Laihdutuslääkkeen piikittämisen lopputulos
"Osbournen rokkiperheen matriarkka Sharon Osbourne, 71, laihtui viime vuonna rajusti käyttämällä Ozempic-lääkettä. Laihdutuksella on ollut hänen elämäänsä karut sivuvaikutukset,..."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/d877afc5-b5d6-463d-839b-08476d…
Mut hei, jos muusikko haluaa vaihtaa harpusta luuviuluun, keino on ehkä olemassa?
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
-Tuon kaiken, minkä mainitsit viestissäsi, olisit saanut syömällä sopivaa ruokaa. Mutta turvaiduit lääkkeeseen, ettei ruokia tarvitse muuttaa. Säälittävää
Huoh. Minusta on säälittävää se, ettet viitsi paneutua asiaan vaan päätehtäväsi on mollata muita.
Minun ruokavaliossani ei ollut mitään vikaa, eli ruokia ei tarvinnut muuttaa, annoskoot vaan olivat liian isoja, koska minulla oli aina nälkä. Söin riittävästi proteiineja ja runsaasti kasviksia ja juureksia, kerran viikossa myös spagettia. Ikinä en ole syönyt sipsejä, karkkeja, limuja, siidereitä. Pistä paremmaksi.
Lääkkeen avulla tuli täysi olo nopeasti ja annoskoot pienenivät automaattisesti ja pieninä ne ovat pysyneet.
Sinulle se voi olla vippaskonsti, minulla se oli avain uuteen elämään ja hyvä näin.
Miten voit sanoa, että syömisesi olivat kunnossa, jos jatkuvasti oli nälkä? Tyhmäkö olet?
Ruokavalion muuttamisella olisit päässyt samaan tulokseen kuin lääkkeellä, terveellisesti.
Mutta kun laiskat ei viitsi vaivautua yhtään perehtymään ravintoon.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä lihavilta taidetaan odottaa, että pysyisimmekin lihavina? Silloin moralisointi ja elämäntapojen neuvominen saisivat jatkua häiriintymättä? On niin mukava paheksua lihavaa ja antaa tälle hyviä ohjeita. Liikuntaa ja terveellistä ruokavaliota - aivan kuin lihava ei jo valmiiksi tietäisi niistä kaiken.
Hoikistumisen tulisi tuottaa lihavalle ainakin kärsimystä. Ei se muuten ole aitoa ja kunnollista hoikistumista.
Olen todella onnellinen Ozempicista. Minulle koitti hoikempi kesä ja saan taas ylleni ja käyttöön kaikki kauniit vaatteeni, mihin en enää uskonut.
Kiva kuulla! Minulle tuli kalliiksi, kun jouduin uusimaan vaatevarastoani, mm. farkut 4 numeroa pienemmiksi. Toki paljon oli sellaisiakin vaatteita, jotka osasin itse pienentää ja kaventaa. Nautitaan kesästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-Tuon kaiken, minkä mainitsit viestissäsi, olisit saanut syömällä sopivaa ruokaa. Mutta turvaiduit lääkkeeseen, ettei ruokia tarvitse muuttaa. Säälittävää
Huoh. Minusta on säälittävää se, ettet viitsi paneutua asiaan vaan päätehtäväsi on mollata muita.
Minun ruokavaliossani ei ollut mitään vikaa, eli ruokia ei tarvinnut muuttaa, annoskoot vaan olivat liian isoja, koska minulla oli aina nälkä. Söin riittävästi proteiineja ja runsaasti kasviksia ja juureksia, kerran viikossa myös spagettia. Ikinä en ole syönyt sipsejä, karkkeja, limuja, siidereitä. Pistä paremmaksi.
Lääkkeen avulla tuli täysi olo nopeasti ja annoskoot pienenivät automaattisesti ja pieninä ne ovat pysyneet.
Sinulle se voi olla vippaskonsti, minulla se oli avain uuteen elämään ja hyvä näin.Miten voit sanoa, että syömisesi olivat kunnossa, jos jatkuvasti ol
Varmaan yhtä tyhmä kuin lääkärinikin, jonka mielestä ruokavaliota ei tarvinnut muuttaa. Et sinäkään kovin fiksulta vaikuta, kun et edes vaivaudu perehtymään lääketieteen uusimpiin tutkimustuloksiin ja saavutuksiin, vaan jankutat yhtä ja samaa. Mutta nauti sinäkin kesästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle se voi olla vippaskonsti, minulla se oli avain uuteen elämään ja hyvä näin.Miten voit sanoa,
Lääkäreillähän ei ole ravintokoulutusta, mutta on niillä toki valkoinen takki ja stetoskooppi. Nämä ovat vahvat perusteet lääkärin sanaan uskomiseen :)
Lääkäreillähän ei ole ravintokoulutusta, mutta on niillä toki valkoinen takki ja stetoskooppi. Nämä ovat vahvat perusteet lääkärin sanaan uskomiseen :)
Niin varmaan. Mutta uskon kuitenkin labra-tuloksiin. Ja ravintoterapeuttia olen käyttänyt myös, mutta ehkä hänkään ei tiedä niin paljon kuin sinä? Olet varmaan kaikkien alojen asiantuntija.
Mutta yksi lysti minulla, kuka on oikeassa ja kuka väärässä. Minun kesäni on nyt paljon, paljon kevyempi ja näytän hyvältä. Ja jos se sinua harmittaa, että lääketiede auttoi siihen, niin se ei ole minun ongelmani. Ihan vapaasti saat jankuttaa samaa asiaa ja uskoa omaan pätevyyteesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle se voi olla vippaskonsti, minulla se oli avain uuteen elämään ja hyv
Ai onko lääkärinkoulutus sellainen, että kun lääkäriksi valmistuu, niin sen jälkeen ei enää voi opiskella mitään tai jos opiskelee, niin sitä ei lasketa?? Monillakin lääkäreillä on ravitsemuskoulutustakin / ravintokoulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Oprah laihdutti myös lääkkeitten avulla, ja nyt ei kuulemma suoli toimi ihan normaalisti..
Näin kävi, kyllä. Lääke oli niin tehokas, etten syönyt juuri mitään, kun ei enää ollut yhtään nälkä, ja paino vain laski. Meni tovi, ennen kuin havahduin, että läskin lisäksi hävisi myös lihakset. Hämmentävää oli olla voimaton kuivan kesän orava, jolla nahka roikkui, eikä suoli toiminut. Täysin syömishäiriöinen.
Ruoka?