Hauska havainto (ihmissuhteet)
Joku mies kesken keskustelun ilmoitti, kysymykseen vastaamatta, että kaverit saapuivat ja hän vastaa huomenna (tänään.)
Minua ärsytti moinen touhu, joten en vastannut mitään. Tähän hetkeen mennessä ei ole sanonut mitään. Odottavatko tuollaiset tyypit, että toinen jää kieli pitkällä odottelemaan ja kyselemään perään, kun itse häipyvät tylysti kesken kaiken? :D
Kommentit (34)
Huvittavaa, kun kirjoitin että joku mies, ja te oletatte minun puhuvan kaveristani noin😂😂
En usko, että mies enää vastaa sinulle: koska et itse eilen sanonut mitään. Olisi kannattanut vastata ok, palataan huomenna tai jotakin vastaavaa. Hän ajattelee, että vedit herneet nenään, niin kuin vedit. Eikä se anna hyvää kuvaa näin alussa deittaillessa. Olisi minulle red flag. Jos haluat vielä jatkaa, laita jotakin neutraalia deitille. Ei kysymystä uudestaan vaan ihan vai moi ja miten menee tänään tms.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että mies enää vastaa sinulle: koska et itse eilen sanonut mitään. Olisi kannattanut vastata ok, palataan huomenna tai jotakin vastaavaa. Hän ajattelee, että vedit herneet nenään, niin kuin vedit. Eikä se anna hyvää kuvaa näin alussa deittaillessa. Olisi minulle red flag. Jos haluat vielä jatkaa, laita jotakin neutraalia deitille. Ei kysymystä uudestaan vaan ihan vai moi ja miten menee tänään tms.
Olisi voinut vastata hurjaan max. 5 minuuttia vaativaan asiaan. Oli liikaa pyydetty. :D
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa, kun kirjoitin että joku mies, ja te oletatte minun puhuvan kaveristani noin😂😂
Jos olisit nainen, ymmärtäisit. Me naiset usein analysoimme paljon erilaisia ihmisuhteita ja sanomisia, ei aina miehiä. Tsemppiä nyt kuitenkin jatkoon.
Mä oon itsekin kiemurrellut deitistä eroon, toteamalla, et kuule, joku on oven takana, soitellaan vaikka huomenna. =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit nainen, ymmärtäisit. Me naiset usein analysoimme paljon erilaisia ihmisuhteita ja sanomisia, ei aina miehiä. Tsemppiä nyt kuitenkin jatkoon.
Mitä helvettiä 😂 Jos olisit nainen :DD No minä olen nainen, kuten kaikki täällä vauva-palstalla :) Olette niin tyhmiä...
En voi käsittää mistä joku saa edes päähänsä sanoa että jos olisit nainen 😂😂😂 Mitä v****a??????? Ei käynyt mielessä vaikka KYSYÄ?! Tai katsoa millä palstalla olemme🙄
Poistin mätseistä. En tarvitse tuollaisia, jotka eivät kykene vastaamaan yhteen kysymykseen ilman hirveää viivettä ja pitkittämistä. Minulla on ihan tarpeeksi muitakin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mies?
[Joku nainen]
Ööö, niin, joku mies? En häntä tunne, niin kutsun häntä sanoilla joku mies. Onpa omituista.
Tottakai on ok poistua keskustelusta, jos tosielämässä tapahtuu jotain huomiota vaativaa. Hän teki kuitenkin sen virheen, ettei laittanut myöhemmin sinulle mitään viestiä perään.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on ok poistua keskustelusta, jos tosielämässä tapahtuu jotain huomiota vaativaa. Hän teki kuitenkin sen virheen, ettei laittanut myöhemmin sinulle mitään viestiä perään.
Ja siksi saikin painua h*lvettiin osumistani.
Niinkin kohteliaan, ettei ole klo 18.30 mennessä ehtinyt sanoa sanaakaan minulle😂 tuo on vain yksi monista miehistä. Juttelen monille samaan aikaan.