Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä ihmiset nykyään päivittävät kaikki asiansa ja tekemisensä, pyllistyksensä ja naamansa internettiin joka sekuntti!??!

Vierailija
28.06.2024 |

KETÄÄN ei kiiinnosta mitä pizzaa söit tänään tai minne menit, ja miksi pitää kertoa ne kaikki mesengerissä, tik tokissa, kuvata oma naama ja tanssi tik tokkiin joka päivä ja facebookiin ja instagrammiin ja odottaa jotain hymyilyä tai tykkäystä tai huomiota?

get a life, zoomer!

Kommentit (66)

Vierailija
41/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen milleniaali ja päivitän somea yleensä keskimäärin muutaman kerran viikossa. Kyllä ne jatkuvat somessa istujat on siinä 50-85v, someen kerrotaan kirjaimellisesti kaikki, lääkärikäynneistä, ruoista ja jopa läheisistä ja heidän tekemisistä. Nuoremmat osaa kunnioittaa somessakin yksityisyyttä.

Vietät aika paljon aikaa somessa, kun noin tarkkaan osaat yksilöidä kuka käyttää ja mitä postaa. 

Vierailija
42/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen milleniaali ja päivitän somea yleensä keskimäärin muutaman kerran viikossa. Kyllä ne jatkuvat somessa istujat on siinä 50-85v, someen kerrotaan kirjaimellisesti kaikki, lääkärikäynneistä, ruoista ja jopa läheisistä ja heidän tekemisistä. Nuoremmat osaa kunnioittaa somessakin yksityisyyttä.

Vietät aika paljon aikaa somessa, kun noin tarkkaan osaat yksilöidä kuka käyttää ja mitä postaa. 

Minä käyn facebookissa kerran viikossa jollain käyn kaikki postaukset läpi samalla kertaa. 

Tiedän tasan tarkkaan mitä kaverit tekevät vaikka kerran viikossa seuraan postauksia.

Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että on mahdollista lukea tai selata muiden päivitykset pidemmältä ajalta kuin hetki tai päivä kerrallaan yhdellä somekäynnillä?

Vierailija
44/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin fuck you ja pidähän huoli vain omista asioistasi. Ketään ei pakoteta seuraaman somessa. 

Vierailija
45/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se avautuminen somessa on myös osalla ihmisiä vähenemään päin. Halutaan yksityisyyttä, oman elämän hallintaa ja miten kaikkea kokemaansa ei enää kierrätetä eri somepalveluiden kautta. Ollaan läsnä kuin ajateltaisiin, että sen mitä nyt teen pitäisi hyväksyttää kavereilla ja etäisillä tuttavilla. Some aiheuttaa pahoinvointia ja kun siitä pääsee edes osaksi eroon huomaa, miten tärkeää on kun ei tiedä ihmisten tekemisistä liikaa. Pidän itsekin nyt kesäpaussia ja oppinut reilussa kuukaudessa, etten tarvitse somea oikein mihinkään. Oli paljon mukavampaa toivottaa juhannukset sellaisille, joille haluan toivottaa, ja saada myös henkilökohtainen vastaus. 

Vierailija
46/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet käsittänyt väärin, ei sinne postata kaikkia pyllistyksiä, vaan pyllistellään jotta voi postata siitä kuvan.

Mutta pyllistyksistä ei saa kiihottua eikä niitä saa kommentoida.

Vierailija
47/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ihan erilaiset lähipiirit. Harva "somekaveri" edes mitään itse niissä julkaisee, pari laittaa useamman kerran viikossa jotain, muutama silloin tällöin. Enemmän näyttää siltä, että aktiivinen sometus on menneen talven lumia.

Vierailija
48/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ärsyttää sinulaiset valittajat! Kuka pakotti sinne someen?

Vierailija
49/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa on mänttien kokoontumisajot😅

Vierailija
50/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa on mänttien kokoontumisajot😅

Niinkuin ap täällä! Helskutin mäntti on hän. 

Vierailija
51/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ap, lopetappa tuo tyhjänvalitus ja keskity omaan elämääsi 

Vierailija
52/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään somejuttuja, meen kaupungille ja huutelen vastaantuleville mitä olen syönyt, tehnyt ja kuinka puolison kanssa sujuu. Nyt minulla on jo kolme seuraajaa, kaksi valkotakkista ja kolmas taitaa olla poliisi.

Kiitos sulle. Paras juttu aikoihin. Olet kyllä tosi verbaalinen🥰🤗

Vierailija
53/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä seuraat heitä? 

Vierailija
54/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten sulla tulee edes mieleen valittaa tästä asiasta, kun ketään ei ole pakotettu seuraamaan?

Vierailija
55/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on suurinta narsismia, minä, minä. Ennen mietittiin mitä voidaan tehdä muitten ja varsinkin yhteiskunnan hyväksi. Itse vastaan todella ison ja yhteiskunnallisesti tärkeän yhtiön rekryistä. Haastatteluhin tulee huulensa täyttäneitä ja kasvonsa oranssiksi meikanneita naisia ja miehiä joiden lihakset bodattu valtaviksi ja kädet täynnä tatuointeja, eikä se vielä ratkaise mitään. Sitten menen someen katsomaan ja samat henkilöt postaa satoja kuvia itsestään muikistelemassa siellä ja naiset takapuoltaan ja miehet vatsalihaksia esittelemässä. Laitan heidät saman tien luiskaan! Nyt alkaa hirveä valitus ja huuto, mutta kyllä se vaan kertoo valtavasti, mikä heistä on elämässä tärkeää.

Vierailija
56/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä valitat asiasta, kun sun ei ole pakko seurata näitä tyyppejä? 

Vierailija
57/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaika:

- Laitanpa someen 10 000 kuvaa, joissa keikistelen peppu tyrkyllä.

- Yhyy, yhyy, olen ahdistunut, kun peppuani katsotaan ja kommentoidaan.

Vierailija
58/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyaika:

- Laitanpa someen 10 000 kuvaa, joissa keikistelen peppu tyrkyllä.

- Yhyy, yhyy, olen ahdistunut, kun peppuani katsotaan ja kommentoidaan.

Eikö tässä ole nyt ahdistunut ap, joka katsoo noita kuvia? Tyhmää seurata jotain, jonka postauksista ahdistuu!

Vierailija
59/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmyyttä on montaa lajia.

Vierailija
60/66 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on esim kauppias Kaulanen joka on viehättynyt vaimonsa isosta takapuolesta ja olettaa että muutkin viehättyvät, vai miksi hän postailee kuvia siitä? En ole millään some alustalla, täällä satunnaisesti.  Face bookissa olin muutaman kuukauden vuosia sitten, sitten poistuin ei ollut mun juttu. Niin, rouva Kaulasen takapuoli on ollut iltapäivälehtien kuvissa, niitä ei tarvitse lähteä mistään hakemaan. En ihan ymmärrä mutta ei kai tarvitsekaan. Sitäpaitsi tässäkin tapauksessa kauneus on katsojan silmässä tai kauppias Kaulasen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän