Oletteko huomanneet, että ihmiset ovat aika mukavia?
Melkein kaikki ovat. Loppuja pitää jotenkin ymmärtää ja sietää. Mutta pidän ihmisistä, lopultakin.
Kommentit (49)
Samaa mieltä. Ja tosiaan, ympäri maailmaa ihmiset ovat varsin mukavia. Itsellä töissä aika kansainvälistä hommaa ja tosi mukavia ja aika avoimiakin tyyppejä kaikkialla, kun ollaan yhteisen homman äärellä.
Vierailija kirjoitti:
On, paitsi naiset. Naiset on myrkyllisiä.
Ainoastaan suomalaiset naiset ovat myrkyllisiä. Kun tapaat muiden kulttuureiden naisia, niin huomaat etteivät kaikki naiset ole.
Tuolla ulkomaailmassa 99% aikuisista ihmisistä on mukavia ja osaa käyttäytyä. Se loput 1% huonostikäyttäytyvä pitää suurempaa meteliä, esim. netissä. Onhan oikeassa elämässä ihan mukavaa ihmisten keskellä olla ja sillä on positiivinen vaikutus, täällä netissä päinvastoin. Netissä on paljon sitä porukkaa, joka ei oikein jaksa eikä kykene muuhun, kuin rähisemään netissä.
Valtaosa ihmisistä kyllä valitettavasti on jollain asteikolla mulkkuja, onneksi eivät ole kaikki.
Internetissä on paljon vihaista porukkaa mutta kun lähtee ovesta ulos niin suurin osa tuolla kaduilla ja kaupoissa on mukavia ja kohteliaita.
Olen huomannut. Minulle on kaikki ihmiset aina mukavia. Nekin, joita sanotaan ilkeiksi, negatiivisiksi, tai joista minulle tulee negatiiviset vibat. Syyn uskon olevan sen, että suhtaudun heihin kuin en tietäsi heidän olevan vaikeita. Olen heille oikein ystävällinen, ja nauran vain heidän tökeryyksille. Siitä he pehmenevät ja tulevat oikeaksi mukaviksi. Itse kyllä olen hieman varautunut heidän seurassaan, enkä mitenkään hakeudu seuraan esim töissä.
Sitten on eräs sukulainen ja eksä, joiden kanssa voi tulla skismaa. Mutta satunnaisesti kun näkee, niin hekin ovat oikein mukavia minulle. Tietävät minun rajani ja mikä minulle sopii.
Kyllä 95 % ihmisistä ovat mukavia.
Vain 1-2 % ovat oikeasti ilkeitä.
10 % jotenkin niin traumatisoituneita, että voivat reagoida ilkeydellä. Mutt kun heidät oppii tuntemaan, niin oppii itse, ettei ole triggeri, jonka jälkeen he ovat mukavia.
Toiset 10 % ovat lumihiutaleita, jotka vetävät herneen nenään vääristä sanavalinnoista. Heidän kanssaan on vaikeinta toimia.
Niin on. Ja yritän itsekin olla.
Siksi varmaan syntyykin harha että ihmiset ois ilkeitä kun ne ilkeät jää niin hyvin mieleen.
Ei oo. Tyhmii suurin osa. Oon 68.
Suurin osa ihmisistä on törppöjä ja tylyjä ja puhunkin nyt naisista. Harvoin naiset on mukavia.
T: kiltti ja kunnollinen mies
Jos ihmiset ovat mukavia, heillä ei ole mitään syytä kilpailla kanssasi. Itse opiskelen yliopistotasolla ja mukavia ovat oikeasti vain ne 2% (minä mukaanlukien, olen liiankin kiltti ja ystävällinen) ja loput ajavat omaa etuaan, ovat itsekkäitä ja kaveeraavat vain niiden kanssa, joista voivat hyötyä jotenkin. Jos minä menestyn vähänkin jossain, alkaa kateus ja mustamaalaus.
Pitää paikkansa.
Valtaosa on onneksi mukavia.
Kohteliaimpia ovat nuoret.
N 59
Ihmiset antavat usein takaisin samalla mitalla. Jos olet itse mukava, muut skarppaavat mukavuuden suuntaan, vaikkei se olisi heille luontaista. Jos käyttäydyt huonosti, saat ärsyttävää palautetta. Mutta joo samaa mieltä aloittajan kanssa, suurin osa ihmisistä on kivoja, niiden loppujen kanssa pitää pitää huolta omista rajoista.
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa.
Valtaosa on onneksi mukavia.
Kohteliaimpia ovat nuoret.
N 59
En minä yleistäisi asiaa minkään ikäryhmän mukaan.
Ei pidä paikkaansa. Ihmiset ovat mukavia, jos he hyötyvät sinusta jotain. Jos taas ei niin 99% loppuu mukavuus.
Olen huomannut etten mitenkään pidä ihmisistä. Mitä enemmän saan olla yksin sitä onnellisempi olen.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Ihmiset ovat mukavia, jos he hyötyvät sinusta jotain. Jos taas ei niin 99% loppuu mukavuus.
Se on ihmisyyttä. Ihmiset toimivat vaihdantataloudella. Olen ystävällinen aspalle, jotta saan parempaa palvelua.
Samalla tavalla sinäkin toimit. esim. Olet mukava itse, koska hyödyt saamalla kaveruutta ja juttuseuraa.
Ovat mukavia vain siksi, että välttyisivät ongelmilta. Pään sisällä halveksivat sinua.