Tunnetteko ketään sellaista luomuilijaa (eli ei esim. ajele kainaloitaan)?
Periaatteessahan kaikenlainen luomuilu on muodissa ja sen kiinnostavuus on lisääntynyt viime vuosina. 60-80-luvulla se olikin hyvin normaalia.
Eli tunnettekko ketään joka ei esim. ajelisi kainaloitaan? Koska viimeksi olette nähneet edes täyden puskan naisen kainalossa? Jotenkin tuntuu, että osa nuoremmista ei olisi IKINÄ nähnyt kainalokarvoitusta naisella täydessä mitassaan?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Mä kasvatin kainalokarvat ekaa kertaa n. 2004. Aloin siis ajella niitä teininä, kun ekat haotuvat tuli. Nyt 20 vuoden ajan olen antanut karvojen kasvaa. Kun ne kasvaa makuuni liian pitkiksi, ajan taas pois. Tykkään enemmän kainaloista karvoilla kuin ilman. Nykyään kasvatan myös säärikarvat välillä pitkiksi. Sitten, kun ei enää näytä hyvältä, epiloin sääret.
Sama itsellä paitsi en aja ollenkaan pois. Paitsi kainalokarvat ajoin kerran vuosia sitten, kun oli vakava masennus, niin en jaksanut käydä hirveästi suihkussa, niin hiki ehti pinttyä karvoihin.
Ei ole tarvetta ajella kun ei siellä mitään kasvakaan. Kaljut kainalot luonnostaan.
Minä. Paitsi ajelen kerran tai kaksi kuussa. Siinä ajassa ei kerkee mulle ainakaan tulemaan puskaa. Oon aina tykännyt karvoista :D Hygieniasyistä kuitenkin ajelen ennen kuin tulee puska.
Kyllä tunnen useita miehiä ja naisia.
Itse sheivailen ja syön sekaruokaa.
Mitä halusit tietää?
Näkis edes kerran elämässään. Kiihotus jo kirjoittaessa. Jöpöttää.
Ajaisin kai valot vain jos käyttäisin hihatonta mekkoa jossain hienoissa juhlissa. Tavallisesti eivät näy hihojen alta (tykkään vähän pidemmistä hihoista t paidoissa) , vain uimapuku päällä näkyvät, ja ketä kiinnostaa. Sama säärien kanssa, karvat näkyvätvain uimapuvussa tai silloin kun pidän shortseja jossain rannalla, ja saavat näkyä. Jos menisin juhliin paljain säörin, voisin ajaa, mutta tavallisesti on sukkahousut. Alapään karvat näkyvät ulkopuolisille vain uimahallin pesutiloissa, ja saavat näkyä.
En ole koskaan ikinä ajellut karvojani. Olen pitänyt myös hihattomia mekkoja. Ei ole kukaan koskaan maininnut.
Vierailija kirjoitti:
Näkis edes kerran elämässään. Kiihotus jo kirjoittaessa. Jöpöttää.
Mikä siinä on niin ihmeellistä? Toisaalta tykkään kyllä miehilläkin karvoista jos toisista. :D Varsinkin miesten kainalokarvat on supernam.
Jos on hyvin tuuhea karvoitus, niin sitten ehkä nuo eivät mene perille asti. Itsellä harvempi kainalokarvoitus, niin hyvin toimii antiperspirantti.