Mikä hyvä lihaton pizza?
Ajattelin bigone for cheese lovers ja dr oetker rustica 4 cheese kokeilla. Onko millaisia nämä? Suht saman hintaisia.
Kommentit (31)
Pitsapohjaan laitoin pohjaan ensin smetanaa ja emmentalia. Siihen päälle aurajuustoa, maissia, herkkusieniä ja anjovista.
Paistoin pitsat ja päälle vielä oreganoa ja sitruunaa.
Pirkan mozzarella kiviuunipizza. 😋
Tuosta unohdin mainita myös kaprikset t. 20.17
Kotipizzan zorbas
Tai sitten oman valinnan mukaan kolme täytettä, punasipuli, punasipuli, punasipuli
Vierailija kirjoitti:
Pitsapohjaan laitoin pohjaan ensin smetanaa ja emmentalia. Siihen päälle aurajuustoa, maissia, herkkusieniä ja anjovista.
Oi kamalaa :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, lihaton pizza :D
Tonnikala ei ole lihaa...
Kalanliha on myös lihaa.
Mozzarellaa täytyy ainaskin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi kamalaa :D
Tomaattiallergisena en voi laittaa tomaattia yhtään mihinkään ruokaan, vaikka se hyvää onkin. Kotipitsasta ostan tomaatittoman version myös. Eli cheddar tai koskenlaskija pohjan päälle levitettynä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi yökkis. Vaikka mitä se minulle kuuluu, mitä muut syö. Mutta ei nyt kyllä vesi ainakaan herahtanut kielelle. 😖
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi yökkis. Vaikka mitä se minulle kuuluu, mitä muut syö. Mutta ei nyt kyllä vesi ainakaan herahtanut kielelle. 😖
Minulla kuola ihan valuu jo. Herahti vesi kielelle.
Tupla ananas herkkusienillä.