Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tältä näyttää Dolph Lundgren, 66, nyt - Mukana 40 vuotta nuorempi Emma-vaimo

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun olen lukenut vauva palstalta ettei naisia kiinnosta kuin max 3v itseään vanhempli mies...

Korkeintaan saman ikäinen, mielellään 10 vuotta nuorempi mies on paras.

Vierailija
22/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijän elkeet. Tosin 26-vuotias vaimo näyttää enemmän 35-vuotiaalta, mikä hieman tasoittaa tilannetta. Mutta tässäkin näkee, miten jo 26-vuotias nainen voi olla aika rupsahtanut, vaikka siis ihan kivan näköinen muuten, ei siinä. Mutta ei ihme, että miehet suosivat nuorempia tällaisten asioiden valossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En avaa linkkiä, mutta dolph on aina ollut yksi maailman komeimmista miehistä.

Vierailija
24/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun olen lukenut vauva palstalta ettei naisia kiinnosta kuin max 3v itseään vanhempli mies...

Joo, ja siinä luulet, että koska Dolph Lundgren on saanut 40 vuotta nuoremman naisen, niin kuka tahansa suomalainen 66-vuotias taviskin saa? Laitatko tähän vielä esimerkin vastaavasta ikäerosta, jossa mies ei olisi Hollywood-tähti, Suomen entinen presidentti tai muuta vastaavaa.

Eihän siitä ollut kyse, saako keskiverto 66-vuotias suomalaismies  40 vuotta nuoremman vaimon vai ei. Dolph Lundgren on saanut.   Bessillä on se tanskalaispappa, joka ei suomalaismiehestä juuri eroa. Eräs ex-kollega erosi samanikäisestä miehestään, meni yhteen 30 vuotta vanhemman papparaisen kanssa, joka ei ollut rikas. Todennäköistä, että nainen esiintyy vielä julkisuudessa. Sitten yksi esimerkki omasta su

Dolphin tilanne olisi toki poikkeuksellinen tavikselle, vaikka onhan noitakin tarinoita silloin tällöin. Mutta "tavis" voi kyllä muuten saada paljon nuorempia naisia, jos haluaa, vaikkei nyt ihan 40 v ikäerolla. Itse olen 33 v ja edelleen tytöt ikähaarukassa 16-20 v tykkäävät innokkaimmin. En olisi nuorempana voinut kuvitella tällaista tilannetta, mutta kai tässä projisoin sitä ns. sosiaalista normia, että pitäisi tykätä oman ikäisestä. Sen valossa olen yllättynyt, miten paljon paljon nuoremmat edelleen tykkäävät. 

Vierailija
25/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja siinä luulet, että koska Dolph Lundgren on saanut 40 vuotta nuoremman naisen, niin kuka tahansa suomalainen 66-vuotias taviskin saa? Laitatko tähän vielä esimerkin vastaavasta ikäerosta, jossa mies ei olisi Hollywood-tähti, Suomen entinen presidentti tai muuta vastaavaa.

Eihän siitä ollut kyse, saako keskiverto 66-vuotias suomalaismies  40 vuotta nuoremman vaimon vai ei. Dolph Lundgren on saanut.   Bessillä on se tanskalaispappa, joka ei suomalaismiehestä juuri eroa. Eräs ex-kollega erosi samanikäisestä miehestään, meni yhteen 30 vuotta vanhemman papparaisen kanssa, joka ei ollut rikas. Todennäköistä, että nainen esiintyy v

Joistakin pitää kaikenikäiset naiset, joistakin ei minkäänikäiset.

Ja naisilla kyse on juuri pitämisestä, eli mitä enemmän nainen kiintyy, sitä enemmän vällyt pölisee. Naiset on erilaisia kuin miehet sen suhteen, ja miehille kelpaa usein kuka vaan kaunis pöpi.

Vierailija
26/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihan mammojen vakio vastaus tuo. Sen takia teillä onkin ne jännittävät iraki afrikka miehet joilla ei ole varaa olla kranttuja siitä mihin nakkejansa tökkivät.

Vierailija
27/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ihan mammojen vakio vastaus tuo. Sen takia teillä onkin ne jännittävät iraki afrikka miehet joilla ei ole varaa olla kranttuja siitä mihin nakkejansa tökkivät.

Älä yleistä. Ei kaikki naiset tunne vetoa ulkomaalaisiin, vaikka muuta luulette. Itsellä geenit vetää suomalaisen näköisiin, eikä muut kiinnosta yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi