Mihin paksusti meikkaavat ihmiset pyrkivät?
Kun ihossa on näkyvä kerros pohjaa, contouria, poskipunaa, luomiväriä jne. Omaa ihoa ei näy.
Näyttää tosi tunkkaiselta ja järjenvastaiselta.
Enkä puhu vain nuorista. Tätä näkee ihan keski-ikäisilläkin.
Kommentit (68)
Mulla kesäsin ongelmana nenän ja ylähuulen välinen hikoilu ja sitä olen yrittänyt peittää puuterilla, mutta kuulin ulkomaiselta näyttelijävalmentajalta joka valmensi ramppikuumeisia hikoilevia näyttelijöitä, että kannattaa sipaista vähän deodoranttia sille alueelle niin ei enää hikoile :D Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko niillä heikko itsetunto. Eihän se hyvältä tai luonnolliselta näytä. Mutta kohtuullinen meikkaus on ok. Ja se jopa suojelee ihoa. Olen näin lukenut. Nuoret meikkaa yleensä reilusti. Mutta harvemmin iäkkäämmät.
Miltä se suojelee ihoa?
auringolta ja saasteilta.
Suojeleehan se kun saasteet tarttuu meikkiin ja estää auringonpaisteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko niillä heikko itsetunto. Eihän se hyvältä tai luonnolliselta näytä. Mutta kohtuullinen meikkaus on ok. Ja se jopa suojelee ihoa. Olen näin lukenut. Nuoret meikkaa yleensä reilusti. Mutta harvemmin iäkkäämmät.
Miltä se suojelee ihoa?
Tosissasko kysyt? No kaikelta mikä tuhoaa ihoa kuten ilmansaasteet, uv-säteet, muiden tupakoista tulevat savut jne jne.
Vierailija kirjoitti:
Meikit on silkkaa myrkkyä. Sellaista teollista mönjää, joka aiheuttaa syöpiä. Varsinkin ulkomailta tilatut meikit on hirveää paskaa. Ei tietenkään tätä kerrota ihmisille tai koko meikkiteollisuus romahtaisi. Saa sitten ihmetellä miksi iho on niin vanhan näköinen kun kyllästetään joka päivä myrkyllä.
Aivan älytöntä liioittelua. EU:ssa on aika tarkat määräykset siitä, mitä kosmetiikka saa sisältää. Suorastaan iholle laitettuna myrkyllisiä aineita ei todellakaan saa myydä kosmetiikassa, jokainen uusi aine testataan huolella ennen kuin sitä saa käyttää kosmetiikan koostumuksissa.
Ja jos on sitä mieltä, että kaikki vieraankuuloiset kemikaalit on "myrkkyjä", niin olemassa on myös luonnonkosmetiikkaa, jossa tuotteet koostetaan esim. luonnon öljyistä ja mineraalipigmenteistä.
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen nainen ja meikkaan paksusti. Pyrin oman esteettisen silmäni miellyttämiseen, samoin kuin pukeutumisella ja hiustyylilläni. Se, jos se on sinusta tai jostain muusta ruman näköistä, taas ei kiinnosta minua ollenkaan.
Sama. Oon 40. Mulla on huono iho. Lupaan että se paksu meikkikerros on sittenkin paremman näköinen kuin acne rosacea laikukas naamani. Ohut meikki ei peitä riittävästi, se vasta suttuiselta näyttääkin. Onneksi nykyään löytyy suht ohuita full cover meikkivoiteita. Ja ei, tällä ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Pystyn ihan hyvin kulkemaan myös ilman meikkiä. Mutta jos meikkaan, ikävä kyllä se on aika paksu.
Se on heidän mielestään kaunista, ei kuulu muille. Ja itse en meikkaa enää lähes ollenkaan, että ei ole kyse siitä, että olisin meikkien suurkuluttaja. Mielestäni luonnollinen ehostus on kaunein, mutta en enää jaksa jokapäiväistä meikkien poistorumbaa ja siksi tuleekin meikattua vain, jos on jotain todella erityistä menoa.
Ei se useimpien mielestä ole huono asia, että on näkyvää meikkiä. Sinä vaan ap olet jonkinlainen puritanisti tässä asiassa.
Itse näin keski-ikäisenä huomaan kyllä selvän eron ihmisten huomiossa, jos on meikkiä tai ei ole. Eii meikkiä - olen ihmisille ilmaa, ihan jopa jossain terasseilla tai juhlissa. Meikkiä, kiinnostuneet miehet tulevat juttelemaan, jopa mua nuoremmat. Moni yllättyy kun käy ilmi minkä ikäinen olen. Ilman meikkiä ei luulla nuoremmaksi, kun on syvät kuopat/renkaat silmien yllä, roikkuvat leukaperät, roikkuvat luomet. Olen erittäin taitava häivyttelemään meikillä tuollaisia näkymättömiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntään
Haluaako mies naisen, jonka naamaa ei voi koskea? Tai naisen, joka on todellisuudessa täysin eri näköinen? Ap
Kyllä ne haluaa. Pitäisi linkittää niitä meikkivideoita joissa paksun meikkikerroksen alta löytyy ne rumat harakat. niitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Se on heidän mielestään kaunista, ei kuulu muille. Ja itse en meikkaa enää lähes ollenkaan, että ei ole kyse siitä, että olisin meikkien suurkuluttaja. Mielestäni luonnollinen ehostus on kaunein, mutta en enää jaksa jokapäiväistä meikkien poistorumbaa ja siksi tuleekin meikattua vain, jos on jotain todella erityistä menoa.
Itse päivittäin melko reilusti meikkaavana en harrasta mitään "poistorumbaa". Yhdellä saippuamaisella öljypuhdistuspalalalla lähtee kerralla kaikki, silmämeikit ja muu. Ei siihen mene sen enempää aikaa kuin naaman pesaisuun muutenkin. Pakkohan se on pestä kuitenkin vaikkei olisi meikkiä, ja ainakin kesällä jos käyttää aurinkovoiteita, ei pelkkä vesi riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikit on silkkaa myrkkyä. Sellaista teollista mönjää, joka aiheuttaa syöpiä. Varsinkin ulkomailta tilatut meikit on hirveää paskaa. Ei tietenkään tätä kerrota ihmisille tai koko meikkiteollisuus romahtaisi. Saa sitten ihmetellä miksi iho on niin vanhan näköinen kun kyllästetään joka päivä myrkyllä.
Aivan älytöntä liioittelua. EU:ssa on aika tarkat määräykset siitä, mitä kosmetiikka saa sisältää. Suorastaan iholle laitettuna myrkyllisiä aineita ei todellakaan saa myydä kosmetiikassa, jokainen uusi aine testataan huolella ennen kuin sitä saa käyttää kosmetiikan koostumuksissa.
Ja jos on sitä mieltä, että kaikki vieraankuuloiset kemikaalit on "myrkkyjä", niin olemassa on myös luonnonkosmetiikkaa, jossa tuotteet koostetaan esim. luonnon öljyistä ja mineraalipigmenteistä.
Juuh, edelleen testataan eläimillä. On se todella hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viisikymppinen nainen ja meikkaan paksusti. Pyrin oman esteettisen silmäni miellyttämiseen, samoin kuin pukeutumisella ja hiustyylilläni. Se, jos se on sinusta tai jostain muusta ruman näköistä, taas ei kiinnosta minua ollenkaan.
Sama. Oon 40. Mulla on huono iho. Lupaan että se paksu meikkikerros on sittenkin paremman näköinen kuin acne rosacea laikukas naamani. Ohut meikki ei peitä riittävästi, se vasta suttuiselta näyttääkin. Onneksi nykyään löytyy suht ohuita full cover meikkivoiteita. Ja ei, tällä ei ole mitään tekemistä itsetunnon kanssa. Pystyn ihan hyvin kulkemaan myös ilman meikkiä. Mutta jos meikkaan, ikävä kyllä se on aika paksu.
Sama. Olen 49, mulla on paha ruusufinni ja lisäksi maksaläiskiä, ja silmänaluset sinertävät. Näiden peittämiseksi käytän peittävää pohjameikkiä, vaikka en menisi kuin postin hakemaan. Jos joku joskus näkee mut ilman meikkejäni, kauhistellaan ja kysellään olenko sairas.
Täälä jäkätetään toisten ihmisten pukeutumistyylistä, hiuksista , meikeistä, vartalotyypeistä jne -mitä se kenellekkään muulle kuuluu? Antakaa kaikkien kukkien kukkia!
Vierailija kirjoitti:
Itse koen työlääksi meikin puhdistamisen pois. Lisäksi silmät hieman ärtyvät, jos on ripsiväriä ja itselle voi tulla päänsärky. Varmaan mukana tilanteeseen tottumattomuuttakin.
Yleensä siis kulmien väri sekä puuteri riittävät.
Hanki laadukkaammat meikit ja putsarit. Eikä sitä ripsiväriä tarvitse laitaa kuin ohut kerros, vaikka joku lancomen ripsari on kevyt. Ihon puhdistaminen on mielekästä tosiaankin kun on kunnon aineet, kokeile vaikka susanne kaufmann öljyputsaria, sen päälle toisena fresh soya geeli mikä on myös ihana aamulla, puhdistaa hellävaraisesti ja päälle vielä ihana raikas tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdyntään
Haluaako mies naisen, jonka naamaa ei voi koskea? Tai naisen, joka on todellisuudessa täysin eri näköinen? Ap
Kyllä meikatun naisen naamaa voi koskea. Ja toisaalta, eipä sitä nyt kovin usein jatkuvasti naamaa koskettelemassa olla.
Se taas, että on täysin eri näköinen "todellisuudessa", ei kiinnosta useimpia miehiä pätkääkään. Tästä on kokemusta vuosikymmenien ajalta, minä kun satun olemaan niitä joilla ero meikittömän ja meikatun ulkonäön välillä on todella dramaattinen, ja 40 ikävuoden jälkeen vielä hurjempi kun on iholle tullut rosaceaa ja silmät on painuneet syvälle kuoppiin. Yhtäkään miestä ei ole koskaan haitannut se, miltä näytän meikittömänä, ei ole ainakaan siitä mitään sanonut tai kauhuissaan häipynyt. Sen sijaan nuorempana varsinkin jotkut miesystävistäni suorastaan vaikuttivat ylpeiltä siitä, miltä heidän tyttöystävänsä näytti oikein huolella laittauduttuaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse päivittäin melko reilusti meikkaavana en harrasta mitään "poistorumbaa". Yhdellä saippuamaisella öljypuhdistuspalalalla lähtee kerralla kaikki, silmämeikit ja muu. Ei siihen mene sen enempää aikaa kuin naaman pesaisuun muutenkin. Pakkohan se on pestä kuitenkin vaikkei olisi meikkiä, ja ainakin kesällä jos käyttää aurinkovoiteita, ei pelkkä vesi riitä.
Oikein mainiosti riittää pelkkä vesi samalla kun käy suihkussa. Aurinkorasvaa en käytä. Voihan niihin mainosmiesten höpöjuttuihin uskoa ja käyttää rahansa ja aikansa kuten parhaiten näkee, mutta jokainen tuntee ihonsa ja sen tarpeet kuitenkin parhaiten. Sinulle saattaa tulla yllätyksenä, että jo allergiat voivat estää puhdistustuotteiden käytön, jolloin puhdistukseen käytetään apteekin perusvoiteita. Silmämeikin puhdistus onkin jo hankalampi juttu, jos kaikki aineet aiheuttavat kirvelyä ja rähmimistä. Ja ei, herkkäsilmäisten tuotteet eivät ole kaikille ratkaisu.
En voi muista sanoa, mutta itse nuorena olin huonoitsetuntoinen ja kuvittelin etten ole hyvä/nätti omana itsenäni vaan minun pitäisi näyttää toisenlaiselta ja "oikealla" tavalla nätiltä.
Kyllä se paksulla meikillä onnistuikin (en meinaa tunnistaa itseäni tuolloin otetuista kuvista), mutta sen enempää kuin se meikillä luotu lookki ei ollut oma niin koko meikkaaminen ei tuntunut omalta vaan sitä vaan harrasti koska niin kuuluu tehdä. Lopulta sitä oli myös vaikea jättää laittamatta aamulla, koska kaikki tutut/kaverit tunsi minut sen meikatun näköisenä. Vähän kuin roolimaski kasvoilla.
Sitten vaihdoin työpaikkaa ja totesin, etten enää aloita sitä vahvaa arkimeikkausta ja lopulta lopetin myös hiusten värjäämisen ja luovuin tekokynsistäkin. Nyt olen hyvinkin luonnontilassa aina (myös ne harvat kerrat kun käyn ilta/yöelämässä) ja tunnen olevani kauniimpi kuin koskaan.
Ja mikä parasta, tämä nykyinen lookki oli se mikä vihdoin sai ne minua aidosti kiinnostavat ja minulle sopivantyyppiset miehetkin kiinnostumaan ja yksi heistä on nykyinen aviomieheni. Se aiempi lookki oli enempi sellainen mikä houkutti kaikenlaista naistennaurattajaa ja kertapanijaa joista taas itse en ollut kiinnostunut koskaan.
Vierailija kirjoitti:
https://i.pinimg.com/736x/06/d6/5d/06d65db916884e14466d1580aac73f2c.jpg
Kim Kardashian teki tuollaisen muotoilevan InstaGram-meikkaustyylin kuuluisaksi ja lampaat seuraa perässä
Jep. Trendiin kuuluvat maalatut kulmakarvat, ylipaksut huulet, tekokynnet, tekoripset ja tosi paksu meikki.
Nainen ei sitten enää näytä naiselta, vaan on kuin lady boy tai drag queen.
Meikkaan joka päivä, en nyt tiedä onko tää sitten paksua meikkaamista :D Viimeksi pari viikkoa sitten sain kaupassa kehun kauniista meikistäni.
N47
Se totuus on kuitenkin siellä sitten kun pakkelit viemäriin pestään. Eli ei se mihinkään totuus pääse unohtumaan vaikka vähän huijaisikin meikillä :D !
Auringolta (suojakerroin) ja ilmansaasteilta