Miksi ihmeessä ihmiset nykyään päivittävät kaikki asiansa ja tekemisensä, pyllistyksensä ja naamansa internettiin joka sekuntti!??!
KETÄÄN ei kiiinnosta mitä pizzaa söit tänään tai minne menit, ja miksi pitää kertoa ne kaikki mesengerissä, tik tokissa, kuvata oma naama ja tanssi tik tokkiin joka päivä ja facebookiin ja instagrammiin ja odottaa jotain hymyilyä tai tykkäystä tai huomiota?
get a life, zoomer!
Kommentit (66)
Joillain on valtava tarve ilmoittaa kanssaihmisille, että he herkuttelevat vähän väliä. "Tulipa taas syötyä!" "Voisin syödä kebabia joka päivä" "Kunnon karkkiöverit" jne. Aina kuvattu joku tyhjä pizzalautanen, jäätelö, munkki, karkkikippo jne.
Ap on oikeassa, ei mua kiinnostakaan tuollaiset postailut.
Siksi tosin en sellaisia missään näe enkä käytä somea. Joten mitä raivoat, ihan itse voit asialle jotain tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen laittaa someen asioita, jotka ovat hänelle tärkeitä. Jos sinua ei miellytä, niin älä seuraa enää. Näin ongelma on ratkaistu.
Aika monelle se oma p*rse on tärkein.
Olen ihmetellyt tätä. Huvikseni ole vilkuillut usein mm. Outi Alasen tiliä face/Insta ja en voi olla ihmettelemättä sitä oman pärstän ja kehon kuvaamista. Lähes 60v ihminen. Kai tuokin on jokin sairaus, ettei tavallaan ole olemassa ellei kokoajan tyrkytä itseä esille ja saa samalta hännystelyseurueelta "olet ihana pus pus pusi" -kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Face on mielestäni narsisteille sopiva paikka, minä, minä, minä,minä. Samoin kaikki muutkin alustat , missä hehkutetaan itseään.
En ole facessa enkä aio mennäkkään ikinä.
Juurikin 'minä, minä' ihmisten paikka. Itse en osaa poistua sieltä, tuntuu että jäisin paitsi jostain. Esim tapahtumien ilmoituksista kne.
No miksi ei postaisi itselleen mieluisia asioita? Sitten mennään ihan metsään, jos aletaan postaamaan sen mukaan, että mitä muut ajattelevat.