Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan haluaa ostaa K-Supermarketista kun se on kallein kauppa?

Vierailija
25.06.2024 |

Kaikissa vertailuissa.

Kommentit (91)

Vierailija
41/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haen sieltä tarjoukset.

Aika harvoin sitten varmaan käyt, kun olen pannut merkille, ettei siellä ole enää kovinkaan paljon mitään tarjouksessa. Sama on kyllä muissakin kauppaketjuissa, tarjoukset loistavat poissaolollaan. Ainoa on vanhenevat tuotteet, jotka myydään miinus 30% - 60%

Te ette varmaan käy saman kylän kaupassa. Meillä on ainakin ollut pieniä einesruokia viimeksi tarjouksessa ja hedelmiä ja vihanneksia on hyvin hävikkipusseissa edullisemmin saatavilla. Niiden hyllyhinta on muutenkin Ässää edullisempi. Osassa tuotteita on sitten taas Koon kalliimmat hinnat, mutta saatavilla on myös kaikkea sellaista jota ei ole muuten kuin etnisissä liikkeissä.

Vierailija
42/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni saman merkin sama tuote 30-40% kalliimpi K-ssa kuin Prismassa. Esim: Ruusun terälehtihillo 11,20€ vs. 7,45€.

K-kaupoissa ainoa hyvä puoli on joissain kaupoissa oleva itsepalvelu-lounaspiste tai salaattibaari. Hölmö ihminen tuolla päivittäisostoksensa tekee, ei plussapisteilläkään ole mitään järkeä kun sama ruokakori Prismassa samoilla merkeillä ja tuotteilla on tonneja halvempi vuositasolla.

Minulla on isoon K-markettiin matkaa 100 metriä sisäkautta. Prismaan pitäisi mennä metrolla.

Teen suurimman osan ruokaostoksistani tuossa K-marketissa. Jonkun verran myös Stockmannin Food Marketin herkkutiskiltä. Minulle on aika lailla samantekevää mitä ruoka maksaa, kun ei ole rahasta minkäänlaista pulaa. Maksan mukavuudesta ja nopeudesta.

Stockmannin Food Market muuttui Prisma-tasoiseksi o

En ole tästä ihan samaa mieltä. Eihän se tietenkään enää sama ole kuin ennen, mutta on siellä minusta edelleen hyvä valmisruokatiski, kalatiski ja leivonnaistiski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

K-Market ja Sale on kalliimpia. On se Super toki paljon kalliimpi kuin kooltaan vastaavat S-market ja Lidl. Superista käyn joskus hakemassa jotain mitä Ässästä ei löydy, se on K-ryhmän ainoa valtti, että että esim. uutuudet tulee hyllyihin nopeammin ja on paremmin erilaisia "erikoistuotteita". 

Ei kukaan omassa elämässään vertaa hintoja myymälän koon mukaan vaan sen mukaan mitkä ovat helpoimmat saavuttaa. Jos vaikka jonnekin joutuu menemään bussilla, niin tuskin siellä käy jatkuvasti sen sijaan että lähikaupasta hakee sen perus arkiruokansa.

Lähellä oleva on usein halvempi jos katsotaan ajankäyttöä. Joillekin se on ihan konkreettista: tienaan kotona tietokoneella moninkertaisesti sen, mitä prismamatka säästäisi.

t eri

Vierailija
44/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun mulla on varaa.

Ostan kaiken ruoan K-Supermarket Musta Pekasta.

Ihan paras 😊

Vierailija
45/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tällaisia kavereita.  Öyhöttävät että vain köyhät käy S-ketjussa tai Lidlissä ja siksi käyvät hammasta purren sitten ei-köyhien kaupassa. 

Toki muistavat uhriutua jos tulee puhe elinkuluista ja joku pienempituloinen fiilistelee että pärjäähän tässä. "Helppoohan sun on, kun sun kulut on niin pienet!!".

Et kuulosta ihan terveeltä ihmiseltä.

Vierailija
46/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Super sijaitsee lähempänä. Lähimpään S:ään on 5 km matka ja Lidliin 7 km. Jos kaikki olisivat vierekkäin, menisin K-kauppaan. Sieltä saa aina huippupalvelua. Kerran oli hyllystä loppunut joku alle euron ostos. Viereisen osaston työntekijä kävi penkomassa hallin varastosta keskeyttäen oman osaston hyllyttämisen. Pelkästään minun palvelemiseen meni n. 15min.  Tiedän, että heillä on tehokkuusseurantaa eli tietyssä ajassa pitää olla oma osasto myyntikunnossa. Hänen täytyi kiriä tuo menetetty aika rehkimällä kovemmin.

Jos olisin vastaavanlaisessa tilanteessa S:llä, minut olisi ohjattu etsimään ympäri kauppaa kyseisen osaston työntekijä, joka olisi todennut lopuksi saman kuin mitä oli tarjolla eli tuote on tällä hetkellä loppunut, mutta myöhemmin päivällä saa.

Vierailija
47/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kylän k-kauppa oli aikoinaan 3 kilometrin päässä ja nyt lähin 18 kilometrin.

Vierailija
48/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin yrityksen arvoilla ja työntekijöiden oloilla on merkitystä. Olen itse töissä Keskolla ja täällä oikeasti kierrätetään ja työntekijöillä on hyvät olot. 

ajoin keskoa pari vuotta...suurin osa kauppiaista ylimielisiä k,sipäitä. Olen sen työrupeaman jälkeen vältellyt viemästä pennosiani keskolle.

Vierailija
49/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää huoli omista ostoksistanne älkääkä kytätkö mistä, mitä ja millä hinnalla muut ostavat. Jokaisella on omat syynsä minkä kaupan valitsevat.

Vierailija
50/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on K-Market lähikauppa ja ostan kaiken sieltä. Siellä on hyviä tarjouksia ja omaplussaetuja. En halua juosta tarjousten perässä kaupasta kauppaan.

Vierailija
51/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä salaattibaari houkuttaa.

Vierailija
52/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin pienistä rahoista puhutaan, ei kukaan voi millään saada rahaa menee viikossa nin plajoa että kaupanvalinnalla olisi merkitystä tai niistä s-bonuksista jne...s-bonus on yksinkertaisesti niin nolo vedätysyritys et en ole moista kohdannut pitkään aikaan. Ei, älkää huoliko pienistä penneistä edes persaukiset niin kuin itse olen. Käyn molemmissa, mut S tarjoaa paremmin siis tarjonta on parempaa monipuolisempaa täällä ainakin.

Vierailija
53/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa asioida rauhassa kun on vähemmän köyhiä tiellä kärryineen

Vierailija
54/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupoissa pitää ostaa eri strategialla. Jos ymmärtää sen, hinnat on ok. Vähän kuin Lidlissä, että ei voi ostaa mitä sattuu. Lidlissä syy on että sitä ei ole hyllyssä, K:ssa että se on nyt kallista.

Vierailija
55/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minun lähikauppa 100m päässä. Ja yritän ostaa  tarjouksia. Esim viime viikolla sai n7euron kilon Oltermannin 3 euron alennuksella, kun klikkasi apsista tarjouksen päälle. 

Onneksi tossa kaupassa on myös kori, jossa on leipätuotteita 50% lapulla. 

Vierailija
56/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin pienistä rahoista puhutaan, ei kukaan voi millään saada rahaa menee viikossa nin plajoa että kaupanvalinnalla olisi merkitystä tai niistä s-bonuksista jne...s-bonus on yksinkertaisesti niin nolo vedätysyritys et en ole moista kohdannut pitkään aikaan. Ei, älkää huoliko pienistä penneistä edes persaukiset niin kuin itse olen. Käyn molemmissa, mut S tarjoaa paremmin siis tarjonta on parempaa monipuolisempaa täällä ainakin.

Ihan mielenkiinnosta kuulisin, että miten s-bonus on vedätysyritys?

Hinnat halvemmat, kuin K-kaupoissa ja pääosin Lidliäkin halvemmat, ja silti saat selvää rahaa takaisin kuukausittain.

Vierailija
57/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa asioida rauhassa kun on vähemmän köyhiä tiellä kärryineen

Valintaperuste (vaikka perätön onkin) se on tuokin.

Mulla on rahalle muutakin käyttöä, kuin laittaa sitä 30-40% enemmän ruokakauppaan.

Vierailija
58/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tulot 595€/kk ja ostan kaikki ruoat k supermarketista. Eipä tule ostettua mitään turhaa ja kaiken syö mitä ostaa.  Saa hyviä tarjouksia niistä tuotteista mitä eniten käyttää. Rabblella vielä joskus 100% cashbackiä. Jos menee halvempaan kauppaan, ostaa tarpeetontakin ja kevyemmin heittää roskiin jos ei maistu. Tulee suunniteltua syömiset paremmin, tarjousten perusteella. Ruokaan menee noin 150€/kk. Syön paljon.

Vierailija
59/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän asuinalueella on kolme K-kauppaa ja Alepa. Onneksi talous on hyvällä tolalla.

Vierailija
60/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskiverto K-Supemarket on kusinen suppean valikoiman putka ihan perus D-Markettiin verrattuna. Kesko ottaa kaikesta aina sen viimeisen hinnan. Mikä tahansa on useimiten halvempaa muualka kuin K-Kaupoissa. 

Ei pidä paikkaansa! Jos on plussakortti saa omia tarjouksia sovellukseen niistä tuotteista joita usein ostaa. Säästöä joka vuosi satoja euroja. On myös keräilyleimoja. Nytkin kun ostaa 50€:lla saa olikohan seitsemän leiman jälkeen 7% alennusta. Alennuksen käytän kun kaapit on taas tyhjät. Kotimaisia pakastemarjoja kun osti 3 kg sain yhden kilon ilmaiseksi. Olivat vielä tarjouksessa silloin noin 7,50€/kg. Mistään paikkakunnan muusta kaupasta ei noin edullisesti saanut. Maidot ja jogurtit usein halvempia kuin kilpailijoilla, margariinit ja voit myös. Leipää ja päällisiä syön harvoin. Liha k menu merkillä halvempaa kuin s ketjulla kotimaista. Hedelmiä ja vihanneksia usein tarjouksessa. Ruokamäärän vähentäminen on myös järkevää, suuri osa syö ihan liikaa, minä ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi