Anniina Jalkanen muuttaa saaristoon
Suurenmoisen paikan ovat kyllä löytäneet.
Mielenkiintoista nähdä vlogeja uudesta paikasta ja elämästä saaressa. Jos tiedätte saaristoelämästä muitakin vlogeja niin otan kiitollisena vinkkejä vastaan.
Kommentit (9211)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anniina olis voinut pestä hiuksensa ennen videon tekoa.
Ennen? Varmaan on pessyt hiuksensa ennen videon tekoa. Tuo on muuttovideo ja koostuu useammasta päivästä..
No jos ne on pesty niin miksi ovat noin järkyttävän rasvaiset?
Sä olet järkyttävän rasvainen, kävihän ne saunassa ja uimassakin tolla videolla. Oletko vähän vajaa.
Olen siis vajaa kun ihmettelen miksi somevaikuttajalla on noin rasvaiset hiukset?
No kyllä sun täytyy olla vajaa, jos näet että käyvät pesulla videolla, niin miten vo
Ensin valitetaan että ovat niin feikkejä ja sitten kun ovat muuton takia homssuisemmat joidenkin mielestä niin aivan kamalaa kun ei ehostaudu videoita varten.. mitä te oikein haluatte? antakaa jo jalkasten olla jos ei kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen? Varmaan on pessyt hiuksensa ennen videon tekoa. Tuo on muuttovideo ja koostuu useammasta päivästä..
Sä olet järkyttävän rasvainen, kävihän ne saunassa ja uimassakin tolla videolla. Oletko vähän vajaa.
Olen siis vajaa kun ihmettelen miksi somevaikuttajalla on noin rasvaiset hiukset?
No kyllä sun täytyy olla vajaa, jos
En minä mitään ehostusta kaipaa. Kunhan ihmettelin kun ei anniina ennen ole näyttänyt noin likaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ihan tavallinen äiti. Ulkonäkö rupsahtanut sitä mukaa kun lapset on lisääntyneet. Prioriteetit muuttuu eikä ole aikaa eikä jaksa edes ajatella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen siis vajaa kun ihmettelen miksi somevaikut
Niin minäkin olen rupsahtanut perheenäiti mutta pesen hiukset ennen kuvia. Etenkin jos se olisi mun työ.
No normioloissa voi sen tukkansa feikata raikkaammaksi esim kuivashampoolla mutta muuton keskellä voi ne meikitkin olla kateissa.
Itse en myöskään saa vatipesulla tukkaa edea puhtaaksi vaan se vaatii suihkuun pääsyn.
Heillä voi olla myös vedenlaatuun väärät shampoot mukana. Edellinen paikka oli suomainen ja vesi takuulla erilaista kuin tuolla.
Keskittykää te vaan Anniinan hiuksiin, mä keskityn näihin kolleihin ilman paitaa
Nyt on käyty läpi appivanhemmat, Anniinan traumaattinen lapsuus, ajokortittomuus, eläinten "mystiset" kuolemat, kotikoulu ja kirsikka kakun päällä Anniinan likaiset hiukset:D
Oisko jotain positiivista mistä seuraavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on käyty läpi appivanhemmat, Anniinan traumaattinen lapsuus, ajokortittomuus, eläinten "mystiset" kuolemat, kotikoulu ja kirsikka kakun päällä Anniinan likaiset hiukset:D
Oisko jotain positiivista mistä seuraavaksi?
Unohdit saaren vaarat ja viimat ja kuinka vain Anniinan eläimet pilaa itämeren!
Mun mielestä ei tarvii vatvoa noita hiuksia.
Joskus on hyvä että ne rasvoittuu kuin pestä koko ajan.
Kritisoijat täällä on kyllä niin kkusielusia että lyödä tekis mieli. hHaluaisin nähdä miltä ne näyttää kesäkuumalla, kolmen lapsen, koirien ja kissojen kanssa 5 tunnin muuttomatkan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kritisoijat täällä on kyllä niin kkusielusia että lyödä tekis mieli. hHaluaisin nähdä miltä ne näyttää kesäkuumalla, kolmen lapsen, koirien ja kissojen kanssa 5 tunnin muuttomatkan jälkeen.
Mites toi teksti noin hyppi, siis pikkusieluisia piti kirjoittamani
Ja lisätään tuohon vielä kantovesi, niin joo kokeilkaapa itte!
Entä jos Jalkaset ovat kuuluisuuden myötä saaneet liikaa uteliaisuutta ja stalkkereita? Siksi muuttivat tuonne eristykseen...
Vierailija kirjoitti:
Entä jos Jalkaset ovat kuuluisuuden myötä saaneet liikaa uteliaisuutta ja stalkkereita? Siksi muuttivat tuonne eristykseen...
Hyvin mahdollista ja kun lukee joitain näitä syytöksiä ja pikkutarkkaa ilkeilyä, jopa laspsista kirjotettu pahasti, niin itseänikin kyllä pelottaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin mahdollista ja kun lukee joitain näitä syytöksiä ja pikkutarkkaa ilkeilyä, jopa laspsista kirjotettu pahasti, niin itseänikin kyllä pelottaisi
Samaa mieltä. Menisin itsekin jonnekin keskellä Lapin erämaata että saa olla rauhassa.
Milloinkahan vanhin lapsi kieltäytyy kuvaamisesta. Vai onkohan näille lapsille jo arkipäivää että he ovat videoissa. Jotkut tubettajat ja bloggaajat ovat ymmärtäneet että vanhemmiten lasten kasvoja ei näytetä.
Mennään katsomaan Nauvooseen sanoi Juha vlogilla. Koskahan Ahvenanmaaseen?
Onko tuolla miten jyrkkiä kallioita veden lähellä? En uskaltaisi pitää kissoja vapaana jos putoavat veteen vaikka perhosta jahdatessa. Joutuisivat uimaan pitkän matkan yrittäessään rannalle mistä pääsee pois, hukkuvat. Koirilla enemmän voimia uida.
Vierailija kirjoitti:
Onko tuolla miten jyrkkiä kallioita veden lähellä? En uskaltaisi pitää kissoja vapaana jos putoavat veteen vaikka perhosta jahdatessa. Joutuisivat uimaan pitkän matkan yrittäessään rannalle mistä pääsee pois, hukkuvat. Koirilla enemmän voimia uida.
Kuolema kuuluu elämään