Sofia hankkii lisätuloja sokerideittailulla ja myymällä käytettyjä alusvaatteitaan
Sofia Tuomola, 28, joka on viime vuosina työskennellyt muun muassa somevaikuttajana ja seksityöläisenä.
- Oon myynyt kuvia Only Fansissa, olen myynyt myös omia sukkiani ja alusvaatteita. Enimmäkseen olen tehnyt webcamin puolella, Sofia kertoo työstään.
POTENTIAALISILLE seurustelukumppaneilleen Sofia ei yleensä kerro heti sokerideittailusta tai Only Fansin tekemisestä. Ohjelmassa hän menee treffeille kolmen miehen kanssa, joille Sofia kertoo kierrellen tekevänsä työkseen somea.
26-vuotiaalle Michaelille ja 47-vuotiaalle Samulille Sofia kuitenkin paljastaa julkaisevansa materiaalia myös Only Fansissa.
- Ja sit mulla on ollut myös paljon sugar daddyja. Tällä hetkellä ei oo muuta kun ehkä yksi. Se on ollut hyvä lisätienesti, Sofia kertoo Michaelille.
Kommentit (44)
Mulla kans myynnissä blackhorseja jarruraidalla
T. Reima56
TAAS SUORAAN KOPIOITU JUTTU!
MIKSI kopioit toisten tekemiä juttuja!
Säälittävää!
Mikä kiinnostaa hu orissa nykyään niin paljon? Onhan selvää, että nainen, joka valitsee tuon elämäntavan, ei ole millään lailla mielenkiintoinen. Liian heikko itseymmärrys.
Vastenmielistä. En katso tuollaisia bimboja.
Onko Sofia jo käynyt leikkauksessa jossain? BB:n aikaan ne po*nokuvat olivat vielä miehen alakerrasta. Mutta kaipa nuo deittikumppanit tietävät asian ja haluavat nimenomaan tällaista kumppania...
Vierailija kirjoitti:
Vastenmielistä. En katso tuollaisia bimboja.
No se ei juuri eroa tällä palstalla roikkumisesta.
Emme täällä kävijänä oikein voi itseämme ylentää.
No tietty kun hän oli ennen mies. Omaa edelleen miehen libidon ja tietää mistä ja miten tyydyttää.
Mutta ketä kiinnostaa vetää tuollaista telkkariin???
Eli lyhyesti kiteytettynä Sofia on h u o r a.
Hän on shemale. Mitä muuta voitte odottaa?
En tajunnut, että hän on mies. Katsoin kyllä vikaa kuvaa, että hieman kohlon näköinen ja aknesta jäänyt arpia. Voiko olla, että ne toiset miehet ei tiedä?
Noi miehet vaikutti heteroilta... mutta eipä sitä päällepäin tietty näe.
Hirvee rummo. Miksi kukaan tuollaiselle maksaa kun on parempiakin saatavilla.
Naiset kaupallistaa itsensä ja sitten itkee h*orittelua. Ei voi yhtä aikaa olla h*ora ja saada kunnioitusta
Vierailija kirjoitti:
Naiset kaupallistaa itsensä ja sitten itkee h*orittelua. Ei voi yhtä aikaa olla h*ora ja saada kunnioitusta
Sofia on transnainen!
Vierailija kirjoitti:
Onko Sofia jo käynyt leikkauksessa jossain? BB:n aikaan ne po*nokuvat olivat vielä miehen alakerrasta. Mutta kaipa nuo deittikumppanit tietävät asian ja haluavat nimenomaan tällaista kumppania...
On käynyt. Thaimaassa operoivat.
190 senttinen mies jolla nyt neovagina.
Millainen mies yleensä haluaa seurustella transnaisen kanssa? Valaiskaa koska ei mitään hajua. Täyshetero? Bi-seksuaali?
Ei kai niitä sloggeja voi myydä suoraan avaamattomista paketeista? Täytyy olla jonkinlainen käyttäjäkokemus käytetyistä pikkareista.
Näen tässä mahdollisuuden miljoonille naisille lisätuloista.
DHL ja UPS lennättää miljoonia ellei peräti miljardeja käytettyjä naisten alushousuja pitkin poikin maailmaa.
Kiitos ohjelmavinkistä, pitääpä katsoa uusi kausi Sinkut paljaina.