Syön grillitassuja ja juon olutta parvekkeella,pitäähän sitä välillä käydä ulkona syömässä heh heh :D Ihana ilmakin
Kommentit (21)
Homoa musiikkia homolta artistilta ja teurasjäte-grillitassuilla en paljon kehuskelisi. Joku sähkögrillaaja lasittamattomalla parvekkeella.
Pekonigrillitassut ovat hyviä ihan pannullakin mutta parhaita grillissä. Siihen vähän salaattia ja jäävettä jossa kelluu sitruunalohkoja.
Grillitassut on tosiaan teurasjäteroskaa. Suuhuni en laita.
Aika weeteetä sulla.
Juon olutta oman talon terassilla ja kamado hiiligrillissä 2kg lihaköntsä savustumassa.
Ah grillikäpälää ketsupilla,ranui,sidukkaa ja auringonpaisteinen kuudenne kerroksen partsi <3 saa brunaa samalla ku syö.
Kyllä mä tykkään kesästä<3
Vierailija kirjoitti:
Homoa musiikkia homolta artistilta ja teurasjäte-grillitassuilla en paljon kehuskelisi. Joku sähkögrillaaja lasittamattomalla parvekkeella.
Aina jos jollakulla on hetken hyvä olla niin suomalainen kyllä ampuu sen alas.
Pidä hauskaa. Minä vaan itken silmät päästäni kun olen saanut tänään vaan kuunnella huutoa ja raivoamista. Yritän saada nukuttua, jos vointi paranisi.
Ah, grillitassuista tulee lapsuus mieleen. Nauti parvekkeestasi!
Grillin tassut? Taitaa olla aika kovaa ja kuivaa pureskeltavaa. t. ulkosumalainen.
Taidat olla hampaaton kun grillitassuja ikenillä imeskelet. HEH HEH
Vierailija kirjoitti:
No sinäpä vaikutat kivalta ihmiseltä
Keli on syvältä. Olisipa -20 astetta ja 2 metriä lunta
Hyi hitto, etoo pelkkänä ajatuksenakin. Olut - grillitassu - neuvostoparveke - sähkögrilli. Monesko kerros, voihan sitä lopettaa kärsimyksensä ja hypätä alas.
Huono musiikki