Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihä naiset kirjottaa deittiprofiilinsa enkuksi?

Vierailija
27.06.2024 |

Siis täällä perähikiällä missä ei oo miehiä jokka ei osaa suomea.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Eräs nelikymppinen mies on kirjoittanut profiiliinsa suomea, ruotsia ja englantia, hän on siis suomenruotsalainen, mutta asuu täysin suomenkielisellä alueella. Hän on kirjoittanut profiiliinsa ruotsiksi, että kaksi poikaa asuu hänen kanssaan puolet ajasta. Varmaan juuri sen lauseen ruotsiksi, jotta mahdollisimman harva ymmärtää sitä . 

Sattuisikohan olemaan sama mies jonka kanssa kävin treffeillä viime vuonna? Silloin profiilissa ei ollut mitään mainintaa lapsista. Itselläni taas lukee että olen vela ja toivon samaa myös mieheltä. Mies kertoi vasta treffien jälkeen että hänellä on kaksi lasta, kun "aiemmin ei tullut sopivaa hetkeä". 

Vierailija
42/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne odottaa prinssi uljasta ulkomailta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli suomenkielellä vaik en asu perähikiällä.

Vierailija
44/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En eti perähikiän perimmäisen kamarin peräkamarin perimmäistä peräkamarin poikaa.

Stereotypiaa pikkasen? Ootko vähän ennakkoluulonen muita kuin tsadilaisia kohtaan? Oletko myös basisti r:llä? 

Otatko tuhkaluunkun jälkeen poskeen ja nieletkö?

Tietenkin 😋

Vierailija
45/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En eti perähikiän perimmäisen kamarin peräkamarin perimmäistä peräkamarin poikaa.

Stereotypiaa pikkasen? Ootko vähän ennakkoluulonen muita kuin tsadilaisia kohtaan? Oletko myös basisti r:llä? 

Otatko tuhkaluunkun jälkeen poskeen ja nieletkö?

Kuka ei ottais jos ei oo joku pervo

Vierailija
46/55 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, millaisia haukkuja olet saanut ja minkälaisilta naisilta. On nimittäin vaikea kuvitella edes pyyhkiväni oikealle miestä, joka herättää jo profiilillaan negatiivisia tunteita

-eri

Miksi korean- ja englannin kielinen profiili miehellä herättää sinussa negatiivisia tunteita? ~Mies26

Eiköhän tuo kirjoittaja tarkoittanut niitä naisia, joilta väität saaneesi haukkuja. Miksi kukaan nainen pyyhkisi oikealle miestä, jota aikoo vain haukkua vieraskielisen profiilitekstin takia? Ei lainkaan uskottavaa. Vai asutko jossain syvällä maaseudulla?

Vierailija
47/55 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro ihmeessä, millaisia haukkuja olet saanut ja minkälaisilta naisilta. On nimittäin vaikea kuvitella edes pyyhkiväni oikealle miestä, joka herättää jo profiilillaan negatiivisia tunteita

-eri

Miksi korean- ja englannin kielinen profiili miehellä herättää sinussa negatiivisia tunteita? ~Mies26

Eiköhän tuo kirjoittaja tarkoittanut niitä naisia, joilta väität saaneesi haukkuja. Miksi kukaan nainen pyyhkisi oikealle miestä, jota aikoo vain haukkua vieraskielisen profiilitekstin takia? Ei lainkaan uskottavaa. Vai asutko jossain syvällä maaseudulla?

Aivan. En minä ainakaan paina sydäntä sellaiseen profiiliin, josta minulla olisi jotain huonoa sanottavaa.

Vierailija
48/55 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on passport tilassa? Itse en ainakaan mitään etäsuhdetta haluaisi enkä ole täältä mihinkään muuttamassa koska tämä on lastenikin koti. En myöskään toivoisi kenenkään vain minun takiani tänne muuttavan.

No minulla ei ole lapsia eikä tule, koska olen vela. Olen paljon mieluummin kaukosuhteessa oikeasti kivan miehen kanssa kuin seukkailen lähellä asuvan törpön kanssa. Kyllä lähialueiltakin joskus löytyy se kiva mies, mutta ei aina. Viimeksi seurustelin Espanjassa asuvan, melko tunnetun runoilijan kanssa. Nyt olen menossa treffeille omassa kaupungissa asuvan supisuomalaisen miehen kanssa joka vaikuttaa oikein kivalta.

Vierailija
49/55 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta arvelisin että se on yksi tapa yrittää karsia sitä kuka vastaa.  Hakee tietyn yleissivistyksen omaavaa.  Onhan se tietysti ymmärrettävääkin.  Varmasti turhauttavaa karsia läjäkaupalla täysin mahdottomia.

En ole koskaan tehnyt yhtäkään deittiprofiilia ja se on luonnoton tapa minulle tutustua.  Haluan tavata ja tehdä ensivaikutelman irl.  Näkee heti onko minkäänlaista kiinnostusta.   Näin olen toiminut ja näin toimin.

Vierailija
50/55 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole enää vuosiin ollut Tinderissä mutta kun olin, oli tekstini englanniksi sillä olen asunut ulkomailla 19-vuotiaasta alkaen. Kumppaneita minulla on ollut tasan kaksi, toinen ulkomaalainen ja toinen suomalainen, ja yhtäkään irtosuhdetta ei ole koskaan ollut, että tekeekö se minusta sitten "sellaisen naisen" kun ihan englantia kehtaan, huhhuh.

Hauskinta tässä kuviossa on se että se suomalainen oli melko tummaihoinen ja se ulkomaalainen taas oli blondi sinisilmä - sekös pikkukylän peräkammarin r/sisteja nykii. Mutta sehän on hyvä vaan jos tämä heitä triggeröi, karsiutuupa heikoin aines heti kättelyssä pois. Ei ole mikään menetys jos mies torjuu minut omien harhakuvitelmiensa pohjalta, sehän on vain positiivista 😅.

Vierailija
51/55 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailen mielelläni ulkomaalaisia, joilla on parempi koulutus, kielitaito, ulkonäkö ja käytöstavat kuin suomalaisella tasa-arvo sovinistilla. Mies joka ei puhu englantia on totaalinen red flag. Hyvin koulutettu englantia puhuva suomalainenkin toki kelpaa.

Vierailija
52/55 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on profiili englanniksi, niin se nainen ei ole hyvä. M25

Jos mies ei osaa englantia sen vertaa että osaisi yhden profiilitekstin lukea, se mies ei ole hyvä.

Osaan englantia, mutta tuollaiset naiset harrastaa seksiä ulkomaalaisten kanssa. Sellainen nainenko pitäisi ottaa saman katon alle? M25

Miksi ihmeessä edes välität, kun ei näemmä tuollainen nainen kiinnosta. Ongelma ratkaistu, ennen kuin sellaista tulikaan.

Vaikka osaan englantia hyvin, osaan myös muista syistä karsia epäkiinnostavat profiilit, enkä jää itkemään sellaisen takia.

Vierailija
53/55 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei osaa englantia sen vertaa että osaisi yhden profiilitekstin lukea, se mies ei ole hyvä.

Osaan englantia, mutta tuollaiset naiset harrastaa seksiä ulkomaalaisten kanssa. Sellainen nainenko pitäisi ottaa saman katon alle? M25

Miksi ihmeessä edes välität, kun ei näemmä tuollainen nainen kiinnosta. Ongelma ratkaistu, ennen kuin sellaista tulikaan.

Vaikka osaan englantia hyvin, osaan myös muista syistä karsia epäkiinnostavat profiilit, enkä jää itkemään sellaisen takia.

Tämä. Kukaan englanniksi profiilinsa kirjoittanut ei halua tämän M25n kanssa saman katon alle, eli win win. Miksi ihmeessä se ämkaksvitosta risoo jos joku nainen jossain seurustelee ulkomaalaisen kanssa ja nyt tämä nainen on hänen mielestään pilalla?! Give me a break! Oho, tuli englantia nyt, mutta mähän oonkin jo menetetty tapaus kun oon ulkomaalaisen kanssa jo seurustellut. Voi ei, M25 ei huoli mua enää, nyyh.

Vierailija
54/55 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on passport tilassa? Itse en ainakaan mitään etäsuhdetta haluaisi enkä ole täältä mihinkään muuttamassa koska tämä on lastenikin koti. En myöskään toivoisi kenenkään vain minun takiani tänne muuttavan.

No minulla ei ole lapsia eikä tule, koska olen vela. Olen paljon mieluummin kaukosuhteessa oikeasti kivan miehen kanssa kuin seukkailen lähellä asuvan törpön kanssa. Kyllä lähialueiltakin joskus löytyy se kiva mies, mutta ei aina. Viimeksi seurustelin Espanjassa asuvan, melko tunnetun runoilijan kanssa. Nyt olen menossa treffeille omassa kaupungissa asuvan supisuomalaisen miehen kanssa joka vaikuttaa oikein kivalta.

Huh, luin aiempia kommentteja ja täytyykin muistaa erikseen mainita tälle uudelle treffimiehelle että olen tapaillut joskus muita kuin suomalaisia. Näemmä asia voi olla joillekin kynnyskysymys! Tietää sitten ainakin antaa minulle pakit saman tien. :D

...Ai niin, mutta koska profiilitekstini on englanniksi niin tuskin meille olisi tullut edes matchia jos mies olisi näitä M25:n tyylisiä.

Vierailija
55/55 |
28.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se halua sinua, muutenhan kirjoittaisi suomeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme