Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi palstan mammat on kauhistuneet salakuvauksesta?

Vierailija
26.06.2024 |

En ymmärrä?

Kommentit (173)

Vierailija
21/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on yksinkertaisia, jauhavat päivä ja viikko kaupalla rydmanistanja nyt tästä. Get over it niinkuin idolinnekin sanoi

Vierailija
22/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, ajaisivat ajokortin ja ostaisivat auton? Ryhtyisivät paskaduuniin kun eivät muutakaan keksineet? Masentuisivat ja lähtisivät sotimaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko toivottava reaktio

- yök, ahdistavaa, olen niin ahdistunut, olen lamaantunut, lopetan työnteon ja ryhdyn työttömäksi

vai

- ihanaa, haluan politiikkaan kun olen nainen vai mikä?

Tuon tasoista se pähkäily omituisten otusten kerhossa on. Aina pieleen.

Vierailija
24/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö alkaa kuvata miesten housujen etumuksia. Kuvat nettiin, mukaan arvio  esim tyhjää on.

Kannatan ehdottomasti! Rasti ruutuun: panisin/en panisi.

Vierailija
25/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko toivottava reaktio

- yök, ahdistavaa, olen niin ahdistunut, olen lamaantunut, lopetan työnteon ja ryhdyn työttömäksi

vai

- ihanaa, haluan politiikkaan kun olen nainen vai mikä?

Tuon tasoista se pähkäily omituisten otusten kerhossa on. Aina pieleen.

No mitä sitten toivot? Kai sulla jokin motiivi on? Naisilta ajan varastaminen etteivät voisi tehdä töitä?

Vierailija
26/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä nuoriakin naisia !

Tarkoittanet lapsettomia? Mamma tarkoittaa äitiä.

Vierailija
27/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mua kuvataan keski-iässä. Paitsi housut voi olla joskus revenneet, sitten en tiedä. Joku kanavoijan kautta tullut elefanttialienlajin mies, kuvasi kuulemma myös naisten takamuksia, omien sanojensa mukaan. Ilmeisesti kuvaamista eivät naiset voi paeta missään. Pitkiä takkeja myyntiin?

Vierailija
28/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi incelit ovat niin katkeria kun eivät kelpaa? Eikö pitäisi pikemminkin miettiä miten ihmeessä tuollaiset säälittävät runkkarit voisivat kelvata.

Vierailija
29/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan siellä olla mummosi, äitisi, tyttäresi, vaimosi, tyttöystäväsi, siskosi, lapsenlapsesi tai salarakkaasi ahteri netissä. Hupsua, eikö totta?

Ei väliä

No, hyvä kun niin voi tapahtua. Toivottavasti on ehjät mummokalsarit, ettei päädy meemiksi. Hieno asenne sulla.

Vierailija
30/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa suomessa paljon vihaisia naisia! Ei kiitos

Vierailija
31/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Koressa salakuvaus on aivan eri tasolla. Julkiset wc:t ja hotellihuoneet ovat täynnä piilotettuja kameroita. Niitä löytyy lampuista ja jopa wc-paperista. Videoita julkaistaan netissä. 

Luulisi, ettei ISÄNMAALLISTEN MIESTEN tarvitsisi ihan kaikkia kaukomaiden sikamaisuuksia omaksua, mutta minkäs ne itselleen voivat? 30% miehistä on apinoita.

Vierailija
32/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö alkaa kuvata miesten housujen etumuksia. Kuvat nettiin, mukaan arvio  esim tyhjää on.

Kyllä, mä aloitan kuvaamisen huomenna.

Vierailija
33/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivat laittaa pitkän hameen päälle, problem solved.

Vierailija
34/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan siellä olla mummosi, äitisi, tyttäresi, vaimosi, tyttöystäväsi, siskosi, lapsenlapsesi tai salarakkaasi ahteri netissä. Hupsua, eikö totta?

Ei väliä

Niin vain sulla itselläsi on tietysti väliä. No, jospa sinä oletkin videossa käsi housussa, bordellissa ähkimässä tai vankilan suihkussa tatuoidun jännä-ähkijän perspanona.

Vierailija
35/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko että mua kuvataan keski-iässä. Paitsi housut voi olla joskus revenneet, sitten en tiedä. Joku kanavoijan kautta tullut elefanttialienlajin mies, kuvasi kuulemma myös naisten takamuksia, omien sanojensa mukaan. Ilmeisesti kuvaamista eivät naiset voi paeta missään. Pitkiä takkeja myyntiin?

Siis toivoisit, että laittaisivat käytettyjä vaatteitansa myyntiin kirpparille? Minkä ihmeen tähden? Entä jos on köyhä eikä omista paljoa vaatteita ja ainoat vaatteet tarvitsevat päällensä? Etkö voi ostaa vaatteita tavallisesta kaupasta, miksi et? Nehän on halvempia, ehjiä ja puhtaampia suoraan kaupasta ostettuina.

Vierailija
36/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av mammat pelkää että joku salakuvaa laajakuvalinssillä heidän persettä

Vierailija
37/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on yksinkertaisia, jauhavat päivä ja viikko kaupalla rydmanistanja nyt tästä. Get over it niinkuin idolinnekin sanoi

Persun logiikka: mitä nyt vähän raiskataan ja salakatsellaan, kotimaisia paskojahan me ollaan.

Vierailija
38/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi incelit ovat niin katkeria kun eivät kelpaa? Eikö pitäisi pikemminkin miettiä miten ihmeessä tuollaiset säälittävät runkkarit voisivat kelvata.

Miksi hoet ja levität tätä incel-teoriaa? Oletko sairas? Pitäiskö mennä hoitoon?

Vierailija
39/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etelä-Koressa salakuvaus on aivan eri tasolla. Julkiset wc:t ja hotellihuoneet ovat täynnä piilotettuja kameroita. Niitä löytyy lampuista ja jopa wc-paperista. Videoita julkaistaan netissä. 

Juu. Aika hirveätä tuo touhu Aasian maissa, ei pelkästään Koreassa.

Vierailija
40/173 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäävät ettei seitsemän leivän uuni mahdu ylikselle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän