Kannattaako ees tehdä tinderprofiilia, jos näyttää kuvissa rumalta?
Näytän kyllä varmaan muutenkin, mutta kuvissa vieläkin isonenäisemmältä ja väsyneemmältä.
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mielestäni ihan tavallisen näköinen mies ja olen saanut yli 400 matchia.
Tuskin olet "tavallisen näköinen". Juuri hesarissa tuo suht tavallisen näköinen varakas mies sai liki nolla matchia kuukauden tinderöinnin aikana.
Toki hän on kaljuuntunut mutta mielestäni ihan perustavis. Naisia ei kiinnostanut pätkääkään vaikka oli mitä ammattilaiskuvaa, pukukuvaa, urheilukuvaa, harrastekuvaa, kaverikuvaa jne.
Mulla ei ainakaan iske tuon Joonaksen hiuksettomuus. Naama on ihan ok, mutta hänellä on melko paljon ylimääräistä rasvaa. Hän on myös tekstin mukaan 175cm.
Ei vaan olisi oman tyyppinen mies. Mielestäni nelikymppiseksi melko kehnossa kunnossa jos vertaa moniin naisiin.
Sori, mutta tuolla on ihan tajuttoman hyvännäköisiä miehiä vaihtoehtona. Yritän vaan olla rehellinen ja miettiä miksei hänelle matcheja tullut. Ja varallisuudella ei ole tuolla mitään väliä paitsi jollekin Belorfeille ym. ilmapäille jotka yrittävät päästä hyväksikäyttämään miehiä taloudellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin olet "tavallisen näköinen". Juuri hesarissa tuo suht tavallisen näköinen varakas mies sai liki nolla matchia kuukauden tinderöinnin aikana.
Toki hän on kaljuuntunut mutta mielestäni ihan perustavis. Naisia ei kiinnostanut pätkääkään vaikka oli mitä ammattilaiskuvaa, pukukuvaa, urheilukuvaa, harrastekuvaa, kaverikuvaa jne.
Mitenkään häntä loukkaamatta, ei tuo äppi ole tuonlaisille miehille. Huomasi sen kantapään kautta. Hän pärjäisi jossain tanssilavalla jne. paljon paremmin.
Mä olen paljon häntä rumempi mies ja en saanut tuotakaan vähää sieltä. Antaa niiden mallisonnien mekastaa siellä, en minä enää tuhoa itsetuntoani tuolla tai osta mitään kultajäsenyyksiä.
Tunsin itseni pelleksi kun maksoin myös Bumblessa kultajäsenyydestä ja ei vaan naisia kiinnosta vaikka swaippasin todella rujojakin tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkään häntä loukkaamatta, ei tuo äppi ole tuonlaisille miehille. Huomasi sen kantapään kautta. Hän pärjäisi jossain tanssilavalla jne. paljon paremmin.
Mä olen paljon häntä rumempi mies ja en saanut tuotakaan vähää sieltä. Antaa niiden mallisonnien mekastaa siellä, en minä enää tuhoa itsetuntoani tuolla tai osta mitään kultajäsenyyksiä. Tunsin itseni pelleksi kun maksoin myös Bumblessa kultajäsenyydestä ja ei vaan naisia kiinnosta vaikka swaippasin todella rujojakin tapauksia.
Rujoja tapauksia?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naisena ei valtavasti väliä koska silti tulee satoja läähättäjiä, joskin läähättäjien laatu laskee kuin lehmän häntä.
Rumanaamaisena miehenä peli on pelattu jo ennen kuin koko äppiä on edes asennettu. Jos sen silti sattuu asentamaan ja sitä käyttää omilla kuvilla, varaudu siihen että viikkojen jälkeenkin ja tuhansia swaippauksia myöhemmin saat nolla matchia suomalaisilta naisilta.
Enkä ole katkera naisille, mutta olen kyllä katkera siitä minkä näköiseksi synnyin.
-ruma mies joka tinderöinyt 2018-2021, saanut tänä aikana n. 5 matchia joista tasan yksi edes vaivautui sanomaan moi takaisin, ja siihen se sitten jäi.
Mulla on ollut tinder profiili vuodesta 21. Olen saanut kolme matchia, mutta yksikään ei ole vastannut.
Mulla ei ole lemmikkejäkään, miehet ei kuulemma pidä niistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisena ei valtavasti väliä koska silti tulee satoja läähättäjiä, joskin läähättäjien laatu laskee kuin lehmän häntä.
Rumanaamaisena miehenä peli on pelattu jo ennen kuin koko äppiä on edes asennettu. Jos sen silti sattuu asentamaan ja sitä käyttää omilla kuvilla, varaudu siihen että viikkojen jälkeenkin ja tuhansia swaippauksia myöhemmin saat nolla matchia suomalaisilta naisilta.
Enkä ole katkera naisille, mutta olen kyllä katkera siitä minkä näköiseksi synnyin.
-ruma mies joka tinderöinyt 2018-2021, saanut tänä aikana n. 5 matchia joista tasan yksi edes vaivautui sanomaan moi takaisin, ja siihen se sitten jäi.
Mulla on ollut tinder profiili vuodesta 21. Olen saanut kolme matchia, mutta yksikään ei ole vastannut.
Älä sen takia jätä lemmikkiä ottamatta, jos mielesi tekee. Enemmän niistä on iloa, kuin miehistä.
Jos olet a) nainen ja lupaat pillua ilman kumia joka äijälle joka tarjoaa illallisen edes mäkkärin autokaistalta tai b) äijä jolla on yli 20cm kalu, on yhdentekevää vaikka naama näyttää suohirviöltä.
Ilmaista irtopanoahan Tinderistä haetaan
Jos et ole a) tai b) niin miksi ihmeessä edes olisit Tinderissä?
Sinne kerran profiilin luoneet ovat suoraan "ei jatkoon"-kategoriassa kun haetaan partneria vakavaan suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet a) nainen ja lupaat pillua ilman kumia joka äijälle joka tarjoaa illallisen edes mäkkärin autokaistalta tai b) äijä jolla on yli 20cm kalu, on yhdentekevää vaikka naama näyttää suohirviöltä.
Sinne kerran profiilin luoneet ovat suoraan "ei jatkoon"-kategoriassa kun haetaan partneria vakavaan suhteeseen.
Kai siellä parisuhdettakin etsiviä on? Ite en oo ollut kun en oo ollut sinkku tinder aikaan mutta olen käsittänyt että kyllä siellä tositarkoituksellakin etsitään.
Mun kaveri taas näyttää kuvissa ihan missiltä. Näyttää kuvissa todella hoikalta ja kasvoistakin juuri ja juuri tunnistettavalta. Hän saa tosi paljon matcheja mutta treffien jälkeen ei toisia oo tullut. On melko ylipainoinen yli nelikymppinen nainen ja ihan ikäisensä näköinen. Kuvissa näyttää ainakin kymmenen vuotta nuoremmalta ja on aivan eri ihminen. En tajua miten saa edes sellaisia kuvia itsestään.
Mieluummin siis niin päin että livenä parempi. Toki jos ei saa matcheja niin se on sitten toinen juttu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vähän lisää profiilistasi jos viitsit. Alkoi kiinnostamaan, sillä tuo on oikeasti aika harvinainen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Koska kyse on trollista. Yhdellä porukalla tuntuu olevan pakkomielle vapaaehtoisesti sinkusta naisesta. Ja hei kiitos! Oonkin koittanut saada mun silmäpussit mahdollisimman edustavaksi. Oon nyt kahden vaiheilla hommaanko suuren ja karvaisen koiran. Ajattelin meinaa panostaa tähän sinkkuuteen ;)
Jos et kuulu ulkonäöltä top5-10% miehistä ei tinderprofiilia kannata tehdä ollenkaan. Se on vain ajanhaaskausta kaikille muille.
Vierailija kirjoitti:
Jos et kuulu ulkonäöltä top5-10% miehistä ei tinderprofiilia kannata tehdä ollenkaan. Se on vain ajanhaaskausta kaikille muille.
No en tosiaan kuulu tähän ryhmään.
Ap
Olen rumilus enkä ikimaailmassa menisi deittiappeihin. Vaikka kuvassa onnistuiskin huijaamaan, tavatessa karu totuus paljastuisi saman tien.
Kuka tahansa näyttää kuvissa rumalta. Itsekin joudun ottamaan aina kymmenen kuvaa kunnes tulee siedettäviä. Olen viehättävä, mutta kaikki eivät ole fotogeenisiä
Vierailija kirjoitti:
Yksioikoisia ja ilkeitä ei haeta vakavaan suhteeseen yhtään mistään. Tinderissä on yhtä normaaleja ihmisiä kuin missä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksioikoisia ja ilkeitä ei haeta vakavaan suhteeseen yhtään mistään. Tinderissä on yhtä normaaleja ihmisiä kuin missä tahansa.
Ihmiset luulevat että on erikseen jotain "tinder-ihmisiä", vaikka ne samat tyypit tulisivat vastaan baarissa tai muualla.
Jos se tyyppi ei pyyhkäise sinua oikealle äpissä niin ei hän tykkää sinusta 99% todennäköisyydellä livenäkään.
Ei voikaan kompensoida jos ulkonäkö on ihan ehdoton ei. Jos taas on siinä rajalla riittääkö naama vai ei, silloin profiilitekstillä voi olla vaikutusta päätökseen. Harvoin on kyllä ollut tällaisia rajatapauksia.