Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihä naiset kirjottaa deittiprofiilinsa enkuksi?

Vierailija
27.06.2024 |

Siis täällä perähikiällä missä ei oo miehiä jokka ei osaa suomea.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loora kaipaa jännämiehiä.  

Anna, kun setä tulee rassaamaan sun " Kakkos-Looraa" tui- tui. Otathan suihin myös? Saanko heittää mällit sun silmillesi?

Vierailija
22/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on profiili englanniksi, niin se nainen ei ole hyvä. M25

Jos mies ei osaa englantia sen vertaa että osaisi yhden profiilitekstin lukea, se mies ei ole hyvä.

Osaan englantia, mutta tuollaiset naiset harrastaa seksiä ulkomaalaisten kanssa. Sellainen nainenko pitäisi ottaa saman katon alle? M25

Ihan kuin sinä kelpaisit heille? Lisäksi täällähän jatkuvasti kuolataan ulkomaalaisten naisten perään, ai niin  kyllähän miehet saa ulkomaalaista harrastaa, mutta naiset ei koska suomipoitsulle tulee mieleen "edellisellä oli varmaan isompi".

Miksi aloit solvaamaan minua? Mitä se naiselle kuuluu, mitä minä ulkomaanmatkoillani teen? Ja milloin sanoin, että minulle ei käy nainen, joka ravaa Englannissa? ~Mies26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma profiilini on koreaksi ja englanniksi. Voitte vain kuvitella millaisia haukkumasanoja suomalaisilta naisilta on tullut. Noh, jos miehen haukkuminen tekee naisen onnelliseksi Suomessa, niin mikäpäs siinä. Itse siis käytän Tinderiä Koreassa ja jonkin verran Suomessa. ~Mies26

Arvaan ettei minkäänlaisia etkä myöskään ole missään Koreassa eikä deittiprofiilisi ole koreaksi.

Sovitaan sitten niin, jos se tekee sinut iloiseksi. :D ~Mies26

Vierailija
24/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä perähikiästä, mutta itse tottunut seuraamaan englanninkielisiä medioita, ammattikieli on englanti, jne. Kavereiden kanssa tietysti puhun suomea, mutta jää vähemmistöön muusta kielenkäytöstä

en kyllä tiedä ottaisinko puolisoksi ulkkista, on vähän sellainen muuttolintumeininki heillä

Vierailija
25/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei osaa englantia sen vertaa että osaisi yhden profiilitekstin lukea, se mies ei ole hyvä.

Osaan englantia, mutta tuollaiset naiset harrastaa seksiä ulkomaalaisten kanssa. Sellainen nainenko pitäisi ottaa saman katon alle? M25

Ihan kuin sinä kelpaisit heille? Lisäksi täällähän jatkuvasti kuolataan ulkomaalaisten naisten perään, ai niin  kyllähän miehet saa ulkomaalaista harrastaa, mutta naiset ei koska suomipoitsulle tulee mieleen "edellisellä oli varmaan isompi".

Miksi aloit solvaamaan minua? Mitä se naiselle kuuluu, mitä minä ulkomaanmatkoillani teen? Ja milloin sanoin, että m

Suomipoikien valitukset aiheesta voidaan summata näillä kolmella sanalla: Iso Musta K*lli. 

Vierailija
26/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma profiilini on koreaksi ja englanniksi. Voitte vain kuvitella millaisia haukkumasanoja suomalaisilta naisilta on tullut. Noh, jos miehen haukkuminen tekee naisen onnelliseksi Suomessa, niin mikäpäs siinä. Itse siis käytän Tinderiä Koreassa ja jonkin verran Suomessa. ~Mies26

Arvaan ettei minkäänlaisia etkä myöskään ole missään Koreassa eikä deittiprofiilisi ole koreaksi.

Kerro ihmeessä, millaisia haukkuja olet saanut ja minkälaisilta naisilta. On nimittäin vaikea kuvitella edes pyyhkiväni oikealle miestä, joka herättää jo profiilillaan negatiivisia tunteita

-eri

Vierailija
27/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloit solvaamaan minua? Mitä se naiselle kuuluu, mitä minä

Suomipoikien valitukset aiheesta voidaan summata näillä kolmella sanalla: Iso Musta K*lli. 

Ootas mä käännän ton enkuksi jotta naisekki ymmärtää: British Broadcasting C*rporation

Vierailija
28/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, millaisia haukkuja olet saanut ja minkälaisilta naisilta. On nimittäin vaikea kuvitella edes pyyhkiväni oikealle miestä, joka herättää jo profiilillaan negatiivisia tunteita

-eri

Miksi korean- ja englannin kielinen profiili miehellä herättää sinussa negatiivisia tunteita? ~Mies26

Vierailija
29/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aloit solv

Ootas mä käännän ton enkuksi jotta naisekki ymmärtää: British Broadcasting C*rporation

https://explosm.net/comics/turn-on-the-news#comic

Vierailija
30/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä perähikiästä, mutta itse tottunut seuraamaan englanninkielisiä medioita, ammattikieli on englanti, jne. Kavereiden kanssa tietysti puhun suomea, mutta jää vähemmistöön muusta kielenkäytöstä

en kyllä tiedä ottaisinko puolisoksi ulkkista, on vähän sellainen muuttolintumeininki heillä

Minä tapailin viimeksi Tukholmassa asuvaa englanninkielistä miestä. Oli muuttanut akateemisen työn perässä melko monta kertaa mutta nykyisessä paikassa oli mahdollisuus jatkaa työura loppuun. Olisin ihan hyvin voinut harkita Tukholmaan muuttoa jos suhde olisi syventynyt, koska minulla olisi siellä paremmat työllistymismahdollisuudet kuin täällä. Aiemmin olen deittaillut myös brittimiestä mutta nyt pyrin rajoittamaan, koska en halua muuttaa EU:n ulkopuolelle ja Brexitin jäljiltä moni asia on siellä melko huonolla tolalla.

Voisin ajatella muuttavani myös esim. Pariisiin tai muutamaan muuhunkin Euroopan kaupunkiin. Profiili on englanniksi ja hakuetäisyys säädetty niin että se kattaa Helsinki-Vantaan lentokentän. Monen mukavan ulkkarimiehen kanssa olen jutellut! Suomalaisissa on myös mukavia miehiä, mutta en näe mitään syytä rajoittaa deittailua vain heihin, koska oikeasti hyviä matcheja on kuitenkin tosi harvassa.

31/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nelikymppinen mies on kirjoittanut profiiliinsa suomea, ruotsia ja englantia, hän on siis suomenruotsalainen, mutta asuu täysin suomenkielisellä alueella. Hän on kirjoittanut profiiliinsa ruotsiksi, että kaksi poikaa asuu hänen kanssaan puolet ajasta. Varmaan juuri sen lauseen ruotsiksi, jotta mahdollisimman harva ymmärtää sitä . 

Vierailija
32/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levillä ollessani vaihdan profiilitekstin englanniksi ihan vaan siksi koska turistit tykkää nussia. 

M41

Vierailija
33/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on passport tilassa? Itse en ainakaan mitään etäsuhdetta haluaisi enkä ole täältä mihinkään muuttamassa koska tämä on lastenikin koti. En myöskään toivoisi kenenkään vain minun takiani tänne muuttavan.

Vierailija
34/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tuo jankkaa Japanista.

Ei sillä, Etelä-Korea on tietyin rajoituksin kiva maa ja siellä on todella hyvännäköisiä miehiä.

Maana kiva mutta samoja pottunokkia ne on ko muuallaki maailmassa. En itse koe kenenkään etnisyyttä eroottisessa mielessä hyvänä tai huonona asiana

Vierailija
35/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkkuprofiilit kalastelee mustaa pythonia

Vierailija
36/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi kirjoittaa profiilinsa vaikka maahiseksi ja silti siellä on satoja matcheja odottamassa, koska jotkut miehet vaan swaippaavat kaiken oikealle.

Vierailija
37/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eti perähikiän perimmäisen kamarin peräkamarin perimmäistä peräkamarin poikaa.

Vierailija
38/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittavat englanniksi, jos joku nigerialaisprinssi tarttuisi pyydykseen.

Vierailija
39/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi kirjoittaa profiilinsa vaikka maahiseksi ja silti siellä on satoja matcheja odottamassa, koska jotkut miehet vaan swaippaavat kaiken oikealle.

Tää on totta.

Täällä (Oulussa) naisilla ei yleensä ole tekstiä ollenkaan tai se on emojeista koostuva. Kuvatkin otettu maisemista ja luonnosta eikä naisesta itsestään. Silti kertovat livenä kuinka vientiä olis vaikka joka päivälle.

Vierailija
40/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En eti perähikiän perimmäisen kamarin peräkamarin perimmäistä peräkamarin poikaa.

Stereotypiaa pikkasen? Ootko vähän ennakkoluulonen muita kuin tsadilaisia kohtaan? Oletko myös basisti r:llä? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä