Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisimmat asiat joista fantasioit?

Vierailija
27.06.2024 |

Ei mitään laittomuuksia kuitenkaan.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso30 kirjoitti:

Minulla on fetissi jo oikeastaan 50v työkaveriani kohtaan joka on muutenkin aika muhkea mutta ne tissit on kyllö mahtavan kokoiset.

Joka päivä hänelle runkkaan ja välillä työpäivienkin aikana.

eilen viimeksi kun runkkasin niin olin koko päivän häntä himoinnut niin mällit lensi suihkussa 1.5m päähän parhaimmillaan.

onneksi tässä on firman juhlia tiedossa että voin lähestyä häntä silloin ja kertoa mitä hänestä ajattelen.

tiedän hänen syttyvän kyseisestä asiasta kun hän on aina vähän juoneena hyvin halukas.

Nyt on sen aika että antaudun hänelle.

itse olen urheilullinen 31v mies

Missä huoneessa voi vetästä 1.5 metrin aidat mällillä? Iso huone.

Fantasiahuoneessa voi vetäistä ihan mitä tahansa.

Vierailija
22/53 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mies vetäis mua turpiin, raiskaus (joo joo ei oikeasti vaan oman miehen tekemänä jossain ulkosalla), kantaminen (että mies kantaa mua ympäriinsä kun oon ihan rentona). Kaksi vikaa onnistuu mutta jostain syystä mies ei halua vetää mua lättyyn :D läimäyttää voi ja siinäkin oli aluksi vähän stressihiki ohimolla kunnes tajusi että oikeasti valun ihan märkänä sellaisesta. 

Loput fantasiat on sitten jo todella laittomia tai tyhymiä, mutta nuo nyt ainakin kai sieltä erikoisemmasta päästä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
12.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin huoritella naista aktin aikana. Ja en todellakaan tiedä mistä tällainen fantasia on saanut alkunsa. Ehkä joku maksullinen voisi tämän toteuttaakin?

M31

Vierailija
24/53 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluasin olla sidottuna mahalle pukkiin ja olla 3 miehen pantavana. Saisin isoa joka reikään monta kertaa  oisin lopuksi ihan puhki naitu ja sperman peitossa. He käsittelisivät minua esineenä johon lauetaan ja antaisivat remmiä jos vastustelisin. N 26.

Vierailija
25/53 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluasin olla sidottuna mahalle pukkiin ja olla 3 miehen pantavana. Saisin isoa joka reikään monta kertaa  oisin lopuksi ihan puhki naitu ja sperman peitossa. He käsittelisivät minua esineenä johon lauetaan ja antaisivat remmiä jos vastustelisin. N 26.

Ihana fantasia, minua alkoi tuo kiikottaan

Vierailija
26/53 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kyllä huippua olla yksi noista kolmesta miehestä toteuttamassa fantasiaasi.

M

Vierailija
27/53 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluisin että mies panee takaapäin pilluun ja läpsii tosi kovaa pyllylle.

N30

Vierailija
28/53 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Minulle tuo sama, mutta lisäksi olisin jotenkin sidottuna pylly pystyssä...uuh aloin jo kostua

Vierailija
29/53 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Minullekin tätä, ah<3 

Joskus kokenutkin niin että koko pylly punoitti ja ne läimäykset "kirveli" jo, tuntui ihanalta 

N33

Vierailija
30/53 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin seksiä puolison kanssa.  On kyllä utopistinen edes ajatuksena.

Vierailija
31/53 |
13.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois mahtava joskus yllättää oma nainen toisen naisen kanssa. Katsoa heidän seksiä sivusta ja mennä mukaan heidän pyynnöstä. Kumpaakin saisi vuorotellen panna.

Toinen olis että kavereiden kesken illan vietto johtaisi neljän kimppaan pareja vaihdellen. Eikä haittaisi vaikka olisi DP lopulta. 

Vierailija
32/53 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin itsenäisesti tehtävien etätenttien aikakaudella olen fantasioinut naisen valvovan tentin tekemistä realiajassa.

Olisin omassa tilassa tietokoneella tekemässä tenttiä ja nainen voisi webbikameran, mikrofonin ja ruudunjaon kautta seurata tekemistäni. En voisi nähdä enkä kuulla häntä ellei hän itse halua. Hän tekisi välillä lyhyitä pistokokeen omaisia tarkastuksia ja välillä seuraisi vähän pidempään. Osasta tarkastuksista hän voisi äänellä kommentoida jotain, että tulee valvottu olo, osasta en tietäisi mitään ellei olisi huomauttamista. Näin en pystyisi arvaamaan milloin valvontaa tapahtuu. Ennen tenttiä hän voisi tarkastaa tilan tai voisin joutua näyttämään ympäristöä kameralle ja kokeiltaisiin, että mikrofoni kuulee myös ympäristön äänet. Vastamelukuulokkeet tms. voisivat myös estää, etten kuule ympäristöä.

Kai tuossa valta ja tirkistely kiehtoo

m

Vierailija
33/53 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että voisin vaimon kanssa rakastella alastomana nudistirannalla, ja iso joukko tekisi samaa ympärillämme.

Vierailija
34/53 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että saisin panna rajusti edellistä pääministeriä, hänen jalat olkapäilläni ja pillu pystyssä märkänä.

Minä taasen nykyistä samoin.

Vierailija
35/53 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikka

-työtön

Vierailija
36/53 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaisin selälläni ja nainen kusisi päälleni.

Vierailija
37/53 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasiani on että minut kidnapattaisiin ja suljettaisiin alasti kellariin. Iso kulliset vartija miehet piiskaisivat ja panisivat joka reikään kunnes tunnustaisin kaiken fantasioistani. Sitten he toteuttaisivat kaikki seksuaaliset fantsuni. Olisin viikon heidän sperma ämpärinä ja saisin piiskaa päivittäin ja he kusisivat päälleni ja alistaisivat täydellisesti. Nea 26.

Vierailija
38/53 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fantasioin, että olen jonkun alkuasukasheimon vankina ja minut on sidottu alastomana johonkin paaluun ja he voivat tehdä minulle mitä tahansa, puristella rintojani, sormettaa pillua, työnnellä erilasia esineitä sisääni, suuriakin, ja en mahda tälle mitään tiukasti sidottuna kun olen.

Vierailija
39/53 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin rakastella kaverini kahden tyttären ja hänen vaimonsa kanssa. Olisi ihanaa nussia toista tytärtä samalla kun tyttö nuolee siskopuolen pillua samalla kun äitipuoli istuisi tytön naamalle käskien nuolla märkää pilluaan.

Kaverin vaimo on seksikäs blondi ja ihana tiukka pieni perse, hyvät tissit nännit niin kovana, todella kaunis posliini pillu, ehkä paras pillu mitä olen saanut, ja hän melkein imee munan sisään ja tuntuu kun pillu hieroisi munaa samalla kun nussiii. Niin olen kaverin vaimoa muutamia kertoja nussinut.

Tyttäret ovat 30 ja 21 vuotiaat. Toinen tumma ja toinen vaalea. Seksikkäitä neitoja ja varmaan ihania sängyssä.

Vierailija
40/53 |
14.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että voisin vaimon kanssa rakastella alastomana nudistirannalla, ja iso joukko tekisi samaa ympärillämme.

Ollaan rakasteltu nudistirannalla. Ympärillä ei ollut muita samassa puuhassa, oltiin katseilta suojaisassa paikassa. Pari miestä katseli ja tumputti, onneksi ei ihan vieressä.