Miksi hallitus vihaa ihmisiä? Köyhiltä leikataan kaikki pois ja kaikenmaailman Rydmanit saa siunaukset.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Miksi te luulette, että vain tukia saavat pienituloiset vastustavat hallituksen toimia? Kyllä meitä on monta työssä käyvää ja hyvin toimeentulevaa, jotka ymmärrämme, ettei se ole oikein, että kaikkein pienituloisimmilta leikataan ja muilta ei.
Jos siltä tuntuu, anna ihmeessä sille sohvaistujalle omasta palkastasi vaikka 33%. Ja maailma pelastuu. Elämä on valintoja.
Tehottomuus ja ymmärtämättömyys on Suomen ongelmat.
Vanhuus tulee ja sitten kuollaan. Sitä on turha pitkittää. Opettakaa se ihmisille ettei se pittus vaan se laatu. 50-60 v terveenä on apermpi kuin 70-80 vuotta sängyn pohjalla vihanneksena. Elämä on kuolemista.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuus tulee ja sitten kuollaan. Sitä on turha pitkittää. Opettakaa se ihmisille ettei se pittus vaan se laatu. 50-60 v terveenä on apermpi kuin 70-80 vuotta sängyn pohjalla vihanneksena. Elämä on kuolemista.
Niin kyllä ihmisen pitäisi ymmärtää kuolla pois siinä vaiheessa kun ei enää ole tuottava kansalainen.
Eikös ne olleet äärioikeistoa eli persuja, jotka Oulussa puukottivat. Toinen puukotti pikkulasta.
Siinä on osallisena persujen mölinällään aiheuttama viha. Persut tuhoaa koko Suomen ja syyttävät siitäkin vasemmistoa, vihreitä ja SDP:tä.
Ette SMP juntit osaa alkeellisintakaan käytöstapoja. Ette varsinkaan netissä.
Taas on salakuvattu naisten takapuolia ja jaettu ylilaudalla arvostellen.
Minä olen erittäin raamikas mies tehdastyössä ja olen aina äänestänyt vasemmistoa, tai SDP:tä.
Ne ajavat työmiehen/naisen asioita. Toisin kuin kynäniskaiset sivari persut.
Olisi oikeasti ihan hyvä, jos vaalikausi olisikin kuusi vuotta. Nyt nuo samat naamat jotka luulevat kaikkien ongelmien olevan tämän hallituksen aiheuttamia ihmettelisivät silmät päässä pyörien, kun velkahanat laitettaisiin kiinni ja samat ongelmat olisivat tässä potenssiin kerrottuina
Tähän riistokapitalismi johtaa, rikkain prosentti omistaa suunnilleen puolet koko maailman omaisuudesta. Talouskasvua luonnon kustannuksella ja rahat ökyrikkaiden pussiin, kun raha ja kapitalismi on uskonto ei mikään saa tulla sen esteeksi. Tästä saadaan nyt nauttia meilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta kuin äänestää demareita seuraavissa vaaleissa että tulee joku tolkku tälle hommalle.
Jep, ihana päästä nuuhkimaan palaneita kissanpentuja.
Niin, en malta odottaa sitä hetkeä kun kissantappajan luottamuksesta äänestetään ja saan tuomita kaikki hänen puolesta äänestäneet moraalittomaksi eläinrääkkäyksen kannattajiksi. Sen jälkeen yksikään eläin ei ole Suomessa enää turvassa kun hallitus hyväksyy että eläimiä saa hakata hengiltä.
Suomen talous ei ole kasvanut 16 vuoteen = Suomen BKT:n volyymi ei ole juuri korkeampi kuin 16 sitten Suomen talouden BKT:n volyymi ei ole kasvanut vuodesta toiseen viimeisen 16 vuoden aikana. Alijäämä valtionkassassa aina vaan. Valtion taloudessa tehdään asioita paljon väärin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös ne olleet äärioikeistoa eli persuja, jotka Oulussa puukottivat. Toinen puukotti pikkulasta.
Siinä on osallisena persujen mölinällään aiheuttama viha. Persut tuhoaa koko Suomen ja syyttävät siitäkin vasemmistoa, vihreitä ja SDP:tä.
Ette SMP juntit osaa alkeellisintakaan käytöstapoja. Ette varsinkaan netissä.
Taas on salakuvattu naisten takapuolia ja jaettu ylilaudalla arvostellen.
Minä olen erittäin raamikas mies tehdastyössä ja olen aina äänestänyt vasemmistoa, tai SDP:tä.
Ne ajavat työmiehen/naisen asioita. Toisin kuin kynäniskaiset sivari persut.
Juu. Jos aloitetaan vaikka nostamalla sun verosi 50% niin voidaan maksaa kaikille köyhille säällinen toimeentulo.
T. demari tyäläisen asialla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllä ihmisen pitäisi ymmärtää kuolla pois siinä vaiheessa kun ei enää ole tuottava kansalainen.
Jälleen kerran, kuka estää sinua lahjoittamasta palkastasi 33% sille vahukselle joka makaa vihanneksena kuudetta vuotta. Se on sinun valintasi, toimi niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se auta kuin äänestää demareita seuraavissa vaaleissa että tulee joku tolkku tälle hommalle.
Niin, en malta odottaa sitä hetkeä kun kissantappajan luottamuksesta äänestetään ja saan tuomita kaikki hänen puolesta äänestäneet moraalittomaksi eläinrääkkäyksen kannattajiksi. Sen jälkeen yksikään eläin ei ole Suomessa enää turvassa kun hallitus hyväksyy että eläimiä saa hakata hengiltä.
Persupentu se yrittää kaikkensa. Mene sinne ylilaudalle kaltaistesi, matalaotsaisten narukäsien joukkoon kiljumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persupentu se yrittää kaikkensa. Mene sinne ylilaudalle kaltaistesi, matalaotsaisten narukäsien joukkoon kiljumaan.
demari ylitti jopa itsensä
Miten joku voi olla niin naivi, että tekee tämmöisen aloituksen? Mikä ihmeen rakkaussuhde heillä on hallitukseen? Oisko aika ottaa itseään niskasta kiinni ja ottaa vastuu itsestään ja perheestään eikä kiukuta hallitukselle joka asiasta. Ei hallitus ole mikään tunnepohjainen instituutio joka vihaisi ihmisiä. Hallitus yrittää saada maan talouden luistamaan, nousemaan suosta ja kansalaiset eivät anna hallitukselle minkäänlaista tukea vaan päivittäistä haukkumista ja pääministerin solvaamista. Mitään kunnioitusta ei ole näköjään enää olemassa vain se minä minä ja mulle enemmän tukia ja palkkaa, muista ei mitään väliä. Koko maan konkurssistakaan ei mitään väliä, sittenpä teistä tulee venäläisiä niin saatte kunnon hallituksenm täh?
Yksi asia mitä yrittäjät ei tajua on, että köyhyys ei lopu sillä, että työntekijät käyvät töissä kädestä suuhun meiningillä. Näin ei saada jatkuvuutta ja mitään hyvää aikaan kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei vihaa ihmisiä. Hallituksen politiikka suosii normaaleja työssäkäyviä, itsensä omilla rahoillaan elättäviä ihmisiä. Ihan niinkuin oikeistohallituksen politiikan kuuluukin. Itse olen tyytyväinen ja niin on varmasti suurinosa kokoomuksen äänestäjistä. On oikeus ja kohtuus että välillä saadaan meidänkin ääni kuuluviin. Ei omilla rahoillaan eläviä voi riistää ikuisesti ja aina vain korottaa veroja kun kulut lisääntyvät.
Mitä konkreettista hyötyä olet saanut tämän hallituksen toimista? Itse olen tavallinen palkansaaja eikä tämä hallitus ole muuta tuottanut kuin epävarmaa tulevaisuutta. Kukkaronnyörit menivät kiinni, kun työttömyysturvaa yms heikennettiin. Mitään konkreettista hyötyä tämä hallitus ei ole tuottanut. Veroja menee yhtä paljon kuin ennenkin ja syksyllä sitten lähtee vielä lisää alvia kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hallitus ei vihaa ihmisiä. Hallituksen politiikka suosii normaaleja työssäkäyviä, itsensä omilla rahoillaan elättäviä ihmisiä. Ihan niinkuin oikeistohallituksen politiikan kuuluukin. Itse olen tyytyväinen ja niin on varmasti suurinosa kokoomuksen äänestäjistä. On oikeus ja kohtuus että välillä saadaan meidänkin ääni kuuluviin. Ei omilla rahoillaan eläviä voi riistää ikuisesti ja aina vain korottaa veroja kun kulut lisääntyvät.
Mitä konkreettista hyötyä olet saanut tämän hallituksen toimista? Itse olen tavallinen palkansaaja eikä tämä hallitus ole muuta tuottanut kuin epävarmaa tulevaisuutta. Kukkaronnyörit menivät kiinni, kun työttömyysturvaa yms heikennettiin. Mitään konkreettista hyötyä tämä hallitus ei ole tuottanut. Veroja menee yhtä paljon kuin ennenkin ja syksyllä sitten lähtee vielä lisää alvia kaikesta.
Verot eivät ole nousseet. Kun taloudella alkaa menemään huonosti niin yleensä aina työssäkäyvien verotus nousee. Niinhän vasemmisto ja demarit olisivat nytkin tehneet jos hallituksessa olisivat. Olisivat nostaneet tukia ja koventaneet työssäkäyvien verotusta.
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan leikataan lisää jostain ja mikään ei tahdo muka riittää. Miten helvetissä uppoamiselta voidaan enää välttyä. Tiedän monta yritystä jotka ovat ihan kuilun partaalla. Miten ihmeessä tähän auttaa verojen kiristys, hinnat muutenkin korkealla, kuluttajien voimakas ostovoiman heikentyminen, ihmisten kulutusluottojen lisääntyminen, hintojen korotukset yms. Pitääkö tässä lopettaa hengittäminen ja eläminen kokonaan? Ei syödä enää mitään. Ympäri vuoden pyöräily kaikkialle. Harrastusten lopettaminen yms. Saatanan tunari porukka eduskunnassa. Menkää oikeisiin töihin jupit.
Kaikki tuo todistaa, että hallituksen ilmastotoimet todella ohjaavat kuluttajia säästämään luonnonvaroja ja pienentämään hiilijalanjälkeään. Positiivista oli huomata, että jopa vasemmistolaiseksi mielletty elokapina oli sitä mieltä, että yhteiskunnan tuet ovat ilmastolle haitallisia, kannustavat tuhoamaan luonnonvaroja, sekä ylikuluttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan leikataan lisää jostain ja mikään ei tahdo muka riittää. Miten helvetissä uppoamiselta voidaan enää välttyä. Tiedän monta yritystä jotka ovat ihan kuilun partaalla. Miten ihmeessä tähän auttaa verojen kiristys, hinnat muutenkin korkealla, kuluttajien voimakas ostovoiman heikentyminen, ihmisten kulutusluottojen lisääntyminen, hintojen korotukset yms. Pitääkö tässä lopettaa hengittäminen ja eläminen kokonaan? Ei syödä enää mitään. Ympäri vuoden pyöräily kaikkialle. Harrastusten lopettaminen yms. Saatanan tunari porukka eduskunnassa. Menkää oikeisiin töihin jupit.
Kaikki tuo todistaa, että hallituksen ilmastotoimet todella ohjaavat kuluttajia säästämään luonnonvaroja ja pienentämään hiilijalanjälkeään. Positiivista oli huomata, että jopa vasemmistolaiseksi mielletty elokapina oli sitä mieltä, että yhteiskunnan tuet ovat ilmastolle haita
Hupaisia nämä elokapinalliset. Istuvat arkipäivänä osoittamassa mieltään ilmaston puolesta ylikulutusta vastaan. Tuota eivätkö nämä kapinalliset tuota itse mitään olemalla esimerkiksi töissä arkipäivänä? Onko se oma elämä pelkkää tukien kuluttamista ja valittamista?!?
Vierailija kirjoitti:
Minkä tuomion Wille on saanut?
Kerro, tai vaikene iäksi!
Ei Wille saa tuomiota, koska sillä on kaverit oikeissa asemissa. Wille saa ainoastaan kansan syvän paheksunnan osakseen. Toivottavasti kansa muistaa tämän vielä seuraavissa vaaleissa. Tämän maan asukkaiden poliittinen muisti kun tuppaa olemaan harvinaisen lyhyt.
Niin, Marinin porukka tekikin sellaisen sote uudistuksen ettei Suomella ole siihen varaa. Heidänkin piti ottaa siihen velkaa jo heti alussa. Miten meni niinkuin sinun mielestä, ilmeisesti hienosti. On täysin kestävää pyörittää terveydenhuoltoa velkarahalla vuodesta toiseen?