Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan haluaa ostaa K-Supermarketista kun se on kallein kauppa?

Vierailija
25.06.2024 |

Kaikissa vertailuissa.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen sieltä tarjoukset.

Vierailija
2/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin on ärsyttävää kun muuten en käy enää tuossa kaupassa lainkaan mutta meillä on siellä myös Posti ja sinne vien viikottain Vintedin paketteja niin joskus joku seuraavan päivän lounas tms tulee kiireessä haettua samalla reissulla. Mutta muuten en heille koskaan varta vasten mene. Osaan kyllä vertailla hintoja sen verran hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällaisia kavereita.  Öyhöttävät että vain köyhät käy S-ketjussa tai Lidlissä ja siksi käyvät hammasta purren sitten ei-köyhien kaupassa. 

Toki muistavat uhriutua jos tulee puhe elinkuluista ja joku pienempituloinen fiilistelee että pärjäähän tässä. "Helppoohan sun on, kun sun kulut on niin pienet!!".

Vierailija
4/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Market ja Sale on kalliimpia. On se Super toki paljon kalliimpi kuin kooltaan vastaavat S-market ja Lidl. Superista käyn joskus hakemassa jotain mitä Ässästä ei löydy, se on K-ryhmän ainoa valtti, että että esim. uutuudet tulee hyllyihin nopeammin ja on paremmin erilaisia "erikoistuotteita". 

Vierailija
5/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

K-Market ja Sale on kalliimpia. On se Super toki paljon kalliimpi kuin kooltaan vastaavat S-market ja Lidl. Superista käyn joskus hakemassa jotain mitä Ässästä ei löydy, se on K-ryhmän ainoa valtti, että että esim. uutuudet tulee hyllyihin nopeammin ja on paremmin erilaisia "erikoistuotteita". 

Ei kukaan omassa elämässään vertaa hintoja myymälän koon mukaan vaan sen mukaan mitkä ovat helpoimmat saavuttaa. Jos vaikka jonnekin joutuu menemään bussilla, niin tuskin siellä käy jatkuvasti sen sijaan että lähikaupasta hakee sen perus arkiruokansa.

Vierailija
6/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin yrityksen arvoilla ja työntekijöiden oloilla on merkitystä. Olen itse töissä Keskolla ja täällä oikeasti kierrätetään ja työntekijöillä on hyvät olot. 

Vierailija
7/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jää sinne monet tuotteet hyllyyn. Jos on pakko jotain ostaa sitten se. Muutama tuote jota hakee. 

Vierailija
8/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni saman merkin sama tuote 30-40% kalliimpi K-ssa kuin Prismassa. Esim: Ruusun terälehtihillo 11,20€ vs. 7,45€.

K-kaupoissa ainoa hyvä puoli on joissain kaupoissa oleva itsepalvelu-lounaspiste tai salaattibaari. Hölmö ihminen tuolla päivittäisostoksensa tekee, ei plussapisteilläkään ole mitään järkeä kun sama ruokakori Prismassa samoilla merkeillä ja tuotteilla on tonneja halvempi vuositasolla.

Vierailija
9/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos K-kauppa on lähimpänä tai on käytävä sen yhteydessä olevassa postissa/apteekissa/Alkossa, niin menen sinne. Ei ole tarvetta kytätä hintoja, joten ihan sama.

Lidlissä käyn todella harvoin, koska sieltä ei saa kaikkia ruokia mitä meillä päivittäin kuluu. Pitäisi käydä sen jälkeen vielä jossain muuallakin.

Siihen hullutukseen en todellakaan lähde, että menisin kauemmas kauppaan vain siksi, että siellä on halvempaa.

Vierailija
10/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin yrityksen arvoilla ja työntekijöiden oloilla on merkitystä. Olen itse töissä Keskolla ja täällä oikeasti kierrätetään ja työntekijöillä on hyvät olot. 

Toisaalta K-markettien henkilöstö ei taida olla Keskon listoilla, vaan kauppiaan.  Eli työolot voi vaihdella paljonkin, jos olen oikein ymmärtänyt?

Vierailija
11/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn k-supermarketissa koska en halua nähdä köyhiä. Köyhät haisee ja on likaisia, menee ruokahalu.

Itse olen köyhä ja käyn kyllä ihan kaikissa Suomessa olevissa kaupoissa, sori. Käyn myös pesulla säännöllisesti.

Vierailija
12/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni saman merkin sama tuote 30-40% kalliimpi K-ssa kuin Prismassa. Esim: Ruusun terälehtihillo 11,20€ vs. 7,45€.

K-kaupoissa ainoa hyvä puoli on joissain kaupoissa oleva itsepalvelu-lounaspiste tai salaattibaari. Hölmö ihminen tuolla päivittäisostoksensa tekee, ei plussapisteilläkään ole mitään järkeä kun sama ruokakori Prismassa samoilla merkeillä ja tuotteilla on tonneja halvempi vuositasolla.

Vai tonneja,miten helvetin paljon ostat.

Vierailija
13/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan omassa elämässään vertaa hintoja myymälän koon mukaan vaan sen mukaan mitkä ovat helpoimmat saavuttaa. Jos vaikka jonnekin joutuu menemään bussilla, niin tuskin siellä käy jatkuvasti sen sijaan että lähikaupasta hakee sen perus arkiruokansa.

Haen minäkin pienet jutut kalliista lähikaupasta mutta tiedostan että ne ovat kalliimpia kuin isommassa kaupassa. Sen takia tilaan Prismasta isommat kotiin ja haen lähi-K:sta lähinnä jonkun leivän tai unohtuneen tomaattimurskan, en ikinä osta kunnon ostoksia, koska sillä rahalla millä saa kalliista kaupasta viikon ruuat saa melkein kahden viikon ruuat Prismasta vaikka laskisi kuljetuksen mukaan. 

Vierailija
14/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupasta saan mitä haluan. Se mitä puuttuu, sen kauppias tilaa ja parissa päivässä on tarjolla. S-kaupoista saa mitä keskusjohto päättää, ei sitä mitä haluan ja tarvitsen joten tyhjin käsin saa usein poistua. Lidliä ei ole lähellä. Siksi K.

Vierailija
15/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei myymälän koon mukaan, mutta tulojen mukaan joutuu joskus hakemaan kahdestakin kaupasta tarjoukset katsomassa ja vertaamassa, jos vaihtoehtoja on useita - juurikin mainitsemasi saatavuuden mukaan, eli kyllä näin on. Kaikilla ei vaan ole mahdollisuutta valita pelkän saatavuuden mukaan vaan joudutaan myös kaupassa tekemään valintoja hinnan mukaan :) -eri

Ps. Itse en onneksi nykyisin enää joudu, mutta sellainenkin päivä on ollut, ja keskituloisena joutuu tekemään kuitenkin valintoja jossain, vaikkei se onneksi ole perustarpeiden kohdalla enää. Sitä ei kuitenkaan koskaan unohda, jos sellaisen ajan on elänyt.

Vierailija
16/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai onnekas kun ei tarvii katsoa hintoja? Tosin jos hinta tosa lähisupparissa on liikaa, en osta. En kyllä koe että ois erikoisen kallis.

Vierailija
17/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos K-kauppa on lähimpänä tai on käytävä sen yhteydessä olevassa postissa/apteekissa/Alkossa, niin menen sinne. Ei ole tarvetta kytätä hintoja, joten ihan sama.

Lidlissä käyn todella harvoin, koska sieltä ei saa kaikkia ruokia mitä meillä päivittäin kuluu. Pitäisi käydä sen jälkeen vielä jossain muuallakin.

Siihen hullutukseen en todellakaan lähde, että menisin kauemmas kauppaan vain siksi, että siellä on halvempaa.

Ei se ole hullua, jos se on välttämätöntä. Kaikki eivät valitse pienillä tuloilla elämistä ja useimmilla se on myös osa elämänvaihetta, kuten opiskelujen aikana.

Vierailija
18/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-Super on meidän lähikauppa ja todella tasokas sellainen. Arvostan lähellä tuotettuja vihanneksia ja ammattitaitoista palvelua tuoreen kalan ja lihan tiskeillä. Mätää tavaraa ei ole tyrkyllä. Siksi käyn tuossa kaupassa, vaikka se onkin kallimpi kuin joku Lidl, joka ei ole edes lähellä 

Vierailija
19/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla toimittajien vertailun talutusnuorassa. Itse käyn kaikissa kaupoissa, ja tiedän, mikä missäkin on edullista. Asun isossa kaupungissa ja asioin keskittymässä, jossa kaikki mahdolliset ketjut.

Vierailija
20/91 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata olla toimittajien vertailun talutusnuorassa. Itse käyn kaikissa kaupoissa, ja tiedän, mikä missäkin on edullista. Asun isossa kaupungissa ja asioin keskittymässä, jossa kaikki mahdolliset ketjut.

Mikä ihmeen toimittajien vertailu kun jokainen pystyy itsekin selaamaan hinnat kauppojen verkkosivuilta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän