Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tältä näyttää Dolph Lundgren, 66, nyt - Mukana 40 vuotta nuorempi Emma-vaimo

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammojen raivoa odotellessa :D

Vierailija
2/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma tyttö😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole yleensä mitään ikäeroja vastaan parisuhteissa, mutta tällainen luokka 40-vuotta alkaa olla minullekin liikaa.

Vierailija
4/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun olen lukenut vauva palstalta ettei naisia kiinnosta kuin max 3v itseään vanhempli mies...

Vierailija
5/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä kun olen lukenut vauva palstalta ettei naisia kiinnosta kuin max 3v itseään vanhempli mies...

Aika harvassa ne vanhat rikkaat suomalaiset kansainvälisesti menestyneet miesnäyttelijät.

Vierailija
6/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Täysin pyyteetöntä rakkutta.

Vierailija
7/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amatööri T: Danny

Vierailija
8/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvassa ne vanhat rikkaat suomalaiset kansainvälisesti menestyneet miesnäyttelijät.

Nojaa aika moni täällä mies täyttää kaksi noista kolmesta... siis ainakin jos verrataan määrään naisia suomessa jotka ovat nuoria, kauniita, lapsettomia, ei mt tai päihdeongelmia.

Vierailija
9/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammojen raivoa odotellessa :D

Mitä nyt pitäisi raivota, tuon näköisiä on 13 tusinassa nykyään.

Vierailija
10/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja siinä luulet, että koska Dolph Lundgren on saanut 40 vuotta nuoremman naisen, niin kuka tahansa suomalainen 66-vuotias taviskin saa? Laitatko tähän vielä esimerkin vastaavasta ikäerosta, jossa mies ei olisi Hollywood-tähti, Suomen entinen presidentti tai muuta vastaavaa.

Vierailija
11/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolph Lundgren farkkutakissa ja converseissa näyttää ihan kolmevitoselta?

Vierailija
12/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laatikkoleuka.

Vierailija
13/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks siinä ole se miljonäärilaatikkoleuka eli mammat kadehtii kanssasiskoaan.

Vierailija
14/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi julkisuus tai rahat vetoaa joihinkin naisiin. Ei tässä tiedä miten pitäisi reagoida tämmöiseen.

Vierailija
15/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa naida gold diggerin, se on ihan salittua. Tyhmää, mutta sallittua.

Vierailija
16/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, ja siinä luulet, että koska Dolph Lundgren on saanut 40 vuotta nuoremman naisen, niin kuka tahansa suomalainen 66-vuotias taviskin saa? Laitatko tähän vielä esimerkin vastaavasta ikäerosta, jossa mies ei olisi Hollywood-tähti, Suomen entinen presidentti tai muuta vastaavaa.

Eihän siitä ollut kyse, saako keskiverto 66-vuotias suomalaismies  40 vuotta nuoremman vaimon vai ei. Dolph Lundgren on saanut.   Bessillä on se tanskalaispappa, joka ei suomalaismiehestä juuri eroa. Eräs ex-kollega erosi samanikäisestä miehestään, meni yhteen 30 vuotta vanhemman papparaisen kanssa, joka ei ollut rikas. Todennäköistä, että nainen esiintyy vielä julkisuudessa. Sitten yksi esimerkki omasta suvustani, menee tosin 1800-luvulle. Isoisoisäni viimeisin vaimo oli 33 vuotta nuorempi miestään. 

Vierailija
17/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi julkisuus tai rahat vetoaa joihinkin naisiin. Ei tässä tiedä miten pitäisi reagoida tämmöiseen.

Ihan luonnollista. Hyvä turva naiselle.

Vierailija
18/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä ollut kyse, saako keskiverto 66-vuotias suomalaismies  40 vuotta nuoremman vaimon vai ei. Dolph Lundgren on saanut.   Bessillä on se tanskalaispappa, joka ei suomalaismiehestä juuri eroa. Eräs ex-kollega erosi samanikäisestä miehestään, meni yhteen 30 vuotta vanhemman papparaisen kanssa, joka ei ollut rikas. Todennäköistä, että nainen esiintyy vielä julkisuudessa. Sitten yksi esimerkki omasta su

1800-luvulla naisilta ei paljon kysytty haluavatko naimisiin itseään 33 vuotta vanhemman miehen kanssa, että tuo viimeinen esimerkki ei ole kovin varsinaisesti näyte mistään vapaasta tahdosta.

Ja Bessin miehestä sanotaan mediassa, että paitsi hänen päätyönsä on "yritysmaailmassa", niin äijä esiintyy edelleen mainoksissa, elokuvissa ja musikaaleissa, eli en nyt ihan perustavikseksi häntäkään sanoisi.

Ex-kollegastasi tapauksesta en osaa sanoa yhtään mitään. 

Minun puolesta Dolph Lundgrenin vaimo saa vapaasti pitää Dolph Lundgrenin. Olen varmasti liian vanha hänelle, ja hän on aivan varmasti liian vanha minulle.

t. N 48

Vierailija
19/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse huolisi laatikkoleukaa, mutta jos pitää hyviä puolia etsiä, niin tuo pitää huolta kropastaan enemmän kuin moni nuorempi.

Vierailija
20/27 |
26.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tukka Dolphilla, Danny voisi ottaa mallia. Eukko on sen näköinen, että voisi yhtä hyvin olla 26- tai sitten 56-vuotias. Omaa naamaa ei juuri pakkelin alta näy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan