Noloa vai ei? Yhteydenotto mieheen
Olen varattu nainen (n40v) ja vuosi sitten yhtenä iltana baarissa oli pientä pusuttelua miehen kanssa. Sen jälkeen viestittelimme muutaman kerran mutta itse olin viileämpi kun en ole tottunut pettämis tms juttuihin. Hän jotain ehdotteli viestein. Mutta lopetti kun sanoin etten pysty enempään.
Nyt olen miettinyt otanko yhteyttä, ihan vaan linkkarissa contact pyyntö alkuun. Jotain säpinää tekee mieli, mies oli ok näköinen ja tiedän nimen jne.
Onkohan noloa ottaa yhteyttä vuoden viiveellä? Olen edelleen varattu ja hän myös.
Kommentit (9)
Todella noloa ja typerää..mutta tämähän oli selvä provo, ei kukaan voi olla noin lapsellinen.
Tee se jos tuntuu siltä, mitä väliä onko vai ei. Täällä eletään vain kerran!
Mitä sinä sitten haluat, jos olet edelleen suhteessa? Jännitystä elämääsi? Entä jos miehesi teksi samoin?
Vierailija kirjoitti:
On todella noloa. Olet muutenkin nolo.
On noloa pusutella vieraita miehiä. Taidat olla kovassa puutteessa.
Siis mieheen yhteyden ottaminen on noloa lähtökohtaisestikin. Mutta että lankeaisit johonkin seksiansaan ja pettämään aviosi? Kai tiedät, että nuo häntäheikit vonkaavat tinderissä kaikkia mahdollisia sinkkunaisia, ja sinkkunaisetkaan eivät anna heille? Mutta sinä antaisit, ja pettäisit samalla aviosi? Onko sinulla lapsia? Taitaa tosiaan olla sinkuilla enemmän häpyä kuin varatuilla nykyään
Pieni huviajelu tekee ehdottomasti terää. Tuo mukavasti lisää säpinää elämään.
Eli olisi noloa. Ok.
Ehkä hänkin ajattelisi sitten samoin. Ei taida kannattaa. On vaan hieman tylsä vaihe ja kesä ja hormonit. Ja varattuna varattu hieman houkuttelee
ap
On todella noloa. Olet muutenkin nolo.