Erikoisimmat asiat joista fantasioit?
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tämän ketjun Ap ja mistä tämä melkein tyhjä ketju pomppas tänne. Ihmetyttää vähän kun 1/5 on mun kirjoittama.
AI aloittanut paskapostaamisen tännekin, kaiketi.
Haluisin olla naisten vaatteissa ja runkata jonkun naisen edessä joka alistas ja ottaisi kuvia minusta.
M39 kuopiosta
Vierailija kirjoitti:
Fantasioin, että olen jonkun alkuasukasheimon vankina ja minut on sidottu alastomana johonkin paaluun ja he voivat tehdä minulle mitä tahansa, puristella rintojani, sormettaa pillua, työnnellä erilasia esineitä sisääni, suuriakin, ja en mahda tälle mitään tiukasti sidottuna kun olen.
Olen tuo edellä oleva fantasioija ja nyt voisin kirjoittaa fantasian jatko-osan. Kun tyydytän itseäni, voin tehdä itse itselleni kaiken tuon, mistä fantasioin, hyväillä rintoja, sormettaa ja työnnellä erilasia esineitä sisääni, jopa sitoa itseni, jos niin haluan. Tätä jatko-osaa en pysty toteuttamaan ja en haluaisikaan, se jääköön vaan fantasiaksi.
Olen siis edelleen alkuasukkaiden vankina ja alastomana kiinni paalussa. Tuon esineiden sisääntyötelyn jälkeen alan jo olla todella kosteana, mutta minulle tehdään silti vielä märkyystesti eli eräs miehistä työntää sisääni suuren bataatin ja liikuttelee sitä hetken sisään ja ulospäin pillussani. Sitten se vedetään kokonaan ulos ja se aivan valuu ja kiiltelee pilluni nesteistä, olen siis riittävän märkä. Nyt miehet asettuvat jonoksi eteeni ja kaksi tulee hyväilemään rintojani ja kolmas tulee ja työntää kovan kalunsa sisääni ja panee minua kunnes laukeaa pilluuni. Sitten miehet vaihtuvat ja uudet miehet tulevat hyväilemään rintojani ja aina vaan uudet ja uudet miehet työtävät kullinsa sisääni ja minä nautin, tämä kaikki tuntuu niin ihanalta, aah niin ihanalta. En fantasioi siis mistään joukkoraiskauksesta, tämä ei ole sellaista, vaan ole aivan kiimainen ja kostea ja nämä miehet tuottavat vain minulle suunnatonta nautintoa. Kun viimeinen mies vetäytyy pois minusta, pillunesteeni ja miesten spermat valuvat jo pitkin reisiäni, olen aivan uupunut, väsynyt, mutta onnellinen.
Ei ehkä erikoinen, mutta kuitenkin:
Tahaton erektio tilanteessa, jossa se ei ole suotavaa, enkä voi peittää sitä. Kuten kuuman hoitajan terveystarkastuksessa. Samaan aikaan nolointa ja kiihottavinta mitä kuvitella saattaa.
Tai salilla tiukan gimman muodot aiheuttaa pullotuksen
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä erikoinen, mutta kuitenkin:
Tahaton erektio tilanteessa, jossa se ei ole suotavaa, enkä voi peittää sitä. Kuten kuuman hoitajan terveystarkastuksessa. Samaan aikaan nolointa ja kiihottavinta mitä kuvitella saattaa.
Tai salilla tiukan gimman muodot aiheuttaa pullotuksen
Joo olisihan se vähän noloa, jos hammaslääkärin tuolissa alkaisi pullottaa. Tosin tuo hammaslääkäri on sen varran ikävä pailkka, että tuota vaaraa tuskin on.
Esim. siitä, että voisin kiihottaa jotain itseäni miellyttävää naista todella helposti. Esim. jonkun vakavan keskustelun yhteydessä voisin vain hitaasti ruveta riisumaan hänen housujaan ja hän alkaisi hengittää raskaasti, kun tajuaisi minun riisuvan pillun paljaaksi. Tietysti hyvää mieltä lisäisi se, kun koskettaisin sitä vienosti sormenpäillä pyyhkäisten. Tuon ei tarvitsisi johtaa sen pitemmälle, vaan sen jälkeen voitaisi jatkaa arkea.
Fantasioin että naisella korkeet korot jalassa ja työntäs korkoa mun peppuun ja välillä pitäs nuolla korkoo puhtaaks
Roboteista. Sellainen ihan ihmisen oloinen jonka ulkonäön voisi räätälöidä itselle mieleiseksi ja ohjelmoida sen muutenkin tekemään just niin kun pyydän. Ja usein pohdin myös miesten neniä. Jos näen kivanmuotoisen nenän, väkisinkin ajattelen tuntuisiko hyvältä jalkovälissä.
Vierailija kirjoitti:
Roboteista. Sellainen ihan ihmisen oloinen jonka ulkonäön voisi räätälöidä itselle mieleiseksi ja ohjelmoida sen muutenkin tekemään just niin kun pyydän. Ja usein pohdin myös miesten neniä. Jos näen kivanmuotoisen nenän, väkisinkin ajattelen tuntuisiko hyvältä jalkovälissä.
Niitähän on sellasia sexmachineja. Ne ei kyllä ole ihmisen näköisiä, vaan sellaisia mäntäkoneiden näkösiä. Mutta eikös ne voi ohjelmoida tekemään mitä haluaan.
Vierailija kirjoitti:
Makaisin selälläni ja nainen kusisi päälleni.
Kokeilin tätä kerran ja jäin koukkuun. Hoidan tämän yhden maksullisen kanssa, itse asiassa säännöllisesti jo 4v ajan
Kotona seksi on täysin väritöntä, mautonta ja hajutonta. Ei edes takaapäin saa panna, suuseksiä viimeks 2019... huoh
T: setämies
Avaat ove ja kutsut minut sisään. Käske minua riisuuntumaan ja ojennat minulle aikuisten vaipat "laita nuo päällesi". Käsket minua konttaamaan perässäsi olehuoneeseen. Istut sohvalle, nostat pitkän hameesi helmaa, levität jalkojasi "Nuole poju"! Teen työtä käskettyä. Rakastan nuolla, imeä ja juoda kiimalimoja suoraan pillusta.... Nuolen kunnes squirttaat kasvoilleni ja suuhuni....
- Maminpoju
Haluaisin avaruusaluksen. En ihmisen tekemää vaan jostain kaukaa.