Erikoisimmat asiat joista fantasioit?
Kommentit (53)
Jos joku fantasioisi laittomuuksista, se ei kylläkään olisi laitonta, koska fantasioimalla ei voi rikkoa lakia.
Minulla on fetissi jo oikeastaan 50v työkaveriani kohtaan joka on muutenkin aika muhkea mutta ne tissit on kyllö mahtavan kokoiset.
Joka päivä hänelle runkkaan ja välillä työpäivienkin aikana.
eilen viimeksi kun runkkasin niin olin koko päivän häntä himoinnut niin mällit lensi suihkussa 1.5m päähän parhaimmillaan.
onneksi tässä on firman juhlia tiedossa että voin lähestyä häntä silloin ja kertoa mitä hänestä ajattelen.
tiedän hänen syttyvän kyseisestä asiasta kun hän on aina vähän juoneena hyvin halukas.
Nyt on sen aika että antaudun hänelle.
itse olen urheilullinen 31v mies
Ei mitään laittomuuksia kuitenkaan
Höh, nykyään pitäisi kattaa useampikin pykälä rikoslaista että kukaan viitsii edes kulmiaan kohottaa
Kuka on tämän ketjun Ap ja mistä tämä melkein tyhjä ketju pomppas tänne. Ihmetyttää vähän kun 1/5 on mun kirjoittama.
Alla oleva oli tänään jossain ja meni poistoon just kun yritin jotain höpöhöpöä laittaa siihen. Kuulostaa ihan jonkun fantasialta. Mitä mahtaa olla taustalla?
Miksi kaksi tuntemaani ihmistä ovat parisuhteessa, vaikka minä kiellän? Minä itken ja huudan, kiroilen, uhkailen ja kiroilen kun ne eivät eroa vaikka minä huudan, että en halua, että he ovat keskenään parisuhteessa ja minua itkettää kun ne ovat siinä, vaikka minä kiellän!
Että löytäisin sen omimmalta omalta tuntuvan miehen pian. Mutta kuitenkin silleen etsimättä, niin että hän vaan ilmestyisi jostain :D
N32, ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Kuka on tämän ketjun Ap ja mistä tämä melkein tyhjä ketju pomppas tänne. Ihmetyttää vähän kun 1/5 on mun kirjoittama.
Tämä on anonyymi palsta. Miten kukaan voisi tietää, kuka ap on?
Oikein karvasta naista
jolla kunnon rehevät pillukarvat ja kainalot
se jopa vaatisi suuseksiä ja että nuolen kainalot
M55v
En ole koskaan kokenut neitsyt tyttöä. Haluaisin panna kolmea neitsyttä. Viikko aina väliä, että ehtii kertyä halua ja lastia. Kiva sitten muistella mitä eroa heissä oli ja kenen kanssa olisin jakanut elämäni.
Että saisin panna rajusti edellistä pääministeriä, hänen jalat olkapäilläni ja pillu pystyssä märkänä.
Vierailija kirjoitti:
Että löytäisin sen omimmalta omalta tuntuvan miehen pian. Mutta kuitenkin silleen etsimättä, niin että hän vaan ilmestyisi jostain :D
N32, ikisinkku
No tässä minä olen. :)
M40
Hjallis ja arto satonen pylly pystyssä vierekkäin ja nuolisin heidän molempien peräaukkoa.
N.19v.
Fantasia ei voi koskaan olla laiton, koska fantasia ei koskaan ole todellisuutta vaan on olemassa vain kuvitelmana. Toive, tai unelma, voi sisältää ajatuksen joka olisi laitonta toteuttaa.
Minun fantasia olisi päästä peuhaamaan kaunottaren kanssa valon nopeudella kulkevassa aluksessa. Mitähän sellaisesta penskasta tulisi?
Iso30 kirjoitti:
Minulla on fetissi jo oikeastaan 50v työkaveriani kohtaan joka on muutenkin aika muhkea mutta ne tissit on kyllö mahtavan kokoiset.
Joka päivä hänelle runkkaan ja välillä työpäivienkin aikana.
eilen viimeksi kun runkkasin niin olin koko päivän häntä himoinnut niin mällit lensi suihkussa 1.5m päähän parhaimmillaan.
onneksi tässä on firman juhlia tiedossa että voin lähestyä häntä silloin ja kertoa mitä hänestä ajattelen.
tiedän hänen syttyvän kyseisestä asiasta kun hän on aina vähän juoneena hyvin halukas.
Nyt on sen aika että antaudun hänelle.
itse olen urheilullinen 31v mies
Missä huoneessa voi vetästä 1.5 metrin aidat mällillä? Iso huone.
Alkajaisiksi että eräs exä ilmestyisi ennen kuin se on käynyt täysin mahdottomaksi. Soittaisi edes. Ei mitään tietoa missä kunnossa lienee. Ja haluan sovintoseksiä mitä se sitten ikinä merkitseekään.
Onko tämä nyt niin erikoinen fantasia tai fantasia ollenkaan?