Auton vilkku rupesi nakuttamaan nopeasti oikealle käännyttäessä. Vasemmalla toimii normaalisti
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Museoauto, mekaaninen rele, polttimo palanut. Olet sokea, et saisi ajaa.
Mistä tiedät että mekaaninen rele. vilkun kuuluukin pitää ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Uudemmissa autoissa ei välttämättä ole mitään polttimoa mitä vaihtaa vaan esim takavalojen umpiossa on vaan ledit ja jos niistä joku palaa niin vaihdetaan koko umpio.
Hienoa kehitystä nämä ledit.
Kosketushäiriö, niin kuin mun Avensiksessani.
Sinne päin nyrkillä paukuttamaan ekana, jos ei toennut, ehkä vähän johtoa nykimään takaluukun tienoilta ja niin pois päin.
Kontaktihäiriö tsekataan ekana, sitten aletaan ihmetellä polttimoa, relettä jne.
Halliin siinä vaiheessa kun itse ei ole enää mitään tehtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Kosketushäiriö, niin kuin mun Avensiksessani.
Sinne päin nyrkillä paukuttamaan ekana, jos ei toennut, ehkä vähän johtoa nykimään takaluukun tienoilta ja niin pois päin.
Kontaktihäiriö tsekataan ekana, sitten aletaan ihmetellä polttimoa, relettä jne.
Halliin siinä vaiheessa kun itse ei ole enää mitään tehtävissä.
Nyrkillä paukuttelemalla kyllä saa käytetystä hehkulampusta hehkulangan katkeamaan lopullisesti vaikka vika olisi vaan kosketushäiriössä.
Kuka edes ajaa noin vanhalla autolla nykypäivänä?
Taitaa olla porvoolainen, eli 0/5 aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Uudemmissa autoissa ei välttämättä ole mitään polttimoa mitä vaihtaa vaan esim takavalojen umpiossa on vaan ledit ja jos niistä joku palaa niin vaihdetaan koko umpio.
Uudemmissa? :DD
Et lukenut aloitusviestiä ollenkaan. Kunhan tuli vaan siihen kertoilemaan omia juttujasi
Vastaus on helppo kyllä, rousku paaliin ja kuski roskiin.