Hauska havainto (ihmissuhteet)
Joku mies kesken keskustelun ilmoitti, kysymykseen vastaamatta, että kaverit saapuivat ja hän vastaa huomenna (tänään.)
Minua ärsytti moinen touhu, joten en vastannut mitään. Tähän hetkeen mennessä ei ole sanonut mitään. Odottavatko tuollaiset tyypit, että toinen jää kieli pitkällä odottelemaan ja kyselemään perään, kun itse häipyvät tylysti kesken kaiken? :D
Kommentit (34)
Ketään kiinnosta sun valtapelis. Oo yksin lunttu.
No ne kaverit saapuivat, ja hän kohteliaana ihmisenä antaa huomionsa heille eikä viestittele puhelimellaan. Vastaa sitten kun ehtii. Näin normaalit, hyväkäytöksiset ihmiset toimivat.
Vierailija kirjoitti:
No ne kaverit saapuivat, ja hän kohteliaana ihmisenä antaa huomionsa heille eikä viestittele puhelimellaan. Vastaa sitten kun ehtii. Näin normaalit, hyväkäytöksiset ihmiset toimivat.
:DDDD Niin että yhteen kysymykseen vastaaminen olisi vienyt kallisarvoista aikaa kavereilta 😂 mitähän siihen olisi mennyt, ehkä viisi minuuttia.
Tässä on nyt ollut ties miten kauan aikaa vastata (menee se muutama minuutti), mutta ilmeisesti hän on nyt suivaantunut siitä, ettei saanutkaan reaktiota minulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDDD Niin että yhteen kysymykseen vastaaminen olisi vienyt kallisarvoista aikaa kavereilta 😂 mitähän siihen olisi mennyt, ehkä viisi minuuttia.
Lue viesti 5.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue viesti 4 siis.
Hmm, aika tavallista käytöstä kaveriltasi, hänhän huomioi ystäväporukan. Jos se olisi ollut sinä, joka tulee, olisit varmasti arvostanut. Loukkaannutko Ap yleensä helpommin kuin muut?
Voiko olla, että projisoit omaa tapaasi ajatella ja toimia kaverin toimintatavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Hmm, aika tavallista käytöstä kaveriltasi, hänhän huomioi ystäväporukan. Jos se olisi ollut sinä, joka tulee, olisit varmasti arvostanut. Loukkaannutko Ap yleensä helpommin kuin muut?
Miltä hemmetin kaverilta???? Nettideittipaikasta kyse 🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä hemmetin kaverilta???? Nettideittipaikasta kyse 🙄🙄
Sehän ei käy aloituksesta ilmi, eikä myöskään se onko kyseessä kasvotusten tapahtuneesta vai viestittelystä. Eli tunnet, että tämä henkilö ei arvosta tai ole sinusta riittävän kiinnostunut?
Aika paljon käytät aikaa ja energiaa lähes tuntemattoman miehen käytöksen analysointiin.
Näin taas huomaa miten eri tavoin ihmiset ajattelevat. Itseäni kiinnostaa ihan yhtä paljon se, miten mies kohtelee minua kuin se, miten hän kohtelee läheisiään tai ventovieraita.
Minulle tuo olisi vain plussaa, hän priorisoi luokseen tulleet ihmiset, kaverit vs. hetken tunteneen nettideitin. Tekee sen kuitenkin sinua arvostaen Ap. Voit toki ohittaa tämän miehen, mutta joku muu saa hänestä sitten kivan ja kohteliaan kumppanin.
Vierailija kirjoitti:
Näin taas huomaa miten eri tavoin ihmiset ajattelevat. Itseäni kiinnostaa ihan yhtä paljon se, miten mies kohtelee minua kuin se, miten hän kohtelee läheisiään tai ventovieraita.
Minulle tuo olisi vain plussaa, hän priorisoi luokseen tulleet ihmiset, kaverit vs. hetken tunteneen nettideitin. Tekee sen kuitenkin sinua arvostaen Ap. Voit toki ohittaa tämän miehen, mutta joku muu saa hänestä sitten kivan ja kohteliaan kumppanin.
Niin no siis aloittajahan joko trollaa tai hänellä on persoonallisuushäiriö.
Puhelinhommat ei ole mistään kotoisin. Ihmissuhteet hoidetaan nenäkkäin.
Vierailija kirjoitti:
Joku mies?
[Joku nainen]
Vierailija kirjoitti:
Voiko olla, että projisoit omaa tapaasi ajatella ja toimia kaverin toimintatavaksi?
Minkä hemmetin kaverin?????? Nettideittipaikasta kyse🙄🙄🙄
Up