Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen mies ei voi saada itselleen kaunista naista ja tämä on ärsyttävää.

Vierailija
26.06.2024 |

Kauniit naiset ei kelpuuta kumppaniksi tavallista miestä vaan tavalliset miehet joutuvat tyytymään vähän niihin rumempiin naisiin.Kauniit naiset kelpuuttaa kumppaniksi vain ne miesmallit luokkaa justin bieber ja myös rahaa sekä statusta miehellä pitää olla. 

Tämä ei ole kovin tasa-arvoista ja tämä ärsyttää.

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tavisnainen saa valokuvamallimiestä. Ei ole tullut edes mieleeni, että minun tavisnaisena pitäisi olla verisesti loukkaantunut tästä - luulin että se on luonnon laki.

Vierailija
42/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut useita kauniita naisia sänkyyn mutta ei rahat riitä parisuhteeseen. No sain sentään seksiä.

Kävikö mielessä, että oot iskeny ihan vääriä naisia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstalla trollaava mies voi hankkia köyden. Hanki köysi, tee silmukka, etsi silta, vetäse köyden toinen pää sillan kaiteeseen parilla solmulla, sujauta silmukkaosa kaulaasi ja loikkaa sillalta alas.

Miten voit kirjoittaa näin? Siellä ruudun takana on IHMINEN.

Vierailija
44/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut useita kauniita naisia sänkyyn mutta ei rahat riitä parisuhteeseen. No sain sentään seksiä.

Kävikö mielessä, että oot iskeny ihan vääriä naisia?

No eikö seksi ole hyvä asia kun saa läheisyyttä ja luulin että nainen sitten haluaa rakastua minuun.

Vierailija
45/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarin poikien valituksia osa 12457

Vierailija
46/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

a)ne kaunottaret joita näet on muutaman vuoden päästä ihan tavallisia, sanon tämän nähneenä

b)parhaita sängyssä on tavikset, huonoimpia kauneuskuningattaret

c)miksei tavisjäbällä voisi olla tavismuija

Vierailija
47/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tämä ei ole kovin tasa-arvoista ja tämä ärsyttää"

Valita tasa-arvo valtuutetulle 

Et voi valittaa ettet kelpaa vapailla markkinoilla, koska tasa-arvoista ei ole väkisinparittaa sinua yhdellekään sinua haluamattomalle naiselle.

Vierailija
48/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei voi saada itselleen, koska nainen ei ole enää nyrkin ja hellan väliin alistettu hyväksikäytettävä esine/omaisuus.

Vierailija
49/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli uuh justinpieper uli uli uuh...

Vierailija
50/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen mies saa/saisi tavallisen naisen. Jos/kun et saa minkäänlaista naista et ole tavallinen vaan saamaton n0lla.

Vierailija
51/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kenenkään kauniin naisen pitäisi pelkästä hyväntekeväisyydestä, vastikkeetta tyytyä sinuun ja "tavallisuuteesi" ?

Vierailija
52/67 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huono provo. Paranneltu versio muutaman päivän takaisesta.

2/5

Vierailija
53/67 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kenenkään kauniin naisen pitäisi pelkästä hyväntekeväisyydestä, vastikkeetta tyytyä sinuun ja "tavallisuuteesi" ?

Tämä varsinkin kun itse haikailet hypergamiaa, johon sinulla ei vain rahkeet riitä. Kauniin naisen saadaksesi sinun tulisi olla komea ja enemmän kuin selvästi et itsekään komeana miehenä tyytyisi muuta kuin "tasoiseesi" kaunottareen (tai kaunottariin monikossa, joko avoimesti tai salaa, koska kykenisit niin mikään moraali, tms. ei siinä tapauksessa estäisi).

Vierailija
54/67 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lohduttaako tämä yhtään AP:ta, mutta ei tavallinen nainenkaan pysty saamaan komeaa miestä. Paitsi ehkä sänkyyn yhdeksi yöksi.

Vierailija
55/67 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies on tavallinen ja pitää minua, vaimoaan edelleen kauniina. Olemme olleet naimisissa 20 vuotta. 

Vierailija
56/67 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammapalstalla trollaava mies voi hankkia köyden. Hanki köysi, tee silmukka, etsi silta, vetäse köyden toinen pää sillan kaiteeseen parilla solmulla, sujauta silmukkaosa kaulaasi ja loikkaa sillalta alas.

Miten voit kirjoittaa näin? Siellä ruudun takana on IHMINEN.

Itse asiassa ei ole. Trollaus on kuvitteellinen, sepitetty tarina ja tapaus. Kuin näytelmän käsikirjoitettu hahmo. Ei se ole oikea ihminen.

Vierailija
57/67 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, onneksi minä, tavallisen näköinen ja vanhakin, 48-vuotias käntty, saan vielä seuraa hyvännäköisistä miehistä niin paljon kuin haluan. Eivätkä onneksi näytä justinbiebereiltä ne tyypit.

N48

Vierailija
58/67 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen pitää olla niin virheettömän kaunis. Opettele näkemään kauneutta toisella tapaa, yllätyt.

Vierailija
59/67 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen pitää olla niin virheettömän kaunis. Opettele näkemään kauneutta toisella tapaa, yllätyt.

Kuten millä? Kehopositiivisella? Sisäinen kauneus-valehtelulla? Totuttelemalla rumuuteen? Ja miksi? Jos oma maku kertoo, että edessä oleva ihminen on ruma kuin ilmestyskirjan peto, niin rumahan se silloin on.

Vierailija
60/67 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon mimissä: miksi  joku todella kaunis nainen haluaisi sinut? Siis miksi!, miksi ja vielä kerran miksi?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi