Kuka suomalainen pop/rock-muusikko on mielestäsi musiikillisesti lahjakkain?
Kommentit (144)
Pantse Syrjä
tai Dave Lindholm kakkosena
kolmas
Petri Walli
Petri Walli jos musiikin tekemisestä ja soittimen virtuoosimaisesta hallinnasta puhutaan.
Eveliina Kurki - osaat sillälailla peppua vemputtaa & vampyyri mä oon
Lennikalle Taipale
Leri Leskinen
Marzi Nyman
Näillä varmaan aika laaja skaala eri tyylisiä musiikki projekteja jotka kehittää...
Vierailija kirjoitti:
Erja Lyytinen
En ymmärrä, miksei ole ottanut taiteilijanimeä.
Vierailija kirjoitti:
Andy on myös flamencovirtuoosi
Todellinen "virtuoosi". Rämpytystä.
Pave Maijanen oli monitaituri, muusikko, laulaja, säveltäjä etc ja pirun mukava mies. Lahjakas myös sosiaalisesti siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainituista laitan top 3:een nämä:
Pekka Pohjola
Anssi Tikanmäki
Tuomas Holopainen
Onko jazz poppia vai rokkia?
Jos Pohjolaan viittaat, hänen tuotantonsa luetaan enimmäkseen progressiiviseen rockiin, ei jazziin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainituista laitan top 3:een nämä:
Pekka Pohjola
Anssi Tikanmäki
Tuomas Holopainen
Onko jazz poppia vai rokkia?
Jos Pohjolaan viittaat, hänen tuotantonsa luetaan enimmäkseen progressiiviseen rockiin, ei jazziin.
Tosin myös termit fuusio ja jazz-rock kuvaavat Pohjolan musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Holopainen, on tosin metallipuolelta. Osaa säveltää sinfonioita, niissä on vain hevisovitus. Ville Valo, soittaa kaikki instrumentit itse albumilla Neon Noir. Vesala, on multi-instrumentalisti, joka osaa säveltää, sanoittaa, tuottaa ja laulaa. Laskisin lahjakkuudeksi sen, että osaa soittaa useita instrumentteja, on sävellys-ja sanoitustaitoinen sekä kykenee luomaan joko kotimaassa tai kansainvälisesti menestyvää pop-tai metallimusiikkia.
Metalli on yksi rockin alalaji.
Jussi Raittinen. Ilman häntä ja Remua ei kotimainen rokki olisi lähellekään tätä tasoa kuin nyt, heidän työoloistaan alkaen,
Tuosta kaksikosta kyllä Ossi on paljon lahjakkaampi ja Duon kantava voima. Ismo vähän hassuttelee mukana ja toimii siinä roolissa hyvin, mutta kyllä Ossi näistä on se selkeästi lahjakkaampi.