Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen käytös ystäviltä ok?

Vierailija
26.06.2024 |

Pohjustuksena, olen 19v. nainen. Tapailin muutaman viikon ajan suunnilleen ikäistäni miestä, johon ehdin tutustuttaa myös kaksi kaveriani (käytiin yhdessä baareissa ym.). Olin tosi ihastunut mieheen ja aluksi hänkin minuun, mutta jutusta ei sitten kuitenkaan tullut mitään, tai mies ei halunnutkaan enää jatkaa tapailua. Eilen näin noita kahta kaveriani ja he puhuivat ihan avoimesti, miten olivat eilen nähneet tätä miestä ja ilmeisesti toisella näistä kavereista on miehen kanssa nyt jotain kaveruutta enemmän meneillään. Olin niin tyrmistynyt, etten osannut reagoida mitenkään, jostakin syystä olin vaan aivan kuin asia olisi ollut minulle yhdentekevää. Vaikka ei oikeasti ollut. Oikeasti tuo tuntuu tosi satuttavalle! Jostakin syystä en kuitenkaan halua myöntää sitä ääneen, sillä pelkään, etteivät ystäväni välittäisi vaan mieluummin hylkäisivät minut kuin tuon miehen, tai että toinen kavereistani symppaisi minua. Mitä mieltä olette? Miten olisitte itse suhtautuneet tai sanoisitte nyt jatkossa muille osapuolille?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan