Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pavuista apua laihduttamiseen

Vierailija
25.06.2024 |

Tässä mielenkiintoinen tutkimus jonka mukaan pelkkä papujen lisääminen ruokaan auttaa laihtumaan: https://youtu.be/3vwdb8jwnls?si=8gsNul3nf1MrbW97

Siis vaikka ei vähentäisi muusta. Niin tai näin pavut ovat varmasti terveellistä proteiinipitoista Ja kuitupituista ruokaa josta on apua painonpudotukseen myös tiukkoihin kalorikoppeihin uskovien asiantuntijoiden mukaan. Suosittelen kokeilemaan mahdollisuuksien mukaan. Tämän saman tiedenaisen mukaan ja monen muunkin lähteen mukaan yllättäen PERUNA on kuulemma tieteellisten tutkimusten mukaan kaikkein suurinta kylläisyyttä tuottava ruoka kaloria kohden. Itse ajattelin nyt yrittää pudottaa painoa papujen ja perunoiden Ja ehkä myös kvinoan ja mahdollisesti täysjyvä kaurapuuron avulla. Saa nähdä, saan kyllä atooppista ihottumaa viljoista, mutta jos se olisi sen arvoista jos laihtuu? Mutta nuo pavut ovat kyllä kaikin puolin hyvä eivätkä aiheuta väsymystä eivätkä ihottumaa. Näillä keinoin Olen nyt pitänyt itseni pari päivää kylläisenä ja paino on pudonnut.

Jos itse hillinnässä ja elämänhallinnassa on pienintäkään ongelmaa niin nälkä on yleensä laihduttajan pahin vihollinen siksi on hyvä tietää näitä hyvin kylläisyyttä tuottavia ruokia, jotka kuitenkin ovat aika matalakalorisia. Pavut ovat myöskin halpoja ja hyvin säilyviä, toisin kuin liha. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, täytyy kokeilla.

Vierailija
2/5 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tosi paljon tästä nykyisestä laihdutus ajatuksesta, että ei ole ideana syödä vähemmän vaan enemmän, mutta oikeanlaista ja laadukasta ravintoa. Ravinteikas ruoka pitää kylläisenä jo siksi, että kroppa saa siitä tarvitsemansa vitamiinit ja ravintoaineet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin pierettää enemmän kun papuja syö. 

Vierailija
4/5 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja linssit kuuluvat tähän tietty kans, niitä kehutaan tieteessä ehkä vielä hiukan enemmän kuin esim kikherneitä. Vaikka toki molemmat hyviä. Kikherneet nyt ovat siitä tietenkin hyviä että maistuvat hyviltä joten niitä tulee syötyä helposti esim. salaateissa.

Linsseistä saa tosi kätevästi tomaattimurskan kanssa kastikkeen tai keiton. Tai kai niitä syö ihan niinkin, esim. suolaripauksen kanssa.

Ja ihminen piereskelee joka tapauksessa. 

Vierailija
5/5 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säilykepavut ovat edullisuutensa lisäksi hyviä myös siksi että niitä ei tarvitse kypsentää mitenkään, ovat tosi nopeaa evästä.