Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Y l i l a u d a l l a ohjeita naisten p*rseiden salakuvaamiseen!

Vierailija
26.06.2024 |

Aikamoista. Salakuvaaminen voi tapahtua missä vain ja on helppoa.

https://yle.fi/a/74-20096231

Kommentit (3257)

Vierailija
2241/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vain voi vaania persekuvaaja. Missään et ole turvassa.

Julkisella paikalla kannattaa pukeutua niin ettei hävetä jos joku näkee tai kuvaa.

Vierailija
2242/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en ymmärrä yhtään tuota häpäisy motiivia, joka koko ajan nostetaan esille. Itse näen että ihan selkeästi kuvien ottamisessa on ainoastaan seksuaalinen motiivi ja ihailu, eli aivan päin vastoin kuin mitä naiset väittävät. En minä ainakaan ottaisi kuvia naisia halventaakseni, vaan siksi että näky on niin upea, että sitä olisi mahdollista katsella toistekin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2243/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea veto olisi nyt varmaan pystyttää lanka jossa on salakuvattuja nuorten miesten persuksia, haarovälejä ja paidattomia yläosia. Niitä voidaan Rivo-Riittojen kanssa julkisesti puida että kenellä on timmein rintalihaksisto, kuka juo liikaa monsteria ja kenen etumus antaa viitettä pettymyksestä ja kuka voisi antaa parhaat kyydit. Isät ottavat huolestuneena yhteyttä mutta poliisi-Pirjo katselee toimistossaan lankoja ja toteaa että ei tämmöiselle nyt mitään voi tehdä koska pitäähän naikkosilla olla joku paikka jossa purkaa paineita

Siitä vaan, ei miehiä haittaa.

Vierailija
2244/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en ymmärrä yhtään tuota häpäisy motiivia, joka koko ajan nostetaan esille. Itse näen että ihan selkeästi kuvien ottamisessa on ainoastaan seksuaalinen motiivi ja ihailu, eli aivan päin vastoin kuin mitä naiset väittävät. En minä ainakaan ottaisi kuvia naisia halventaakseni, vaan siksi että näky on niin upea, että sitä olisi mahdollista katsella toistekin. 

Poitsut keräilee kauniiden perseiden kuvia - ei siinä tosiaan mitään häpäisyä tapahdu.

Vierailija
2245/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivustolla on jo iso määrä kuvia takapuolista. Niitä sitten arvioidaan ja arvostellaan. Jotta pääsee katsomaan kuvia, on maksettava noin 10 euroa kuussa. Toivottavasti naamat ei näy, jolloin ei voi tunnistaa niin helposti pepun omistajaa. Varmasti siellä on av mammojenkin kuvia.

Varo vaa, voi olla että miesten jalkoväli kuvia  tulee. Niitä voi sit vois kans arvostella... kenellä hammastikku/ katkarapu, jne...Nöyryytyshän ja oman vallan esittäminen ton tarkoitus on... varmaa tämmönen jälkeen tuntee olevansa joku...

Ei tule koska naiset eivät ole miesten jalkoväleistä kiinostuneita. Sen takia et voi ymmärtää ja kuvittelet että on kyse nöyryyttämisestä jne.

Et ymmärrä. Naiset kuvaisivat jalkovälejä juuri nöyryyttääkseen. 

Vierailija
2246/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sivustolla on jo iso määrä kuvia takapuolista. Niitä sitten arvioidaan ja arvostellaan. Jotta pääsee katsomaan kuvia, on maksettava noin 10 euroa kuussa. Toivottavasti naamat ei näy, jolloin ei voi tunnistaa niin helposti pepun omistajaa. Varmasti siellä on av mammojenkin kuvia.

Varo vaa, voi olla että miesten jalkoväli kuvia  tulee. Niitä voi sit vois kans arvostella... kenellä hammastikku/ katkarapu, jne...Nöyryytyshän ja oman vallan esittäminen ton tarkoitus on... varmaa tämmönen jälkeen tuntee olevansa joku...

Ei tule koska naiset eivät ole miesten jalkoväleistä kiinostuneita. Sen takia et voi ymmärtää ja kuvittelet että on kyse nöyryyttämisestä jne.

Et ymmärrä. Naiset kuvaisivat jalkovälejä juuri nöyryyttääkseen

Tämähän kertoo enemmän naisten kuin miesten ajatusmaailmasta. Ehkä siksi naiset kuvittelevat että tarkoitus olisi miehilläkin nöyryyttää?

Vierailija
2247/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku tunnistanut takapuolensa niistä kuvista?

Siitä sitten poliisille esittelemään persettään että kyllä se sama on!

Ja poliisi kuvaa todistusaineistoksi. 

Vierailija
2248/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poitsut keräilee kauniiden perseiden kuvia - ei siinä tosiaan mitään häpäisyä tapahdu.

Jos ei kuville runkkaamista lasketa. Mutta sehän ei ole julkinen performanssi.

Vierailija
2249/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, taas näitä mieslapsi juttuja. Miesvauva ei ymmärrä sitä lainkaan, että se kuvaaminen on kielletty ilman asianomaisen suostumusta. Että ihan VAIN IHAILU  kyseessä? Miten voikin olla noin tyhmä? 

Vierailija
2250/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, taas näitä mieslapsi juttuja. Miesvauva ei ymmärrä sitä lainkaan, että se kuvaaminen on kielletty ilman asianomaisen suostumusta. Että ihan VAIN IHAILU  kyseessä? Miten voikin olla noin tyhmä? 

Sinähän se täällä se vajaa-älyinen pikkulapsi olet: a) Kuvaaminen julkisilla paikoilla on Suomessa sallittua ja b) kuvan julkaisuun ei Suomessa tarvita lupaa (pl. mainoskuvat)

Vierailija
2251/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tulee naisilta itseltään kun eivät voi kuvitellakaan katsovansa miestä muuten kuin halveksuvasti.

Vierailija
2252/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se häpäisy ja nöyryytys tulee juuri siitä, että siinä ei lupia kysellä. Vaikka itse kohde ei kuvaamistaan ole huomannutkaan, niin nyt kun tämä ilmiö paljastui, naiset joutuvat olemaan entistä enemmän varuillaan. Ja tiedätkö mitä, naiset joutuvat koko elämänsä olemaan varuillaan tuntemattomien miesten vuoksi. Nyt siihen pitkään listaan täytyy vielä liittää tämmöinen salakuvatuksi joutumisen uhkakin. Harva nainen pitää kohteliaisuutena tai ihanana asiana olla jonkun tuiki tuntemattoman äijän runkkukohde. Vastenmielistä touhua.

Vierailija
2253/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset haluavat huomiota pukeutumalla epämiellyttävän tiukkoihin ja niukkoihin vaatteisiin ja toiset huomioivat ne.

Mikä siis on ongelma???

Vierailija
2254/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä. Nais

Tämähän kertoo enemmän naisten kuin miesten ajatusmaailmasta. Ehkä siksi naiset kuvittelevat että tarkoitus olisi miehilläkin nöyryyttää?

Naiset tuntevat salakuvatuksi tulemisen nöyryyttävänä, etenkin jos olet jossain kaupassa kyykkimässä. Tuleeko tää sulle jotenkin yllätyksenä?? Kannattaa keskustella asiasta vaikka äidin kanssa.

Vierailija
2255/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset haluavat huomiota pukeutumalla epämiellyttävän tiukkoihin ja niukkoihin vaatteisiin ja toiset huomioivat ne.

Mikä siis on ongelma???

Taitaa ulisijat olla niitä joilla ei ole tarakkaa esiteltäväksi :D

Vierailija
2256/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vain voi vaania persekuvaaja. Missään et ole turvassa.

Paitsi pukeutumalla ihan normaaleihin vaatteisiin.

Pojista voi ottaa mallia, heillä on väljät vaatteet eivätkä koskaan joudukaan perzekuvatuiksi julkisilla paikoilla.

Vierailija
2257/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa yhteys lainlaatijaan/laatijoihin, jotta kuvaaminen julkisessa tilassa kiellettäisiin lain nojalla.

Vierailija
2258/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÄK! Joku yliksen inceljonne voi runkata persekuvalleni.

Vierailija
2259/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan alkaa käyttämään leggingsejä ihan aina. Ja jos yksikin kännykkä tai kamera osoittaa minun takamukseni suuntaan, alkaa sellainen meteli josta ei ilman vartijan tai poliisin väliintuloa selvitä. Selitä kuvaaja sitten äidillesi, siskollesi, isoäidillesi, tyttärellesi, vaimollesi tai mahdollisesti tulevalle tyttöystävällesi, kuinka sinulla on 'oikeus' tähdätä kameralla vieraiden naisten intiimialueille ja julkaista ne. Ihmetteletkö sitten kun he ottavat sinuun etäisyyttä? Eivät enää halua seuraasi? Eivät enää kunnioita sinua? Kunnioitus on aina molempiin suuntiin, muuten se on vallan vinouma!

Mistä sinä oikeasti tiedät mihin se kännykkä osoittaa? Aiotko ruveta rähjäämään ihan kaikille, jotka pitävät kännykkää kädessään lähettyvilläsi? Myös naisille? Vai onko mielestäsi niin, että naiset eivät koskaan käyttäytyisi huonosti? Rohkenen olla eri mieltä.

Vierailija
2260/3257 |
27.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpäisy tulee uhrin kokemuksesta. Yliksellä myös solvataan uhria ja tässäkin keskustelussa puhutaan naisista ala-arvoiselka, häpäisevällä kielellä.

Kuvataan, vaikka voidaan kuvitella, ettei uhri pitäisi jos tietäisi. Normaali-ihmisellä iskee tähän väliin EMPATIA. Empatia estää jatkamasta.

Voyeristia ei estä tieto siitä, että kuvaaminen paljastuessaan traumatisoisi uhrin. Hänestä ajatuskin on hauska, "eihän tässä ole kyse uhrista ollenkaan vaan voyeristin navasta ja seksuaalisuuden toteuttamisesta, minä, minä."

Voyeristi ei näe uhria ihmisenä, vaan objektina, niin kuin aikuisviihteessä. Hyväksikäytettävänä. Salakuvaaja elää tynnyrissään, aikuisviihdekammiossaan, jossa on kadottanut yhteyden normaaleihin tunteisiin ja elämään. Kaikki on vaan seksuaalisuuden ilmentymää.

Josta päästän voeyristin lapsuuteen, jota toistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä