pääsikö kaverilta tahtaon sammakko vai paljastiko luonteenpiirteensä?
kaveri soitteli juuri ( ei olla kauaa tunnettu) ja kertoi, että heillä kävi ystäväperhe kylässä ja kävivät näyttämässä pientä vauvaansa ym. sitten sanoi,e ttä hän ihmetteli kovasti kun tämän perheen äiti ei ollut laittanut tukkaansa kovin hyvin, kun kuulemma aina ennen on ollut huoliteltu. jäin miettimään, että minulle ei olisi tullut mieleenkään arvostella ylipäätään kenenkään ystäväni ulkonäköä tai laittamattomuutta ja ymmärtäisin varsin hyvin, että vauvan kanssa voi lähtö olla uutena äitinä nopeaa ja itsensä unohtamista.
oliko kaverini pinnallinen vai olenko itse niin tymä, etten osaisi arvostella tuollaista?
Kommentit (10)
En nyt tuota sammakkona pitäisi. Itsekin voisin huolestua, jos joku kaverini alkaisi käyttäytymään kovin toisin vauvan saatuaan. Se voi olla ensimerkki vaikka masennuksesta.
laittamattomuutta. Jos kaveri on lapsellinen, on lapsellinen.
Vierailija:
laittamattomuutta. Jos kaveri on lapsellinen, on lapsellinen.
Voihan olla että kaverisi ystävä oli ennen lapsen saamista antanut ymmärtää, että tämä kaverisi oli homssuinen perheenäiti tai jotain. Ja nyt sitten kaveristasi tuntui siltä että no niin, en minä olekaan epäonnistunut, kuten ystävätär antoi ymmärtää, vaan ystävättärelle kävi ihan samoin! Ja kaverillasi oli tarvetta puhua asiasta ja hän muotoili sen tuolla lailla.
kaveri usein kyllä kommentoi ihmisten ulkonäköä arvostellen (itse laittautuu, mutta ylipainoa on ,,,joten ei kauheesti varaa arvostella).
puhutteko te muut kavereidenne kanssa ihmisten ulkonäöstä? tämä samainen kaveri arvostelee joskus lasten ulkonäkö myös. minusta tuo ei ole normaali keskusteluaihe vai onko mun muut kaverit vaan outoja ja minä itse, kun en koskaan puhu toisten ulkonäöstä arvostellen?
Vierailija:
kaveri usein kyllä kommentoi ihmisten ulkonäköä arvostellen (itse laittautuu, mutta ylipainoa on ,,,joten ei kauheesti varaa arvostella).puhutteko te muut kavereidenne kanssa ihmisten ulkonäöstä? tämä samainen kaveri arvostelee joskus lasten ulkonäkö myös. minusta tuo ei ole normaali keskusteluaihe vai onko mun muut kaverit vaan outoja ja minä itse, kun en koskaan puhu toisten ulkonäöstä arvostellen?
lisäys: tällä kaverilla on useampi lapsi itsellään
Vierailija:
kaveri soitteli juuri ( ei olla kauaa tunnettu) ja kertoi, että heillä kävi ystäväperhe kylässä ja kävivät näyttämässä pientä vauvaansa ym. sitten sanoi,e ttä hän ihmetteli kovasti kun tämän perheen äiti ei ollut laittanut tukkaansa kovin hyvin, kun kuulemma aina ennen on ollut huoliteltu. jäin miettimään, että minulle ei olisi tullut mieleenkään arvostella ylipäätään kenenkään ystäväni ulkonäköä tai laittamattomuutta ja ymmärtäisin varsin hyvin, että vauvan kanssa voi lähtö olla uutena äitinä nopeaa ja itsensä unohtamista.oliko kaverini pinnallinen vai olenko itse niin tymä, etten osaisi arvostella tuollaista?
muista ja pui muiden asioita toisten kanssa ts. juoruaa. samoin puhuu myös sinusta selkäsi takana.
Vierailija:
muista ja pui muiden asioita toisten kanssa ts. juoruaa. samoin puhuu myös sinusta selkäsi takana.
tätähän minä pelkäänkin :/
Kuka pösilö tuijottaa toisen hiusrajaa, kun on vastavalmistunut vauvakn ihmeteltävänä.