Narkkari serkkuni soitti minulle eilen. Hänen elämänsä on kuulemma eletty 45-vuotiaana
Olimme läheisiä lapsina. Minulla perhe, hänkin haluaisi elää, kuten minä. En osannut oikein sanoa mitään. Samat lähtökohdat oli molemmilla, alkoholistivanhemmat. Miksi minä onnistuin, hän ei.. luonteen lujuus kai.
Kommentit (27)
Huumausainekuolemat lisääntyivät vuonna 2021
https://stat.fi/julkaisu/cl8slomfgpjyk0bw7wivrbxpa
"Tilastokeskuksen mukaan vuonna 2021 kuoli huumausaineisiin 287 henkilöä, mikä on 29 enemmän kuin edellisenä vuonna. Huumekuolemia oli vuonna 2021 enemmän kuin kertaakaan mittaushistorian aikana eli vuodesta 2006. Eniten lisääntyivät 3044-vuotiaiden kuolemat. Huumeisiin kuolleiden mediaani-ikä nousi 31 vuodesta 35 vuoteen."
Huumeisiin kuolleiden mediaani-ikä 35 vuotta tarkoittaa sitä, että huumeisiin kuolleista puolet oli yli 35 - vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Huumausainekuolemat lisääntyivät vuonna 2021
https://stat.fi/julkaisu/cl8slomfgpjyk0bw7wivrbxpa
"Tilastokeskuksen mukaan vuonna 2021 kuoli huumausaineisiin 287 henkilöä, mikä on 29 enemmän kuin edellisenä vuonna. Huumekuolemia oli vuonna 2021 enemmän kuin kertaakaan mittaushistorian aikana eli vuodesta 2006. Eniten lisääntyivät 30-44-vuotiaiden kuolemat. Huumeisiin kuolleiden mediaani-ikä nousi 31 vuodesta 35 vuoteen."
Huumeisiin kuolleiden mediaani-ikä 35 vuotta tarkoittaa sitä, että huumeisiin kuolleista puolet oli yli 35 - vuotiaita.
Lainauksen toiseksi viimeinen lause oli "Eniten lisääntyivät 30-44-vuotiaiden kuolemat." Aloittajan serkku on 45-vuotias.
Foorumisofta syö pois erikoismerkit ja joissakin artikkeleissa käytetyn pitkän väliviivan. Syynä se, että jossakin vaiheessa palstalle spämmättiin erikoismerkeillä tehtyjä kiusantekoviestejä, jotka kirjoittivat kuvaruudulla roskaa viestiä edeltävien viestien päälle.
Jaa vaihdevuodet tetosteronit alhaalla äkkiä lääkäriin saa hormoni geeliä tai lääkkeet alkaa taas elämä sujua.Jos on tuttujen lapsia sukulaisten tai kummilapsia niille pitää jättää perintöä ettei ehdi vielä kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Narkkarit yleensä kuolee tai lopettaa narkkaamisen ennen 25v ikää. En usko tätä tarinaa.
Ei nykyään. Tiedän 60-v narkkeja.
Tiedän vaikka minkä ikäisiä pazkapuhujia.
Ap:lle: ei välttämättä ole luonteenlujuudesta kiinni vaan serkkusi on todennäköisesti käynyt rankempia asioita läpi kuin sinä.
Liian vanha narkkariksi. Olisi kuollut jo ajat sitten. Olisit kirjoittanut satusi mieluummin alkoholistiksi.