Auton vilkku rupesi nakuttamaan nopeasti oikealle käännyttäessä. Vasemmalla toimii normaalisti
Kommentit (28)
Rele paskana, eli yksi vilkku on hajonnut. Ei ole iso homma vaihtaa, kysy naapuri Reiskaa tai käytä jossain huoltiksella.
Oikealta puolelta palanut vilkun polttimo
Polttimo palanut kuten todettu, releessä ei ole mitään vikaa.
EI pitäisi olla vaikea tarkistaa palaako ne vilkun valot, kuten jo monesti kerrottu vilkun polttimi palanut.
Museoauto, mekaaninen rele, polttimo palanut. Olet sokea, et saisi ajaa.
polttimo palanut jossain oikealla puolella. minulla nakutti myös takavalon polttimosta johtuen.
Sieltä kuului niks naks ja heille syntyi...
Vierailija kirjoitti:
Museoauto, mekaaninen rele, polttimo palanut. Olet sokea, et saisi ajaa.
Kaikissa autoissa kuuluu keinotekoinenkin vilkkuääni vaikka vilkkua ohjattaisiinko puolijohdereleillä.
Jos et itse osaa vaihtaa polttimoa niin ne Motonetin pihoissa olevat telttakorjaamot ovat kuulemma hyviä ja edullisia. En ole itse käyttänyt mutta moni tuttu jolla on vanha auto on kehunut.
Kannattaa vaihtaa auto. Itseltä tippui vasemmasta takaovesta kumitiiviste. Ajoin auton vaihtoon.
Täytyy ihmetellä, mitä ihmisen päässä voi liikkua, kun ehkä yksinkertaisimmassa kenen tahansa testattavassa asiassa autossa on vikaa, niin pitää nettiin kirjoittaa kysymys, eikä ymmärrä, viitsi tai halua laittaa sitä vilkkua päälle parkkiksella ja käydä katsomassa toimiiko se!
Tyypillinen ongelma jos on kääntynyt liian monta kertaa oikealle. Käy ottamassa tunnin parin lenkki, jossa käännyt ainoastaan vasemmalle niin homman pitäisi korjautua. Tämä johtuu noiden nykyisten ajotietokoneiden muistin ylivuodosta. Toinen vaihtoehto on ottaa akusta piuhat irti ja odotella sen verran, että kondensaattorit tyhjenee ja ajotietokone resetoituu..
Uudemmissa autoissa ei välttämättä ole mitään polttimoa mitä vaihtaa vaan esim takavalojen umpiossa on vaan ledit ja jos niistä joku palaa niin vaihdetaan koko umpio.
Soita Maija Vilkkumaalle, se tietää nuo jutut.
Laita hätävilkut päälle, niin voit tarkistaa kaikki vilkut kun kierrät auton.
Vierailija kirjoitti:
Uudemmissa autoissa ei välttämättä ole mitään polttimoa mitä vaihtaa vaan esim takavalojen umpiossa on vaan ledit ja jos niistä joku palaa niin vaihdetaan koko umpio.
Ap:n 23 vuotta vanhassa autossa on vielä polttimot, siitä olen varma.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ihmetellä, mitä ihmisen päässä voi liikkua, kun ehkä yksinkertaisimmassa kenen tahansa testattavassa asiassa autossa on vikaa, niin pitää nettiin kirjoittaa kysymys, eikä ymmärrä, viitsi tai halua laittaa sitä vilkkua päälle parkkiksella ja käydä katsomassa toimiiko se!
Mitä ihmettä sinä sekoilet!
Jokainen saa täällä kysyä mitä vaan.
Citroen Xsara Picasso, vm. 2001 << maksetaanko tuosta edes romutuspalkkiota? 23-V vanha ranskalainen ei taida olla minkään arvoinen,
Rele paskana.