Miksi palstan mammat on kauhistuneet salakuvauksesta?
Kommentit (173)
Ai niin, ajaisivat ajokortin ja ostaisivat auton? Ryhtyisivät paskaduuniin kun eivät muutakaan keksineet? Masentuisivat ja lähtisivät sotimaan?
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko toivottava reaktio
- yök, ahdistavaa, olen niin ahdistunut, olen lamaantunut, lopetan työnteon ja ryhdyn työttömäksi
vai
- ihanaa, haluan politiikkaan kun olen nainen vai mikä?
Tuon tasoista se pähkäily omituisten otusten kerhossa on. Aina pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö alkaa kuvata miesten housujen etumuksia. Kuvat nettiin, mukaan arvio esim tyhjää on.
Kannatan ehdottomasti! Rasti ruutuun: panisin/en panisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai olisiko toivottava reaktio
- yök, ahdistavaa, olen niin ahdistunut, olen lamaantunut, lopetan työnteon ja ryhdyn työttömäksi
vai
- ihanaa, haluan politiikkaan kun olen nainen vai mikä?
Tuon tasoista se pähkäily omituisten otusten kerhossa on. Aina pieleen.
No mitä sitten toivot? Kai sulla jokin motiivi on? Naisilta ajan varastaminen etteivät voisi tehdä töitä?
Vierailija kirjoitti:
On täällä nuoriakin naisia !
Tarkoittanet lapsettomia? Mamma tarkoittaa äitiä.
En usko että mua kuvataan keski-iässä. Paitsi housut voi olla joskus revenneet, sitten en tiedä. Joku kanavoijan kautta tullut elefanttialienlajin mies, kuvasi kuulemma myös naisten takamuksia, omien sanojensa mukaan. Ilmeisesti kuvaamista eivät naiset voi paeta missään. Pitkiä takkeja myyntiin?
Miksi incelit ovat niin katkeria kun eivät kelpaa? Eikö pitäisi pikemminkin miettiä miten ihmeessä tuollaiset säälittävät runkkarit voisivat kelvata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan siellä olla mummosi, äitisi, tyttäresi, vaimosi, tyttöystäväsi, siskosi, lapsenlapsesi tai salarakkaasi ahteri netissä. Hupsua, eikö totta?
Ei väliä
No, hyvä kun niin voi tapahtua. Toivottavasti on ehjät mummokalsarit, ettei päädy meemiksi. Hieno asenne sulla.
Onpa suomessa paljon vihaisia naisia! Ei kiitos
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Koressa salakuvaus on aivan eri tasolla. Julkiset wc:t ja hotellihuoneet ovat täynnä piilotettuja kameroita. Niitä löytyy lampuista ja jopa wc-paperista. Videoita julkaistaan netissä.
Luulisi, ettei ISÄNMAALLISTEN MIESTEN tarvitsisi ihan kaikkia kaukomaiden sikamaisuuksia omaksua, mutta minkäs ne itselleen voivat? 30% miehistä on apinoita.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö alkaa kuvata miesten housujen etumuksia. Kuvat nettiin, mukaan arvio esim tyhjää on.
Kyllä, mä aloitan kuvaamisen huomenna.
Voivat laittaa pitkän hameen päälle, problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Voihan siellä olla mummosi, äitisi, tyttäresi, vaimosi, tyttöystäväsi, siskosi, lapsenlapsesi tai salarakkaasi ahteri netissä. Hupsua, eikö totta?
Ei väliä
Niin vain sulla itselläsi on tietysti väliä. No, jospa sinä oletkin videossa käsi housussa, bordellissa ähkimässä tai vankilan suihkussa tatuoidun jännä-ähkijän perspanona.
Vierailija kirjoitti:
En usko että mua kuvataan keski-iässä. Paitsi housut voi olla joskus revenneet, sitten en tiedä. Joku kanavoijan kautta tullut elefanttialienlajin mies, kuvasi kuulemma myös naisten takamuksia, omien sanojensa mukaan. Ilmeisesti kuvaamista eivät naiset voi paeta missään. Pitkiä takkeja myyntiin?
Siis toivoisit, että laittaisivat käytettyjä vaatteitansa myyntiin kirpparille? Minkä ihmeen tähden? Entä jos on köyhä eikä omista paljoa vaatteita ja ainoat vaatteet tarvitsevat päällensä? Etkö voi ostaa vaatteita tavallisesta kaupasta, miksi et? Nehän on halvempia, ehjiä ja puhtaampia suoraan kaupasta ostettuina.
Av mammat pelkää että joku salakuvaa laajakuvalinssillä heidän persettä
Vierailija kirjoitti:
Naiset on yksinkertaisia, jauhavat päivä ja viikko kaupalla rydmanistanja nyt tästä. Get over it niinkuin idolinnekin sanoi
Persun logiikka: mitä nyt vähän raiskataan ja salakatsellaan, kotimaisia paskojahan me ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi incelit ovat niin katkeria kun eivät kelpaa? Eikö pitäisi pikemminkin miettiä miten ihmeessä tuollaiset säälittävät runkkarit voisivat kelvata.
Miksi hoet ja levität tätä incel-teoriaa? Oletko sairas? Pitäiskö mennä hoitoon?
Vierailija kirjoitti:
Etelä-Koressa salakuvaus on aivan eri tasolla. Julkiset wc:t ja hotellihuoneet ovat täynnä piilotettuja kameroita. Niitä löytyy lampuista ja jopa wc-paperista. Videoita julkaistaan netissä.
Juu. Aika hirveätä tuo touhu Aasian maissa, ei pelkästään Koreassa.
Pelkäävät ettei seitsemän leivän uuni mahdu ylikselle!
Naiset on yksinkertaisia, jauhavat päivä ja viikko kaupalla rydmanistanja nyt tästä. Get over it niinkuin idolinnekin sanoi