Täällähän on ikävä tunnelma
Palasin vuosien jälkeen katsomaan millanen meininki täällä on. Aika ikävä tunnelma. Haukutaan toisia ja kettuillaan tahallaan. Onko joillain ihmisillä jotenkin huono olla ja se pitää päästä purkaamaan anonyymisti tänne?
Harmi meille, jotka haluaisivat oikeasti keskustella asiallisesti. Tämäkin sivusto voi olla joillekkin todella tärkeä, esim yksinäisille tai ihmisille ketkä kaipaa vertaistukea vaikeassa elämäntilanteessa tai heille ketkä haluaa muuten vaan keskustella. Olisi mahtavaa, jos olisi positiivinen ja turvallinen ilmapiiri.
Mukavaa päivää kaikille :)
Kommentit (35)
Ai mitäkö tapahtui? Sinimustahallitus.
Tämä on yhä femcel yhteisön tärkein keskustelupasta, mutta yhteisömme on radikalisoitunut miesvihassa Tinderin keksimisen jälkeen. Syy on yksin perivihollisemme Tinder-Miehen, joka ei anna seksiä.
Innostuneen kiimainen persuviha pilaa asialliset keskustelut ja heittää vihamielistä bensaa vastakkainasettelun liekkeihin.
provoista johtuu, provot aloitukset pilaavat palstan. Ja koska aloitukset ovat epäaitoja ei voi kun mollata ja iskeä kaikkea muutakin vastaan samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Av on tosiaan lähes tuhottu. Kiitos siitä, ulilautailijat ja persut.
Kokeile Redditiä. Siellä on englanniksi ihan mitä vaan, ja suomeksikin pari toimivaa palstaa. Moderointi yleensä toimii, joten psykoottisemmat tekstit yleensä aika nopeasti poistetaan. Bannejakin jaetaan. Siis yleensä.
Persut yrittää usein vinkua sielläkin, mutta ne jää jalkoihin koska ei kykene asialliseen argumentointiin. Trollaavat jonnet ei pitkälle pötki, päätyvät usein vitsailun kohteeksi. Pjuuttinin trollit ainakaan ei pärjää.
Suosittelen.Tässähän se suurin syy heti alussa. Pelkästään naisten palstana olisi varmaan paljon asiallisempi.
Huoh. Älä haasta riitaa jonne. Oot nolo.
Olen mies. Aloin käydä täällä 14 vuotta sitten kun eka lapsi syntyi. Romahdus on ollut aika karmea.
Sukupuoli ei tähän liity. Tyhmyys ja kuspäisyys liittyy.
Tänne kun tulee
on kuin tuonelan portista astuisi
sysimustaan synkkään pohjattomaan kaivoon
Se masennus, epätoivo, ahdistus
hillitön patoutunut raivo
seksuaalinen turhautuneisuus
tämä on synkkyyden satama
ulkona paistaa aurinko
leikkivät lapset
mutta minä olen taas
mustissa ja yksin
kuin ihmiszombi
jonka sielu
on jo jättänyt
lohtua ei missään
Vierailija kirjoitti:
Tänne kun tulee
on kuin tuonelan portista astuisi
sysimustaan synkkään pohjattomaan kaivoon
Se masennus, epätoivo, ahdistus
hillitön patoutunut raivo
seksuaalinen turhautuneisuus
tämä on synkkyyden satama
ulkona paistaa aurinko
leikkivät lapset
mutta minä olen taas
mustissa ja yksin
kuin ihmiszombi
jonka sielu
on jo jättänyt
lohtua ei missään
Ei sentään kaikilla ole noin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä haluaisit keskustella?
Ei se haluu keskustella, se haluu olla muita parempi.
Vierailija kirjoitti:
Ai että vuosia olit oikein poissa? Missä palstalla kävit sinä aikana. Palaa sinne jos oli parempi.
Tässä heti yksi ilkeilemässä. Mukavaa päivää kuitenkin!
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan taso ihan eri 10 v sitten. Niinkuin kaiken muunkin.
eipä ollut partalapsiakaan suomessa silloin
Partalapsetko ne nyt ovat syyllisiä?
Vierailija kirjoitti:
Ai että vuosia olit oikein poissa? Missä palstalla kävit sinä aikana. Palaa sinne jos oli parempi.
Se missään Tiibetissä oo kanttura Ap ollu. Vidud. Täällä se loisii päivät aamusta iltaan.
Täältä ei löydy mitään asiallista ketjua, kaikki höpöhommaa ja jotkut yrittää epätoivoisesti ajaa poliittista agendaansa. Syytellään toisia kuin kakarat hiekkalaatikolla.
Persut pilaavat kaiken mihin koskevat. Tuliko yllätyksenä?
Jos olisi ihmistiede-alalla, niin palstasta saisi kyllä loputtomasti tutkimusmateriaalia. Esimerkiksi erilaisten trollialoitusten luokittelu olisi mielenkiintoista.