Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetteko ketään sellaista luomuilijaa (eli ei esim. ajele kainaloitaan)?

Vierailija
26.06.2024 |

Periaatteessahan kaikenlainen luomuilu on muodissa ja sen kiinnostavuus on lisääntynyt viime vuosina. 60-80-luvulla se olikin hyvin normaalia.

Eli tunnettekko ketään joka ei esim. ajelisi kainaloitaan? Koska viimeksi olette nähneet edes täyden puskan naisen kainalossa? Jotenkin tuntuu, että osa nuoremmista ei olisi IKINÄ nähnyt kainalokarvoitusta naisella täydessä mitassaan?

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muita, joilla kainalokarvat lisäävät hienhajua?

Ajan kainalokarvat, koska kainaloista saa hajun pestyä pois paremmin, kun niissä ei ole karvoja. Hienhaju tarttuu karvoihin.

Pesetköhän kainalot tarpeeksi huolellisesti? Siis silloin kun karvat on pidempänä, saippuaa saa ihan rauhassa hieroa kainaloon eli ei riitä muutaman kerran pyyhkäisy. Saippuan voi myös vaahdottaa kahteen kertaan eli välissä huuhtelee. 

Itse vasta antanut kainalokarvojen kasvaa eikä hienhaju ole lisääntynyt, ehkä jopa päinvastoin. Sänkivaiheessa tuntui että kainalot haisi enemmän, mutta nyt kun karvat pidempänä niin tuntuu että hajua vähemmän. Ehkä ne karvat nyt sitten suojaa hankaukselta tms? Ja iho terveempi, kun ei jatkuvasti sheivaile.

Tuskin ero pesusta johtuu. Todennäköisemmin se johtuu siitä, ett

Jos on hyvin tuuhea karvoitus, niin sitten ehkä nuo eivät mene perille asti. Itsellä harvempi kainalokarvoitus, niin hyvin toimii antiperspirantti.

Vierailija
82/89 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kasvatin kainalokarvat ekaa kertaa n. 2004. Aloin siis ajella niitä teininä, kun ekat haotuvat tuli. Nyt 20 vuoden ajan olen antanut karvojen kasvaa. Kun ne kasvaa makuuni liian pitkiksi, ajan taas pois. Tykkään enemmän kainaloista karvoilla kuin ilman. Nykyään kasvatan myös säärikarvat välillä pitkiksi. Sitten, kun ei enää näytä hyvältä, epiloin sääret.

Sama itsellä paitsi en aja ollenkaan pois. Paitsi kainalokarvat ajoin kerran vuosia sitten, kun oli vakava masennus, niin en jaksanut käydä hirveästi suihkussa, niin hiki ehti pinttyä karvoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta ajella kun ei siellä mitään kasvakaan. Kaljut kainalot luonnostaan. 

Vierailija
84/89 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Paitsi ajelen kerran tai kaksi kuussa. Siinä ajassa ei  kerkee mulle ainakaan tulemaan puskaa. Oon aina tykännyt karvoista :D Hygieniasyistä kuitenkin ajelen ennen kuin tulee puska.

Vierailija
85/89 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tunnen useita miehiä ja naisia.

Itse sheivailen ja syön sekaruokaa.

Mitä halusit tietää?

Vierailija
86/89 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkis edes kerran elämässään. Kiihotus jo kirjoittaessa. Jöpöttää.

Vierailija
87/89 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajaisin kai valot vain jos käyttäisin hihatonta mekkoa jossain hienoissa juhlissa. Tavallisesti eivät näy hihojen alta (tykkään vähän pidemmistä hihoista t paidoissa) , vain uimapuku päällä näkyvät, ja ketä kiinnostaa. Sama säärien kanssa, karvat näkyvätvain uimapuvussa tai silloin kun pidän shortseja jossain rannalla, ja saavat näkyä. Jos menisin juhliin paljain säörin, voisin ajaa, mutta tavallisesti on sukkahousut. Alapään karvat näkyvät ulkopuolisille vain uimahallin pesutiloissa, ja saavat näkyä.

Vierailija
88/89 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ikinä ajellut karvojani. Olen pitänyt myös hihattomia mekkoja. Ei ole kukaan koskaan maininnut.

Vierailija
89/89 |
10.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkis edes kerran elämässään. Kiihotus jo kirjoittaessa. Jöpöttää.

Mikä siinä on niin ihmeellistä? Toisaalta tykkään kyllä miehilläkin karvoista jos toisista. :D Varsinkin miesten kainalokarvat on supernam.