Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon

Vierailija
25.06.2024 |

Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.

Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.

Kommentit (9211)

Vierailija
941/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUKA se on?

T. Avasin keskustelun, jotta tiedätte etten MINÄ tunnista häntä

Vierailija
942/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäntyharjulla se talo on sen miehen vanhempien kotitalo ja sen vanhemmat asuu uudemmassa talossa siinä lähellä. Luultavasti ne ei ole maksaneet siitä päärakennuksesta mitään,  muut rakennukset rahoittaneet youtube ja mainostuloilla..

Ei ole miehen vanhempien kotitalo.

No eihän niillä voi ollakaan samaa kotiltaloa. Sehän olisi insestiä se.

😂🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä kuin Anniina Valtosen, joka tekee ihan arvostettavaa työtä meteorologina. Mistä näitä kaikkia tuppaa, jotka pitäis muka jokaisen tietää!? Ihme ilmiöitä. No en ole koskaan osannut lähteä mukaan ryhmävouhotukseen. Sama se on vähän jonkun tiktok-haasteiden kanssa; yksi alkaa hokemaan jotain typerää juttua ja sitten lauma perässä. Ihminen ei ole koskaan ollut niin tyhmä kuin nykyajassa.

Kuka on Anniina Valtonen? Pitäiskö se jotenkin tietää??

Kuka niin sanoo, että sun pitäs tietää? Ei tarvii. Ne tietää, jotka seuraa uutisia.

Kuka on sanonut, että sinun pitäisi tietää Anniina Jalkanen?

Tämä ketju. Eikös influens

Näiden influenssareiden ainoa tavoite on saada seuraajia tileilleen, jotta massia tulee paljon kaikenkarvaisten krääsätuotteiden mainostamisesta.

Vierailija
944/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä oikeasti tökkii tuo että nyt niistä lapsista päivitetään ihan koko ajan. Ei siis edes niin että perhe tekee jotain yhdessä vaan ihan vaan lapsia. 

Itse en laita edes valokuvia minnekään. 

Vierailija
945/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä oikeasti tökkii tuo että nyt niistä lapsista päivitetään ihan koko ajan. Ei siis edes niin että perhe tekee jotain yhdessä vaan ihan vaan lapsia. 

Itse en laita edes valokuvia minnekään. 

Joku somettaja pelästyi, kun ventovieras nainen oli lähestynyt somettajan taaperoikäistä lasta jossain ostoskeskuksessa ja pyytänyt saada ottaa syliin, oli myös kehunut lapsen ulkonäköä.      Tämän tapauksen jälkeen somettaja ei enää julkaise tunnistettavia kuvia lapsesta.

Vierailija
946/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuollaisen eläintarhan ja pienten lasten hoidon lomassa ehtii opettaa kotikoululaista?

Vierailija
947/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuollaisen eläintarhan ja pienten lasten hoidon lomassa ehtii opettaa kotikoululaista?

Appivanhemmat. Eihän kukaan yksin tuota saisikaan toimimaan.

Vierailija
948/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tän yrittäjän idea on? Mitä he myyvät?

Vierailija
949/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On käynyt myös lukion. 

Vierailija
950/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistuiko aiempi keskustelu?

Milloin neljäs lapsi syntyy? 

Onko vaimo mustasukkainen miehestään?

Tykkäisitkö itse jos elämästäsi juoruttais vauvapalstalla? Haukuttais ym. Kunnianloukkaussyyte täyttyy helposti.

jos tyrkyttää elämänsä someen, niin kyllä siitä silloin kuuluu juoruilla ja sitä pitää arvostella. sometyrkyn pitää kestää mielipiteet puolesta ja vastaan. vain narsisti kuvittelee oman täydellisen elämänsä saavan pelkkiä positiivisia kommentteja kaikilta.

Niin, voin vain kuvitella miten paljon sinusta puhutaan rumasti, kun olet noin ilkeä ihminen

Vierailija
951/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katsonut kaikki farmipäiväkirja jaksot ja hämmennyin kun luin ketjun alusta loppuun. Joko mä olen katsonut näitä liian sinisilmäisesti tai sitten muut liioittelevat, mutta mun tulkinnan mukaan appivanhemmat ovat aktiivisia eläkeläisiä. Puuhaavat paljon omia juttujaan ja tykkäävät olla myös lastenlapsien kanssa ja Juhan isä autella remonteissa. Yhdelläkään videolla en ole kuullut heidän hoitavan eläimiä. Anniina on puhunut aina jostain ystävästä tai eläinhoitajasta, jolle ovat maksaneet esimerkiksi ulkomaanmatkan ajan ja tarjonneet majoituksen kaupanpäälle.

Lapsia mulla ei ole joten en osaa kantaa. Mutta kerhoissa lapset ovat käyneet. On näytetty hakuja, puhuttu mitä puuhasivat siellä ja vastaavaa. Kerran haettiin keskimmäistä jostain leiriltä kotiin. Kaveriperheitä/vloggaajaperheitä käynyt kylässä ja lapsilla yhteistä tekemistä. Myös siellä appivanhemmilla tuntuu olevan vieraita kohtuu usein. Ketjua lukemalla saa mielikuvan, että nämä asuvat jossain eristetyssä yhteisössä, josta ei tyyliin pääse ulos.

Saarelle muutto on toki asia erikseen. Siksi odotan mielenkiinnolla millaista arkea tulevat elämään. 

Vierailija
952/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen katsonut kaikki farmipäiväkirja jaksot ja hämmennyin kun luin ketjun alusta loppuun. Joko mä olen katsonut näitä liian sinisilmäisesti tai sitten muut liioittelevat, mutta mun tulkinnan mukaan appivanhemmat ovat aktiivisia eläkeläisiä. Puuhaavat paljon omia juttujaan ja tykkäävät olla myös lastenlapsien kanssa ja Juhan isä autella remonteissa. Yhdelläkään videolla en ole kuullut heidän hoitavan eläimiä. Anniina on puhunut aina jostain ystävästä tai eläinhoitajasta, jolle ovat maksaneet esimerkiksi ulkomaanmatkan ajan ja tarjonneet majoituksen kaupanpäälle.

Lapsia mulla ei ole joten en osaa kantaa. Mutta kerhoissa lapset ovat käyneet. On näytetty hakuja, puhuttu mitä puuhasivat siellä ja vastaavaa. Kerran haettiin keskimmäistä jostain leiriltä kotiin. Kaveriperheitä/vloggaajaperheitä käynyt kylässä ja lapsilla yhteistä tekemistä. Myös siellä appivanhemmilla tuntuu olevan vieraita kohtuu usein. Ketjua lukemalla saa mielikuv

Lapsilla ei ole omia kavereita, vaan äiti säätelee ja ohjailee niitä kaverisuhteita. Sitä kritisoin.

Ja ne appivanhemmat auttaa ihan koko ajan. Anoppi on maalannut sekä talon, navetan että kanalan, tehnyt perunamaat yms. Ja lapset on siellä koko ajan.

Vierailija
953/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiperheellisenä jo se että he käy liki joka ilta siellä anoppilassa saunomassa (vanhemmat saa saunoa rauhassa kun on lapsenvahti) ja syömässä valmiissa pöydässä nyt vaan on ihan käsittämätöntä luksusta. Samaten jo se, että siinä vieressä on koko ajan valmiudessa on ihan valtavan iso tuki. Ei meille vaan naapurista ilmaista autoa saa, jos oma hajoaa.

Vierailija
954/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tässä ärsyttävin asia on se ettei kukaan tiedä oikeasti niiden appivanhempien mp:tä mihinkään. Se että joku toinen ei jaksaisi sellaista ei tarkoita, etteikö joku muu voisi. Mun mummo ois lähtenyt mun kanssa varmaan joka päivä kaupungille kiertämään ja kotiinsa syömään jos vain olisin ehtinyt käymään useammin. 

Vierailija
955/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistuiko aiempi keskustelu?

Milloin neljäs lapsi syntyy? 

Onko vaimo mustasukkainen miehestään?

Tykkäisitkö itse jos elämästäsi juoruttais vauvapalstalla? Haukuttais ym. Kunnianloukkaussyyte täyttyy helposti.

jos tyrkyttää elämänsä someen, niin kyllä siitä silloin kuuluu juoruilla ja sitä pitää arvostella. sometyrkyn pitää kestää mielipiteet puolesta ja vastaan. vain narsisti kuvittelee oman täydellisen elämänsä saavan pelkkiä positiivisia kommentteja kaikilta.

Niin, voin vain kuvitella miten paljon sinusta puhutaan rumasti, kun olet noin ilkeä ihminen

Miksi sinä solvaat täällä toisia?

Vierailija
956/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tässä ärsyttävin asia on se ettei kukaan tiedä oikeasti niiden appivanhempien mp:tä mihinkään. Se että joku toinen ei jaksaisi sellaista ei tarkoita, etteikö joku muu voisi. Mun mummo ois lähtenyt mun kanssa varmaan joka päivä kaupungille kiertämään ja kotiinsa syömään jos vain olisin ehtinyt käymään useammin. 

Se on ihan sama mikä se mielipide on, mutta kun esitetään, miten ollaan perheenä 24/7 yhdessä jne ja se sitten oikeasti kaikki perustuu koko ajan appivanhempiin niin kyllä se ärsyttää! Varsinkaan kun ne lapset ei ole äitinsä kanssa 24/7 vaan kaikkea muuta.

Vierailija
957/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ihan sama mikä se mielipide on, mutta kun esitetään, miten ollaan perheenä 24/7 yhdessä jne ja se sitten oikeasti kaikki perustuu koko ajan appivanhempiin niin kyllä se ärsyttää! Varsinkaan kun ne lapset ei ole äitinsä kanssa 24/7 vaan kaikkea muuta.

Ja missä Anniinan vanhemmat on?  Onko koskaan edes maininnut heitä?

Helppoahan se jotain farmaria esittää, kun ilmainen orjatyövoima hoitaa hommia.

Vierailija
958/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja missä Anniinan vanhemmat on?  Onko koskaan edes maininnut heitä?

Helppoahan se jotain farmaria esittää, kun ilmainen orjatyövoima hoitaa hommia.

Sisko on ollut ainakin kylässä usemman kerran perheineen. 

Vierailija
959/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on ollut ainakin kylässä usemman kerran perheineen. 

Onko sillä perhe? Aina vain miehensä kanssa.

Vierailija
960/9211 |
04.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia mulla ei ole joten en osaa kantaa. Mutta kerhoissa lapset ovat käyneet. On näytetty hakuja, puhuttu mitä puuhasivat siellä ja vastaavaa. Kerran haettiin keskimmäistä jostain leiriltä kotiin. Kaveriperheitä/vloggaajaperheitä käynyt kylässä ja lapsilla yhteistä tekemistä. Myös siellä appivanhemmilla tuntuu olevan vieraita kohtuu usein. Ketjua lukemalla saa mielikuv

No näinhän me tervepäiset tulkitsemme videoita ja tarinoita. Ei mitään draamaa eikä ihmissuhdeongelmia. Normaalia arkea.

Eri asia on sitten nämä palstan kommentoijat jotka "lukee rivien/videoiden välistä" , "tietää kaiken vaikka eivät tunne". Kehittelevät tapahtumia päässään eikä mitään todisteita niistä ole missään mutta "kun minä TIEDÄN". Täällä on selkeästi ainakin yksi mielenterveysongelmainen joka "tietää" heistä kaiken, "on huolissaan lapsista" jne. Ei ole omaa elämää niin kehittelee toiselle draamaa tyhjästä.

Mielenkiintoista seurata millainen elämä heille muotoutuu saaressa. Rohkeita ovat ja uskaltavat elää. Ainahan se kaikessa menee niin että ne jotka eivät uskalla yhtään mitään, tulevat perässä ja räkyttävät ja arvostelevat. Rohkeus riittää vain haukkumiseen. Surullisia ihmisiä.

Ketju on lukittu.