Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko vaatteita puolisollesi? Miksi?

Vierailija
28.06.2024 |

Toisesta ketjusta luettua ja wtf. Aikuinen ostakoon itse vaatteensa.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ostan. 

Vierailija
2/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan. Miksikäs en? Tilaan hänelle etenkin paitoja, joskus housujakin, samalla kun tilaan itselleni. Kaupassa käydessäni voin ostaa hänelle sukkia, kalsareitakin. Enemmän minä hänelle vaatteita hankin kuin hän itse, enkä näe siinä mitään kummallista 😊

Vierailija
4/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan sukkia ja joskus jotain alusvaatteita ja t-paitoja, kun sellaisia osuu kohdalle.

Vierailija
5/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo? En nyt mitenkään päätä toisen vaatekaapin sisältöä, vaan jos näen jotain mistä ajattelen hänen pitävän niin laitan kuvan ja kysyn et tykkäätkö. Kiitollinen tuo tähän mennessä on ollut.

Vierailija
6/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan, jos sattuu kohdalle. Mies inhoaa shoppailua. Jos esimerkiksi satun näkemään hänen suosimaan vaatteita hänen koossaan alennuksessa, niin ostan. Jos en ole varma väristä, niin lähetän kuvan ennen ostoa. Meillä on yhteiset rahat, joten senkin puoleen on sama, kuka vaatteet ostaa.

Vierailija
7/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo? En nyt mitenkään päätä toisen vaatekaapin sisältöä, vaan jos näen jotain mistä ajattelen hänen pitävän niin laitan kuvan ja kysyn et tykkäätkö.

Mun miehellä oli aiemmin tosi värittömiä paitoja, harmaata ja valkoista, vaikka hänelle sopii oikeat värit tosi hyvin. Ostin vuodesta toiseen hänelle värikkäitä paitoja ja hän alkoi niistä tykätä, jopa niin ettei missään nimessä suostu enää mitään harmaata päälleen laittamaan 😄

Vierailija
8/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan monesti joulu- tai synttärilahjaksi jotain parempaa vaatetta. Esim Gantin neulepaidan ja laadukkaat villasekoitemerkkisukat.

Normivaatteensa mies ostaa itse. Silloin mies menee Hämeenlinnan Valiomieheen ja sanoo, mitä tarvitsee. Myyjät etsii nopsaan pari vaihtoehtoa. Onnistuvat onneksi toisinaan myymään jotain ylimääräistä. Tuo on miehen mukaan ainut vaihtoehto ostaa vaatteita. Ei suostu selaamaan vaaterekkejä, eikä kiertämään kauppoja.

Vierailija
9/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisestä duunipaikasta joskus jotain toin mutta muuten en osta. Hän osti mulle just synttärilahjaksi toivomani urheiluvaatteen, mutta muuten ei. 

Vierailija
10/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan monesti joulu- tai synttärilahjaksi jotain parempaa vaatetta. Esim Gantin neulepaidan ja laadukkaat villasekoitemerkkisukat.

Normivaatteensa mies ostaa itse. Silloin mies menee Hämeenlinnan Valiomieheen ja sanoo, mitä tarvitsee. Myyjät etsii nopsaan pari vaihtoehtoa. Onnistuvat onneksi toisinaan myymään jotain ylimääräistä. Tuo on miehen mukaan ainut vaihtoehto ostaa vaatteita. Ei suostu selaamaan vaaterekkejä, eikä kiertämään kauppoja.

Kuvitella! Seisoo kaupassa tumput suorina ja sanoo, että farkut tai paita pitäisi saada 🤣.

Vierailija
11/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta, mutta kaveriksi vaatekaupoille voin lähteä ja olen lähtenytkin

Vierailija
12/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen ostamassa lapsille vaatteita ja samassa liikkeessä näen miesten sukka-, alusvaate- tai t-paitatarjouksia niin voin ostaa.

Vierailija
13/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut jos löydän halvalla jotain kivaa. No, oikeastaan viimeisimmälle lakkasin kun kuulemma maastohousuissa oli niin tyhmä kuosi. Oli lämpimät ja varmaan ihanat tämän metsästäjän/marjastaja-lintubongarin reissuille, mutta minkäs teet kun ei sille mikään halpa kelpaa.

Vierailija
14/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko ostaa, koska ukko ei itse suostu ostamaan mitään vaatteita.

Vierailija
15/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan usein vaimolle lahjaksi jotain, mitä on toivonut. Kengät, mekkoja, paitoja, laukkuja, kaikenlaista tässä vuosien aikana. 

M44

Vierailija
16/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mies on niin tarkka vaatteistaan, etten lähtisi kyllä riskillä mitään ostamaan, kun itsellä ei ole mitään silmää tyylin suhteen.

Vierailija
17/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko ostaa, koska ukko ei itse suostu ostamaan mitään vaatteita.

Tämä onkin ihan hirveetä jos niillä ei ole jotain vaimoa tms joka ostaa edes jotakin. Millä saada sinkkumiehet välittämään vaatetuksesta kun lopettaneet kaiken välittämisen omasta elämästään?

Vierailija
18/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lahjaksi toiveiden mukaisen paidan tms.

Vierailija
19/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lahjaksi olen jotain ostanut, pari paitaa joululahjaksi ja boksereita isänpäivälahjaksi. 

Mieheltä olen saanut hameen ja aluspaidan.

Vierailija
20/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei pidä shoppailusta, joskus patistan mukaani kaupoille. Lisäksi mies on tosi huono ostamaan itselleen mitään. Joten ostan hänelle välillä vaatteita. Tiedän mistä tykkää, eikä ole valittanut :) Välillä hän sitten ostaa minulle jotain, mistä olen sanonut, että tarvitsen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan