Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka joku voi olla huutamatta synnyttäessään???

Vierailija
31.01.2007 |

Mua ihmetyttää. Itse huusin niin kauheasti kun en muuta muka voinutkaan, enkä millään lailla saanut kontrollia itsestäni vaan käyttäydyin aivan kipujen mukaan. Se oli hirveää. Sitten vasta ymmärsin mitä tarkoittaa kun ei voi hallita itseään. Ja ihmettelin miksi minulla meni näin. Nolottaa eläimellinen käyttäytyminen.

Mietin seuraavaa synnytystä, tuleeko olemaan samanlainen.

Toisaalta nyt tiedän mitä on tulossa joten osaan ehkä jotenkuten ottaa sen vastaan.

Ensimmäisessä synnytyksessä olin kuitenkin vain 17 vuotias ja epiduraali ei auttanut supistuskipuihin.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi täällä varmaan " teilataan" kaikki epiduraalia saaneet ja laitetaan jalustalle palvottavaksi kaikki ne, jotka ovat synnyttäneet luomuna huutamatta jossain pellonreunalla. Onpa hienoa, joo. Ikäänkuin ketään oikeasti kiinnostaisi jälkikäteen miten joku synnyttäjä käyttäytyi.

Vierailija
42/42 |
31.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas. Synnytyksiä on erilaisia mutta niin on naisiakin, ja ihmisiä yleensäkin. Joku suhtautuu kipuun hiljaa ja itseensä käpertyen (minä tein niin, kun se tuntui parhaalta), toista helpottaa huutaminen ja karjuminen.

Minulla esikoisella avautumisvaihe kesti 30 tuntia, suurin osa siitä tosi kivuliasta. En huutanut, loppuvaiheesa en kyennyt muuhun kuin makaamaan kyljelläni ja puhuminenkin supistuksen aikaan oli tosi työlästä. Lopussa kyllä parkaisin (sen muistan), kun jotain, ilmeisesti häpyhuulia, repesi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla