Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko vaatteita puolisollesi? Miksi?

Vierailija
28.06.2024 |

Toisesta ketjusta luettua ja wtf. Aikuinen ostakoon itse vaatteensa.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en osta ikinä. Puoliso osaa kyllä ostaa omat vaattensa. 

Vierailija
22/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan monesti joulu- tai synttärilahjaksi jotain parempaa vaatetta. Esim Gantin neulepaidan ja laadukkaat villasekoitemerkkisukat.

Normivaatteensa mies ostaa itse. Silloin mies menee Hämeenlinnan Valiomieheen ja sanoo, mitä tarvitsee. Myyjät etsii nopsaan pari vaihtoehtoa. Onnistuvat onneksi toisinaan myymään jotain ylimääräistä. Tuo on miehen mukaan ainut vaihtoehto ostaa vaatteita. Ei suostu selaamaan vaaterekkejä, eikä kiertämään kauppoja.

Kuvitella! Seisoo kaupassa tumput suorina ja sanoo, että farkut tai paita pitäisi saada 🤣.

Niin? Miksi käyttää aikaansa vaatteiden etsimiseen, kun myyjä voi sen tehdä puolestasi. Vaaterekkien ympärillä pyöriminen ja vaatteiden hypistely on vähemmän järkevää toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan vaimolle vaatteita aniharvoin, koska en kuitenkaan tiedä mistä hän pitää Tosiasiassa hän pitäisi varmaan mitä tahansa kauhtanaa, jos olen sen hänelle valinnut. Tosiasiassa ne harvat vaatteet, mitä hän minulta saa ovat collegeja tai t-paitoja, joissa on joku painatus. Jonkun seuran pelipaita tai koiransa kuva painettuna.

Mutta vastauksena ap:n kysymykseen, miksi ostaa puolisolle vaatteita. Jos haluaa nähdä puolisonsa tietyissä vaatteissa, onnistuu se parhaiten hankkimalla ne hänelle.

Vierailija
24/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvoin,  ainakaan päälivaatteita. Entinen raskaan sarjan yleisurheilija, ja hartiat on niin leveät, että hänen pitää itse sovittaa.Sukkia ja kalsareita ostan joskus lahjaksi. Kenkiä olen ostanut pari kertaa, kun koko on 48 ja etsippäs sitä kanoottia kenkäkaupasta, ehheh-----netistä löytyy paremmin ja samalla tilaan itsellenikin vaatetta.  Uuden talvitakin se tarvitsisi, mutta ne hartiat...

Vierailija
25/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostan monesti joulu- tai synttärilahjaksi jotain parempaa vaatetta. Esim Gantin neulepaidan ja laadukkaat villasekoitemerkkisukat.

Normivaatteensa mies ostaa itse. Silloin mies menee Hämeenlinnan Valiomieheen ja sanoo, mitä tarvitsee. Myyjät etsii nopsaan pari vaihtoehtoa. Onnistuvat onneksi toisinaan myymään jotain ylimääräistä. Tuo on miehen mukaan ainut vaihtoehto ostaa vaatteita. Ei suostu selaamaan vaaterekkejä, eikä kiertämään kauppoja.

Kuvitella! Seisoo kaupassa tumput suorina ja sanoo, että farkut tai paita pitäisi saada 🤣.

Pertti 65- 85v

Vierailija
26/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän ihmisellä vaatteet olla, ihme kysymys.

Vierailija
27/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kirpparikierroksella osuu jotain hyvää silmään, niin kyllä ostan. Muuten toki aikuinen huolehtii omasta pukeutumisestaan. 

Vierailija
28/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan. Miksikäs en? Tilaan hänelle etenkin paitoja, joskus housujakin, samalla kun tilaan itselleni. Kaupassa käydessäni voin ostaa hänelle sukkia, kalsareitakin. Enemmän minä hänelle vaatteita hankin kuin hän itse, enkä näe siinä mitään kummallista 😊

Ostaako hänkin sinulle?

Vierailija
29/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko ostaa, koska ukko ei itse suostu ostamaan mitään vaatteita.

Mitä ihmettä? Miksi?

Vierailija
30/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miun pitää kuulemma ettiä hänelle Filan t-paita jostain.

Vierailija
31/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, jos alerekissä on jokin hänen tyylisensä vaate. Ja lahjaksi annan, jos en parempaa keksi.

Tiedän miehen tyylin: Polo, Hilfiger ja Boss.

Vierailija
32/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis vankilassa niin ei voi sitä Filaa itse etsiä. Vankilavaatteet on aika kauheita.

Vierailija
33/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kulkisi rikkinäisissä vaatteissa, jos en niitä ostaisi.

Minä taas käyttäisin rikkinäisiä tai halpoja elektroniikkalaitteitta, jos mies ei niitä ostaisi minulle.

Vierailija
34/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko ostaa, koska ukko ei itse suostu ostamaan mitään vaatteita.

Mitä ihmettä? Miksi?

Varmaan äiti osti aina vaatteet ja ei koskaan ole itse oppinut kaupoissa käymään. Kaikki miehet eivät ole kovin tarkkoja vaatteistaan. Näkeehän sen, kun katselee noita turilaita kaupungilla.

Vierailija
35/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan. Miksikäs en? Tilaan hänelle etenkin paitoja, joskus housujakin, samalla kun tilaan itselleni. Kaupassa käydessäni voin ostaa hänelle sukkia, kalsareitakin. Enemmän minä hänelle vaatteita hankin kuin hän itse, enkä näe siinä mitään kummallista 😊

Sama täällä ja lisäksi ostan hänelle farkkuja kun tiedän merkin ja koon. Mies inhoaa käydä vaatekaupoissa ja tekee sitten vuorostaan monia asioita minun puolestani. Näin on sujunut kivasti 3 vuosikymmentä.

Vierailija
36/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus, jos alerekissä on jokin hänen tyylisensä vaate. Ja lahjaksi annan, jos en parempaa keksi.

Tiedän miehen tyylin: Polo, Hilfiger ja Boss.

Nämä miehet ovat helppoja. On helppo ostaa mieleistä. Nuo brändit on siitä hyviä, että vaatteet ovat pitkäikäisiä. Ei tarvitse aina ostaa uutta.

Vierailija
37/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tuo mulle keikkapaitoja tuliaisiksi ja minä puolestaan tiedän millaisista vaatteista hän pitää ja jos sellaisen löydän, niin laitan kuvan ja soitan haluaako/tarvitseeko. Hänen tyylinsä on tietty eikä siihen sopivaa vaatetta löydy mistä tahansa ja koska vaan. Mutta pääsääntöisesti kumpikin ostaa omat vaatteensa.

Vierailija
38/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisin, kelpaisko ne vaimolle? Kysyn vaan.

Vierailija
39/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä saanut ostaa miehelleni vaatteita sillä hän haluaa ostaa itse oman mieleisensä vaatteet. Sauna takkiakaan hän ei halunnut eikä ole koskaan pitänyt kun joskus suhteen alussa ostin joululahjaksi kun hänellä ei sellaista ollut. No isot pyyhkeet ovat kelvanneet.

Vähän sain antaa pukeutumisneuvoja ja mielipiteitä juhlapukeutumiseen kun hänen suvussa tuli häitä ja hautajaisia. Minä ehdotin vähän löysempiä housuja kun aikuinen mies halusi liian tiukkoihin ihan pilli farkkuihin ja suoriin housuihin pukeutua. Mieheni ei vieläkään tiedosta että on nuoruuden koosta vähän lihonut ja turvonnut kun koittaa väkisin ahtaua liian pieniin vaatteisiin. 😁 Pieni vyötärön mitta housuissa ja vyö mahan alla antaa hoikan kuvitelman eikä sen ylitse pursuava ja rönsyävä iso maha. 🤣

Ja en ole lihonut kun samat housut menevät jalkaan kuin 20v sitten, niin hän sanoo. 😁

Meillä koko perheellä oli aina saunatakit ja meillä lapsillakin ja en käsittänyt miksi joku ei tarvitse saunatakkia ollenkaan. 😁

Mieheni perheessä ei sitten käytetty muita kuin pyyhkeitä.

Vierailija
40/58 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on mies, joka ei ikinä kävisi vaateostoksilla ja pitää vaatteensa niin loppuun, että kirjaimellisesti hajoavat.

Eli lähes kaikki vaatteensa ovat mun ostamia. Meillä on yhteiset rahat, joten tämä ei haittaa. Eikä haittaa muutenkaan, vaatepuolen hoidan ihan mielelläni, mieheni tekee paljon asioita myös minulle.

Mieheni on ostanut mulle pari ihanaa laukkua ja koruja silloin tällöin. Mutta olen itse ne valinnut, mun mies ei osaa ostaa/valita tuollaisia juttuja. Parin pettymykseen molemmin puolin päättyneen lahjahankinnan jälkeen olemme oppineet, että valitsen itse, mies ostaa ja paketoi ja molemmat ovat tyytyväisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi