Love island UK 11 kausi?
Miksi en löydä keskustelua tästä? Help!! On kai ketju kuitenkin olemassa :(
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Ei taida mammat niinkään seurata, parikymppisten juttu enemmän vaikka itsekin olen "jo" 35. Jodelissa on keskustelua tästä kaudesta.
Itse olen reilusti nelikymppinen ja käytän sarjaa aivojen nollaukseen ja itseni huvittamiseen. Vähän kuin kauniit ja rohkeat,mutta enemmän halvat ja hutsahtavat. Sosiaalipo rnoa,tiedetään,mutta kyllä va katsella ihan oppimismielessäkin,millaisia mt-ongelmia nykynuorisolla on.
Casa amor alkoi. Hauska nähdä miten käy. Ayo ainakin muuttuu.
Onko tuo Ronnie käynyt lobobomiassa vai mitä? Ei voi olla noin tyhmää miestä olemassa...
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo Ronnie käynyt lobobomiassa vai mitä? Ei voi olla noin tyhmää miestä olemassa...
Mun piti googlettaa , kuka Ronnie ?? En edes muistanut häntä enää.
https://www.capitalfm.com/news/tv-film/love-island/are-harriett-and-ron…
99Vierailija kirjoitti:
Yritin etsiä onko tämä jo esitetty Briteissä ? Kuka pareista voitti ?
finaali 29 päivä
Tuo Nicolen epävarmuus on jo yliampuvaa. Sitten haukkuu Ciarinia lapselliseksi vaikka on itse sitä. Ciarinin pitäis vaihtaa Mimii pariksi, niin olisi fiksuin pari.
Nyt ei ketään lempiparia ole, kun kaikissa jokin mättää.
Tuntuu, että ohjelmassa on nyt liikaa porukkaa. Välillä ei ees muista, että joku pari on edes siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että ohjelmassa on nyt liikaa porukkaa. Välillä ei ees muista, että joku pari on edes siellä.
Tämän kauden aloitusparit olivat todella tylsiä. Ja naiset elähtäneitä. Koko porukan olisi voinut pistää viikon jälkeen vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Nicolen epävarmuus on jo yliampuvaa. Sitten haukkuu Ciarinia lapselliseksi vaikka on itse sitä. Ciarinin pitäis vaihtaa Mimii pariksi, niin olisi fiksuin pari.
Nyt ei ketään lempiparia ole, kun kaikissa jokin mättää.
Ciaran fiksu?!?!? WTF?? Ei todellakaan :D
Kävin kurkistamassa. 👩💋👨 vieläkö tätä katsotaan,vai onko jo menettänyt mielenkiintonsa. Kekestelu ei ainakaan ole enää takavuosien veroinen.
Grace on niin ylimielinen ihminen , joka kerta kun tulee uusi mies hän on tyrkyllä. Eikä peittele laisinkaan omahyväisyyyttään. Lähtisi jo pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän kauden aloitusparit olivat todella tylsiä. Ja naiset elähtäneitä. Koko porukan olisi voinut pistää viikon jälkeen vaihtoon.
Elähteneisyys johtuu täyteaineista, jota on pumpattu huulet ja posket täyteen. Ällöä näköiseksi tekee naamataulun.
Voisiko Joey ja Grace häipyä tai pariintua, kaksi ärsyttävintä tyyppiä.
Nicole minä ikäinen hän on ? Vai vanhetaako mekikki ?
Viimeisen parin valinnan jälkeen ei juuri kannata katsoa, koska loppu on vain sitä lässyn lässyn lässytystä.
Lolan ja Harryn tippuminen harmitti.
Inhokkini Grace, Joey.
Jessy on tytöistä luonnollisin ja kaunein !
Ciaranin parilla on niin huipputöötätyt huulet, että näyttää kuin olisi turpiin saanut ja turvonnut. Onko tuolla yhtään naista, jota ei joku halpis kosmetologi ole huuliin tökkinyt enemmän ja vähemmän onnistuneesti. Jotkut olleet jopa hirviön näköisiä irvistyksineen. Samoin vitivalkoista laminaattia on suut täynnä. Liika on liikaa ja Suomen tytöt matkii näitä etanahuulia. MITEN naiset eivät näe peilistä kuinka rumia on täytetyt huulet ja posket. Ja mitä se on luvan kysyminen, että puhuu jonkun kanssa tai on puhunut eikä ole kertonut. Ihmejuttuja.JA vielä se karvojen eli hiusjatkeitten vatvominen koko ajan. Vedetään tuppo eteen ja kohta taakse. Kyll on vanhan kääkät näköinen suurin osa tytöistä.
Jotenkin oudot parit, olispa vain Jessica, Jenny, Reuben ja Josh niin olis kivat parit miten vain. Crace on ärsyttävä, samoin Joey, Sean jankkaaja ja tahallaan sotkija, Mimii juoksee Ayon perässä ja hämmentää, Ayo saamaton väistelijä. Ciaran nyt on ok, Nicole taas kiukkupussi ja tuosta parisuhteesta ei C:lle hyvää seuraa. Matilda hmm vähän outo tyyppi, harmi tosiaan että uudet putos.
Samaa mieltä edellisen kanssa, mutta en pidä Reubenista.
Jessy on ehkä kivoin tällä hetkellä. Mimii mokasi ihan huolella ja huijaa Joshia, kun väittää että halusi vain selvittää asiat. Aiemmin sanoi jollekin, että haluaa ottaa tunteista selvää.
Perhetapaaminen. Nyt kun näin Nicolen äitinsä seurassa, niin huomasin että hänen äitinsä Kelly oli huomattavasti nuoremman näköinen, kuin tyttärensä.
Näky johtui ihan vain täyteaineista, jota Nicolen naama on tynnä.
Ettei vain Turkin matka odottaisi .
Harrietin lisäkereuhkatukka on hirveä.