Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret naiset! Jos mies ei kiinnosta tai ei suju, sinulla on väärä mies

Vierailija
25.06.2024 |

Tämä on itsestäänselvyys, mutta tuntuu että kaikki eivät tajua tätä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tajusin asian kun rakastuin naiseen!

Ympäristön oletusten ja kasvatuksen paineesta kuvittelin että minun pitää löytää mies elämääni, vaikka se tuntui väärälle ja vastenmieliselle.

Huomasin jo 16-vuotiaana että  ihastun tyttöihin mutta koska oli opetettu että parisuhde on miehen ja naisen välinen asia yritin kyllä mutta voin huonosti.  Parikymppisenä uskalsin myöntää että ei, ei se niin mene.  Huomasin ihastuvani tietyn tyyppisiin naisiin ja sain rauhan. Tiedän mitä haluan eikä sitä ulkopuoliset voi muuttaa.

Nyt elän elämää johon kuulun. 

Vierailija
2/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep ja sama myös toisinpäin. Ei kannata väkisin miestenkään vääntää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nuori, mutta vastaan silti.

En ole koskaan ollut se, jolla olisi paljon "vientiä". Siinä missä jo nuorena näin kavereiden voivan pohtia, että ei tämä suhde onnistu syistä x ja y, ja muutaman viikon/kuukauden päästä tapailtiin jo uutta. Niin omalla kohdalla löytyi ehkä pari kertaa koko nuoruusaikana joku, joka oli minusta kiinnostunut. Muutoin olin pitkälti ilmaa kaikkialla.

Ja kun halusin parisuhteen ja perheen, niin huonosti toimivasta suhteestakin yritti vain toivoa, että kyllä tämä tästä. Olen vain tosi hyvä tyttöystävä, niin kyllä kaikki muuttuu hyväksi.

Nyt keski-ikää lähestyvänä en enää haaveile samalla tavalla parisuhteesta, kun itse ollut vain niissä huonosti toimivissa. En ole aikoihin "etsinyt" ketään, enkä kyllä ole sattumaltakaan ketään tavannut. 

Vierailija
4/4 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret naiset, pysykää kokonaan irti miehistä. He haluavat ainoastaan pllua. Elämä on helppoa ja ihanaa itsellisenä 💃🎊

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän