En ole päässyt suihkuun 2 viikkoon,apua! :(
Onko muilla vaikeuksia saad itseään pesulle ja muutenkin huolehtia omasta hygieniasta? En ymmärrä,miten se voi ollakin itselle niin käsittämättömän vaikeaa. Vesi ja suihkussa käyminen tuntuu vain liian työläältä ja epämukavalta ajatukselta. Tämä myös töissä käydessä. Alapesut teen päivittäin,kainalot pesen kun alkaa haista.
Onko kellään vinkkejä tähän avuksi? Ällöksyn itseäni,mutta en tiedä,muten saisin helpotettua pesulle menoa. Masennusta on,lääkkeet ei ole auttaneet tähän oireeseen kuitenkaan.
Kaikki vinkit tervetulleita! Kummaksunnan ja inhon ymmärrän, mutta niistä kommenteista ei ole nyt tässä apua. Tiedostan ongelman älyttömyyden itsekin (ja syytän itseäni laiskaksi) ja haluan siitä eroon.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kyseessä karvainen mies hiekkamaasta nehän pelkää vettä.
ja dunkkis on sen mukainen. Koko metrovaunu haisee pistävälle hielle kun neknek löntystelee sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kyseessä karvainen mies hiekkamaasta nehän pelkää vettä.
ja dunkkis on sen mukainen. Koko metrovaunu haisee pistävälle hielle kun neknek löntystelee sisään.
Mistä sä tiedät onko aloittaja mies vai nainen?
Minä taas käyn suihkussa 2-3 kertaa päivässä. Kuntolenkin jälkeen käyn, kauppareissun jälkeen kun koska kuljen fillarilla kauppaan ja yleensä ennen nukkumaanmenoa käyn myös suihkussa. T: työtön mies
Amme on väsyttävä. Käy suihkussa seisten. Ei tarvi kauaa viipyä. Olisiko joku kivan tuoksuinen saippua? Tai suihkusampoo jolloin voi pestä samalla tukan ja ihon.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas käyn suihkussa 2-3 kertaa päivässä. Kuntolenkin jälkeen käyn, kauppareissun jälkeen kun koska kuljen fillarilla kauppaan ja yleensä ennen nukkumaanmenoa käyn myös suihkussa. T: työtön mies
Hyvä sä! :)
Intissäkään ei pääse. Ei siihen kuole.
Ei ihmiselle ole edes varmaan biologisesti luontasta peseytyä vedessä päivittäin tai kovin usein. Ollaan ajauduttu kauas monella tapaa siitä,mikä meille on sopivaa.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi hapentuhlaaja jota ilman maailma olisi parempi paikka kaikille.
Taas joku, joka halusi antaa mulle mielekästä kesätekemistä. Sun sijainti löytyi varsin helposti, nähdään viimeistään torstaina.
Jos sulla on isot lollot ja pepa, voin tulla vaahdottamaan.
Tää tuntu helpottavalta ajatukselta,jolla vois päästä alkuun. Kiitos paljon vastanneille! <3