteita puolisollesi? Miksi?
Toisesta ketjusta luettua ja wtf. Aikuinen ostakoon itse vaatteensa.
Kommentit (58)
No en todellakaan hetkauta korvaani jos aikuinen mies ei osaa vaatettaa itseään. En ole sen äiti.
Kylpytakin ostan lahjaksi ynnä sen sellaista, en muuta.
Ei mun miestä kiinnosta ostella vaatteita. Samalla lailla mua ei kiinnosta huollattaa autoani, pestä tai mielellään edes tankata sitä. Siispä mies hoitaa mun autoni ja mä ostan sille vaatteita 😊
Mun mies on ihan käsittämättömän taitava rikkomaan vaatteitaan. En tiedä miten onnistuu siinä. Uudet paidat on heti reikäisiä, uusilla sortseilla istuu remppatyömaalla johonkin naulaan ja kun nousee niin REPS. Sukat sillä reikääntyy melkein heti ja olen nyt koittanut löytää sille kestävämpiä sukkia. Lisäksi se ei tajua säästellä vaatteitaan, vaan käyttää niitä ihan epäloogisesti. Nyt ostettiin sille uudet lököhousut kotiin/urheiluun, niin kiipesi niiden kanssa tikapuille, ja putosi alas. Kaksi isoa repeämää aivan uusissa housuissa. Vaikka hänellä olis remonttivaatteita vaikka kuinka paljon! Kyllä komennan vaihtamaan paidan, jos alkaa tehdä remonttia juuri ostamallani T-paidalla. Kun ei hän vaan hoksaa mitä on päällä, kun keskittyy muihin asiohin.
Että kyllä, ostan sille vaatteita 😂
Meillä mies alkaa näyttämään ihan pummilta jos en ostaisi. Kulkee nytkin hyvin vanhoissa ja risoissa vaatteissa.
Toki palkkakaan ei riitä vuokran jälkeen uusiin vaatteisiin. Se on kyllä aika hyvä perustelu häneltä. Raha ei tosiaan riitä kympin tuntipalkalla vaatteisiin. Hän on aina kulkenut todella vanhoissa ja rikkinäisissä vaatteissa ja joskus kerää roskiksista tai tien viereltä ihan hyviä ja toimivia vaatteita.
Sinällään minua ei haittaa kun kyseessä on alastomana tosi hyvännäkköinen ja hyväkuntonien mies. Huonotkin vaatteet näkyy hänen päällä kelvollisina. Hän onnistuu kantamaan seksikkäästi rikkinäistä t-paitaa jossa on öljytahroja.
Vaatteet ei tavallaan tee ihmisestä hyvännäköistä vaan hyväkuntoinen kroppa. Siinäpä se.
Mieheni tuo usein työmatkoilta tuliaisena vaatteen, korun yms. Minä olen neulonut sukat hänelle. Mitä kummalista vaatteiden ostamisessa olisi?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni tuo usein työmatkoilta tuliaisena vaatteen, korun yms. Minä olen neulonut sukat hänelle. Mitä kummalista vaatteiden ostamisessa olisi?
Se on taas joku ihmeellinen "itsenäisyys-hulluus". Että ei voi olla itsenäinen nainen jos ostaa miehelle vaatteita tai mies hänelle 😂
No en kyllä lähtisi aikuiselle vaatteita ostamaan. Mies tätä ihmetteli kun exänsä oli tosiaan ostellut ja minä en. No oppi sitten ostamaan itse.
Musta olisi outoa ostaa miesystävälle vaatteita. Voin hänelle paljon muuta ostaa, mutta vaatteet on jotenkin niin henkilökohtaisia et outoa olis ostella.
Ostan välillä, jos on tarvetta ja osuu sopiva kohdalle. Puolisokin ostaa minulle jos törmää mieluisaan. Viimeksi osti ihanan kesämekon.
Vierailija kirjoitti:
Musta olisi outoa ostaa miesystävälle vaatteita. Voin hänelle paljon muuta ostaa, mutta vaatteet on jotenkin niin henkilökohtaisia et outoa olis ostella.
Miesystävä ei liene puoliso.
Ostan välillä lahjaksi collegevaatteita, kun niitä käyttää päivittäin ja tiedän koon ja preferenssit. Lisäksi jostain marketista saatan ostaa sukkia tai kalsareita, jos tiedän että on tarvetta. Oikein muuta en osta, kun pitäisi sovittaa ja esim. t-paidoissa mies suosii tiettyjä bändipaitoja, joita itse tilaa netistä.
Ostin miehelle joskus vyön, koska sain kyseisestä liikkeestä alennusta. Olen myös ommellut hänelle ainakin parit housut, kun hän halusi tietynlaiset ja niitä ei löytynyt sopivia.
Nää on pakko olla provoja jotka meuhkaa, ettei toiselle saa vaatteita ostaa 😂
Ostan jos osuu kohdalle. Maun tiedän joten ei tarvitse kysyä.
Näyttäisin Uuno Turhapurolta tai Hartikaiselta ilman vaimoa. Kiitos hänelle
Joskus olis kivakin ostaa, mutta ei taitaisi vaimolle kelvata.
Joo, ostan lahjaksi esim. t-paitoja. Niitä on helppo ostaa sovittamatta.
Ei, eikä tarvitsekaan, koska tilaan vaatteeni tosiaan itse, eikä minulla kulu esim. sukkia läheskään sitä tahtia mitä hänellä.