Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden on vaikea erottaa mokkamasterin napista, että onko kytkin päällä vai pois!!

Vierailija
27.06.2024 |

Siis jos kirkasta eikä näe sitä valoa. Aurinko paistaa sisälle. Jouduin äsken tosissaan miettiä, että onko keitin pois päältä vai ei jä ränkkäsin nappia.

Onneksi se sammuu myös itsekseen.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko pääsi ihan täysillä sulakkeilla?

Vierailija
2/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

napista näkee kummin päin se on oli valoa tai ei. Jos oikein huolettaa niin vedä töpseli seinästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko o-o silmälaseista mitään apuja?

Vierailija
4/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän lihamuistista kummin päin se on päällä tai auki. On se joskus unehtunut päälle viikonlopun yli eikä talokaan palanut.

Vierailija
5/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

napista näkee kummin päin se on oli valoa tai ei. Jos oikein huolettaa niin vedä töpseli seinästä.

Minun mokkamestarissa se virtanuppi on loogisesti väärin. Kun painaa vasemmalle, on päällä, ja oikealle sammuu. Minusta loogista on 0 vasemmalla (off) ja 1 oikealla (on), koska meillä on vasemmalta oikealle lukutapa. Tarkista vaikka puhelimesi tai telkkarin kaukosäätimesi numerot. Alkaako ne vasemmalta isoimmasta vai pienimmästä numerosta.

Vierailija
6/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse irrotan johdon seinästä, moni palo alkanut kahvinkeittimestä. 

Vierailija
7/7 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mokkamestarissa se virtanuppi on loogisesti väärin. Kun painaa vasemmalle, on päällä, ja oikealle sammuu. Minusta loogista on 0 vasemmalla (off) ja 1 oikealla (on), koska meillä on vasemmalta oikealle lukutapa. Tarkista vaikka puhelimesi tai telkkarin kaukosäätimesi numerot. Alkaako ne vasemmalta isoimmasta vai pienimmästä numerosta.

ehkä ostit australiaan takroitetun version

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan