Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että ihmiset ovat aika mukavia?

Vierailija
23.06.2024 |

Melkein kaikki ovat. Loppuja pitää jotenkin ymmärtää ja sietää. Mutta pidän ihmisistä, lopultakin.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat mukavia vain siksi, että välttyisivät ongelmilta. Pään sisällä halveksivat sinua. 

Vierailija
22/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ja tosiaan, ympäri maailmaa ihmiset ovat varsin mukavia. Itsellä töissä aika kansainvälistä hommaa ja tosi mukavia ja aika avoimiakin tyyppejä kaikkialla, kun ollaan yhteisen homman äärellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, paitsi naiset. Naiset on myrkyllisiä.

Ainoastaan suomalaiset naiset ovat myrkyllisiä. Kun tapaat muiden kulttuureiden naisia, niin huomaat etteivät kaikki naiset ole.

Vierailija
24/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla ulkomaailmassa 99% aikuisista ihmisistä on mukavia ja osaa käyttäytyä. Se loput 1% huonostikäyttäytyvä pitää suurempaa meteliä, esim. netissä. Onhan oikeassa elämässä ihan mukavaa ihmisten keskellä olla ja sillä on positiivinen vaikutus, täällä netissä päinvastoin. Netissä on paljon sitä porukkaa, joka ei oikein jaksa eikä kykene muuhun, kuin rähisemään netissä. 

Vierailija
25/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa ihmisistä kyllä valitettavasti on jollain asteikolla mulkkuja, onneksi eivät ole kaikki.

Vierailija
26/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetissä on paljon vihaista porukkaa mutta kun lähtee ovesta ulos niin suurin osa tuolla kaduilla ja kaupoissa on mukavia ja kohteliaita.

Vierailija
27/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut. Minulle on kaikki ihmiset aina mukavia. Nekin, joita sanotaan ilkeiksi, negatiivisiksi, tai joista minulle tulee negatiiviset vibat. Syyn uskon olevan sen, että suhtaudun heihin kuin en tietäsi heidän olevan vaikeita. Olen heille oikein ystävällinen, ja nauran vain heidän tökeryyksille. Siitä he pehmenevät ja tulevat oikeaksi mukaviksi. Itse kyllä olen hieman varautunut heidän seurassaan, enkä mitenkään hakeudu seuraan esim töissä. 

Sitten on eräs sukulainen ja eksä, joiden kanssa voi tulla skismaa. Mutta satunnaisesti kun näkee, niin hekin ovat oikein mukavia minulle. Tietävät minun rajani ja mikä minulle sopii. 

Vierailija
28/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 95 % ihmisistä ovat mukavia.

Vain 1-2 % ovat oikeasti  ilkeitä. 

10 % jotenkin niin traumatisoituneita, että voivat reagoida ilkeydellä. Mutt kun heidät oppii tuntemaan, niin oppii itse, ettei ole triggeri, jonka jälkeen he ovat mukavia.

Toiset 10 % ovat lumihiutaleita, jotka vetävät herneen nenään vääristä sanavalinnoista. Heidän kanssaan on vaikeinta toimia.

Vierailija
29/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on. Ja yritän itsekin olla.

Siksi varmaan syntyykin harha että ihmiset ois ilkeitä kun ne ilkeät jää niin hyvin mieleen.

Vierailija
31/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo. Tyhmii suurin osa. Oon 68.

Vierailija
32/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ihmisistä on törppöjä ja tylyjä ja puhunkin nyt naisista. Harvoin naiset on mukavia.

T: kiltti ja kunnollinen mies

Vierailija
33/49 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetovoiman laki

Vierailija
34/49 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiset ovat mukavia, heillä ei ole mitään syytä kilpailla kanssasi. Itse opiskelen yliopistotasolla ja mukavia ovat oikeasti vain ne 2% (minä mukaanlukien, olen liiankin kiltti ja ystävällinen) ja loput ajavat omaa etuaan, ovat itsekkäitä ja kaveeraavat vain niiden kanssa, joista voivat hyötyä jotenkin. Jos minä menestyn vähänkin jossain, alkaa kateus ja mustamaalaus.

Vierailija
35/49 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää paikkansa.

Valtaosa on onneksi mukavia.

Kohteliaimpia ovat nuoret.

N 59

Vierailija
36/49 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset antavat usein takaisin samalla mitalla. Jos olet itse mukava, muut skarppaavat mukavuuden suuntaan, vaikkei se olisi heille luontaista. Jos käyttäydyt huonosti, saat ärsyttävää palautetta. Mutta joo samaa mieltä aloittajan kanssa, suurin osa ihmisistä on kivoja, niiden loppujen kanssa pitää pitää huolta omista rajoista.

Vierailija
37/49 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää paikkansa.

Valtaosa on onneksi mukavia.

Kohteliaimpia ovat nuoret.

N 59

En minä yleistäisi asiaa minkään ikäryhmän mukaan.

Vierailija
38/49 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa. Ihmiset ovat mukavia, jos he hyötyvät sinusta jotain. Jos taas ei niin 99% loppuu mukavuus. 

Vierailija
39/49 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut etten mitenkään pidä ihmisistä. Mitä enemmän saan olla yksin sitä onnellisempi olen.

Vierailija
40/49 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Ihmiset ovat mukavia, jos he hyötyvät sinusta jotain. Jos taas ei niin 99% loppuu mukavuus. 

Se on ihmisyyttä. Ihmiset toimivat vaihdantataloudella. Olen ystävällinen aspalle, jotta saan parempaa palvelua.

Samalla tavalla sinäkin toimit. esim. Olet mukava itse, koska hyödyt saamalla kaveruutta ja juttuseuraa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan