Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joo minun korva on humissut varmaan 10 vuotta. Ei ole verenpainetta

Vierailija
23.06.2024 |

Olen jo siihen tottunut mutta mistä v oi johtua? 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla humisi korissa makuullaan. Huminan aiheutti kilpirauhasen liikatoiminta. Kilpirauhasen ultrassa näkyi, että sen alueen verenkierto oli vilkastunut. Lääkehoito auttoi muutamassa kuukaudessa ja huminakin loppui. 

Vierailija
22/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on humissut korva vuodesta 2006 asti. Eräänä aamuna huomasin vain, että yön aikana oli humina tullut korvaan ja siellä se on pysynyt ja toinen korva alkoi meluamaan 2011 ilman mitään selkeää syytä. Kumpakaan tapahtumaa ei edeltänyt melualtistus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla loppui rautakuurin myötä. Yli kymmenen vuotta sitä kestikin. 

Vierailija
24/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merrenierintauti.

Vierailija
25/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merrenierintauti.

Korjaan menieren tauti, en muistanut hyvin nimeä.

Vierailija
26/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä. Minulla todettiin yllättäen jo 50v., että tinnitus johtui kuulon alenemasta, joka ei johtunut melualtistuksesta. Kuulokokeen perusteella voidaan kertoa syy tinnitukseen. 

Mulla alkoi tää siis joskus 22v. Samaan aikaan kun sairastuin ahdistukseen/masennukseen. Nyt olen päälle 30v ja ei ole koskaan loppunut...

Muuttuiko tuolloin myös näkeminen, esimerkiksi rakeisemmaksi, häikäiseekö? Tuolloin kyse voisi olla Visual snow-ilmiöstä.

Vierailija
27/27 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulon heikennyttyä alkoi korvissa jatkuva suhina silloin, kun kuulolaitteet eivät ole korvissa. Melualtistuksen jälkeen korvat ovat soineet (vinkuneet), mutta se on aina mennyt ohi nopeasti.

Oma kuuloni heikkeni kilpirauhasen vajaatoiminnan myötä. Olisi toki voinut heiketä muutenkin, mutta siihen yhdistän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan