Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!

Vierailija
26.06.2024 |

Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.

https://yle.fi/a/74-20096231

Kommentit (3257)

Vierailija
2901/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies, sekä dildo että myöskin Satisfyer. Ei tässä tarvitse todistella kenellekään mitään mutta on vain hauskaa naureskella palstainceleille

Minullapa on avovaimo eikä tartte seksileluja. Ymmärrän kyllä että miehestäsi ne ovat helpotus olla olemassa, joutuu vähemmän alistumaan seksiin kanssasi.

Vierailija
2902/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, kun tästä kirjoitetaan. Itse en edes tiennyt tällaisesta ilmiöstä, koska lähipiiriini ei kuulu jollain naisvihapalstalla viihtyviä luusereita. Nyt kun tiedän, osaan tarkkailla ympäristöäni ja jos näen tällaisen mätäpaiseen lempipuuhassaan, otan tästä luuserista kuvan.

Heh, "jos näen jonkun alhaisesti kuvaavan toista salaa, niin minä kyllä salakuvaan sitä" :D

Päätä jo, joko se on salakuvaamista tai ei. Jos ei ole, niin kuvatkaa toisianne rauhassa. Jos on, niin syyllistyt samaan kuin tuo toinen.

"Fearing not I'd become my enemy, in the instant that I preach"

Mitä ihmettä minun pitää päättää? Syyllistyn mihin? Eikös sen pitänyt olla ihan laillista ja hyväksyttävää näi

Persu, persu, persu. Vaihtakaa levyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huorrrat jauhaneet 145 tyhjästä, lopettakaa jo. Miehet tykkää perseistä, eläkää sen kanssa

Hankkikaa elämä ja jättäkää tämä aloitus rauhaan. 

Vierailija
2904/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama minulle olenko "pelkkä reikä" sinulle, palstamies. Sinähän et koskaan tule reikääni saamaan 😊 Sori siitä

Edelleen, reikäargumentti. Miksi pidät reikääsi jonain pokaalina?

Sitähän se teille miehille on, olette valmiita tekemään lähes mitä vain reikää saadaksenne. Olette pelkkiä viettienne vietävänä olevia elukoita viime kädessä

Eli pidät siis itseäsi reikänä? Outo tapa nähdä itsensä noin alentavana, eläinten tyydytysvälineenä, saadaksesi haluamasi tossukkamiehiltä.

En,käytän vain kaltaistesi luusereiden kieltä. Sinä et koskaan tule saamaan tätä laatureikää ja vaikka mitä sanot niin tiedän että se vituttaa sinua 😁 

Laatureikää... Ei siinä, osaat kyllä tehdä itsestäsi vitsin.

Vierailija
2905/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhä harvempi mies panee yhtään ketään naista yhtään mihinkään reikään. Me nuoret naiset leikitään mieluummin Satisfyerilla kuin ollaan jonkun sikamiehen runkkualustana. Get over it.

Nuoret naiset on tuolla ulkona nytkin jakamassa pillua. Mutta mitäpä sinä vanha haaska siitä tietäisit.

Uu kun inkkeli hermostui 😂 Ennemmin olen vanha haaska kuin kaltaisesi säälittävä runkkaripervo jolla ei ole tulevaisuutta, ainakaan naisten keskuudessa

Vierailija
2906/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huorrrat jauhaneet 145 tyhjästä, lopettakaa jo. Miehet tykkää perseistä, eläkää sen kanssa

Hankkikaa elämä ja jättäkää tämä aloitus rauhaan. 

Hienoa järjenkäyttöä sieltä. 👍 Itse kuitenkin kommentoi.

Vierailija
2907/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies, sekä dildo että myöskin Satisfyer. Ei tässä tarvitse todistella kenellekään mitään mutta on vain hauskaa naureskella palstainceleille

Ja käytät mieluummin noita teknisiä apuvälineitä ettei " Ei tarvitse mitä tahansa kuppakullia kelpuuttaa kun panettaa"? Mihin se mies hävisi? Se, jonka kanssa oli sitä tyydyttävää seksielämää?

Vierailija
2908/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku vielä kehtaa epäillä, ettei itänaapurin trollikoneisto aivopese nuoria miehiä lännessä kannattamaan äärioikeistoa ja naisvihaa. Ylis oikein malliesimerkki tästä. Puten tavoite on heikentää länttä saamalla täällä vastakkainasettelua aikaiseksi ja niin moni nuorimies menee vielä tähän ansaan.

Vierailija
2909/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku vielä kehtaa epäillä, ettei itänaapurin trollikoneisto aivopese nuoria miehiä lännessä kannattamaan äärioikeistoa ja naisvihaa. Ylis oikein malliesimerkki tästä. Puten tavoite on heikentää länttä saamalla täällä vastakkainasettelua aikaiseksi ja niin moni nuorimies menee vielä tähän ansaan.

Vih er va sem mis to on lähempänä P u t t e a kuin kukaan, nytkin ovat avosylin vastaanottamassa turvallisessa maassa asuvat tur va pai kan hakijat. Pelaavat suoraan Pu ten pussiin.

Vierailija
2910/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhä harvempi mies panee yhtään ketään naista yhtään mihinkään reikään. Me nuoret naiset leikitään mieluummin Satisfyerilla kuin ollaan jonkun sikamiehen runkkualustana. Get over it.

Ylipainoisen ja mt-ongelmaisen voimaantumista. Huomaa kyllä, että on sohaistu ampiaispesään, kun joka toinen viesti on jonkun ylipainoisen mt-ongelmaisen voimaantumista kuinka pihtaavat ylpeänä. Sellainen lapsekas tarhan pihalta tuttu "lällällää, mulla on tällänen reikä täällä piilossa, etpäs saa, hähhäähää". Se on jo kuultu, kukaan ei menetä mitään.

Vierailija
2911/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama minulle olenko "pelkkä reikä" sinulle, palstamies. Sinähän et koskaan tule reikääni saamaan 😊 Sori siitä

Edelleen, reikäargumentti. Miksi pidät reikääsi jonain pokaalina?

Sitähän se teille miehille on, olette valmiita tekemään lähes mitä vain reikää saadaksenne. Olette pelkkiä viettienne vietävänä olevia elukoita viime kädessä

Eli pidät siis itseäsi reikänä? Outo tapa nähdä itsensä noin alentavana, eläinten tyydytysvälineenä, saadaksesi haluamasi tossukkamiehiltä.

En,käytän vain kaltaistesi luusereiden kieltä. Sinä et koskaan

Eikä miestä, mutta teknisiä apuvälineitä on ja harhakuvitelmiakin löytyy.

Vierailija
2912/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja käytät mieluummin noita teknisiä apuvälineitä ettei " Ei tarvitse mitä tahansa kuppakullia kelpuuttaa kun panettaa"? Mihin se mies hävisi? Se, jonka kanssa oli sitä tyydyttävää seksielämää?

Kyllä se kohta mielikuvitusmiehensä kanssa tulee todistelemaan.

Vierailija
2913/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemattomien naisten persekuvat miesten puhelimissa, p*rnolle runkuttelu, vaikka ruudulla pyörisi ihmiskaupan uhri r*skattavana (kun ei tiedä, niin ei haittaa?) seksin ostaminen potentiaalisilta ihmiskaupan uhreilta. Ja vielä kuvitellaan, että joku haluaisi seurustella tällaisten tyyppien kanssa? Ihan vaan jo nuo persekuvatkin oli liikaa. 🤮

Vierailija
2914/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persvakoleggareissa kulkeva kerhää huomiota ja sitä saa.

Salakuvaileva runkkaripervo kerjää ikuista yksinjäämistä ja sitä tulee myös saamaan

En tiedä ketä tarkoitat, mutta olen onnellisesti naimisissa älykkään naisen kanssa, joka ei kerjää huomiota paljastelemalla itseään. 

Onhan se nyt sanomattakin selvää että persvakoleggarit ovat huomiohuorausta jolla pönkitetään haurasta itsetuntoa.

Se voi olla myös halua järkyttää normeja noudattavia ja sotia normeja vastaan. Joku värjää hiukset kirkuvan vihreiksi, toinen laittaa pyllyhousut jalkaan.

Pyllyhousut on mainstreamia eikä niitä käyttämällä voi mitään normeja vastaan sotia. Kirkuvan vihreistä hiuksistakaan ei ole normien järkyttäjäksi. Samaa muka persoonallista massaa kaikki.

Vierailija
2915/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää naiset oikeisiin töihin, ei vaan suojatyöpaikkoihin. Ei ihme että ette kelpaa kellekään

Vierailija
2916/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YouTube on täynnä Etelä-Korean valtavaa salakuvausongelmaa käsitteleviä videoita. Kuinkahan pitkä matka tuollaisesta perusperseenkuvaajasta on noissa Korea-videoissa käsiteltyihin netin p*daririnkeihin, joissa salakuvataan lapsia tai muuhun sairaaseen kuvattavaan?

Vierailija
2917/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei saatana!

Vieläkö te h a r p u t  jaksatte kitistä tästä samasta asiasta?????  Menkää töihin helvetti, niin on muutakin tekemistä kuin lojua perseellään ja naukua tyhjänperästä!

Ja siellä meni inkkulilla tunteisiin 😂 teidät on niin helppo saada suuttumaan 😊

Niin arvon h a r p p u, itsehän vain ajattelin ääneen että vieläkö te saatanan hapentuhlaajat jaksatte kouhkasta tyhjän perästä samasta "asiasta", ongelmasta jota ei oikeasti edes ole olemassakaan. Teillä  h a r p u i l l a  on ihan selvästi liikaa joutilasta aikaa, liikaa ruokaa ja ihan liian vähän hyödyllistä työtä tehtävänä.

Nyt mä tunnistin sut tosta sanojen käytöstä. Kävit viime tiistaina mun prostata käsittelyssä. <

Tämäkö nyt on sitä palstan aikuisten keskustelua? Hyvin nuo teidän inkkuleiksi kutsumat sopivat joukkoon.

Vierailija
2918/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menkää naiset oikeisiin töihin, ei vaan suojatyöpaikkoihin. Ei ihme että ette kelpaa kellekään

Sanoo inkkeli betonikuutiostaan.

Vierailija
2919/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen oikeassa työssä. Olen parisuhteessa.

Vierailija
2920/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Te, palstamuijat, voitte olla huoleti.

99% varmuudella teidän ahteri ei päädy ylikselle.

Sinne kelpuutetaan vain tiukkoja ja treenattuja peffoja.

Ihanaa kuulla, kiitos rakas inkkeli tästä tiedosta

Ennemmin syön itseni 100 kiloiseksi kuin haluaisin perseeni kuvan teidän runkkuluusereiden palstalle 😊

Jaa, ajattelitko laihduttaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän