Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että ihmiset ovat aika mukavia?

Vierailija
23.06.2024 |

Melkein kaikki ovat. Loppuja pitää jotenkin ymmärtää ja sietää. Mutta pidän ihmisistä, lopultakin.

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällainen positiivinen aloitus saa kommentteja tällä palstalla.

Vierailija
2/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällainen positiivinen aloitus saa kommentteja tällä palstalla.

Saihan tämä. Joltakin mukavalta ihmiseltä varmaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku minua valopäisempi on sanonut: kun pitää ihmisiä hyvinä, niin ne myös ovat hyviä. Sen kun muistaa kun näkee ja puhuu ihmisistä niin hyvää syntyy.

Vierailija
4/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne kyllä. Harmi vaan, että ihmisiä harvoin tapaa tilanteissa, joissa voisi vaan jutella. Kylillä kyllä tulee vaihdettua muutama sana jonkun mummelin kanssa tms. ohi mennen, mutta silti kysyn: missä kaikki ovat? Ovatko ihmiset vain kotona somettamassa, vai onko kaikilla tosiaan niin kiire, ettei ehdi flanöörata kaupungilla ja lenkkipolulla edes pysähtyä.

Ja jos nuorempia näkee, niin niska mutkalla puhelinta vain tuijottavat, vaikka puut kukkivat ja linnut laulavat. Sentään skeittarit osaavat vielä nauttia todellisesta maailmasta, mutta skeittaus onkin uskonto.

Vierailija
5/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on. Ja myös apua saa helpolla, jos uskaltaa vain pyytåå.

Vierailija
6/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset naiset ovat älyttömän mukavia. Jotenkin hauskaa kuinka ne fanittaa Suomea ja suomalaisia miehiä, vaikka ollaan niin kaukana toisistamme. M34

Vierailija
7/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja ympäri maailmaa. Just mietin, että miten varoitan lasta lähtemästä tuntemattoman mukaan sitten, että usko ihmisiin säilyy, eikä siitä tulis elämää pelkäävää sulkeutunutta aikuista. 

Itse olen matkustanut ympäri maailmaa ja yllättänyt positiivisesti siitä ystävällisyydestä ja hyvyydestä mitä maailmassa on 🙏. 

Vierailija
8/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lähdin tuttavan mökillä käymään julkisilla ja oikein yllätyin, kun joka paikassa ja pyytämättä minua autettiin painavan matkalaukkuni kanssa. Kiittelin tietysti vuolaasti.

N65, n.5% Neandertalia

Vierailija
9/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin on. 

Sit kun vielä valitsee hieman, siinä missä voi.

Vierailija
10/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, minä olen törmännyt vain roistoihin ja kusettajiin. Myös hulluihin...

Vierailija
11/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, minä olen törmännyt vain roistoihin ja kusettajiin. Myös hulluihin...

No sitten kannattaa alkaa törmäillä ihmisiin toisissa piireissä. 

Vierailija
12/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan palstalla.

Vierailija
13/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole jos poikkeaa mitenkään joukosta. 

Vierailija
14/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin Mel Gibson.

Vierailija
15/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mehtä vattaa ku sinne huudetaan. Jossain vaiheessa pitää vaan luopua katkeruudesta.

Vierailija
16/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Harmittaa, että on mennyt elämä traumatisoituneena pelätessä ihmisiä, ei oo kehittynyt sosiaalisia taitoja. Nyt kun traumat on väistyneet tai alkaneet väistyä, tuntuu silti tosi vaikealta olla ihmisten kanssa kun en vaan osaa. Kadehdin sosiaalisia ihmisiä. Ihmiset on mukavia.

Vierailija
17/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tänäänkin tapasin vain mukavia ihmisiä. 

Vierailija
18/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Mitä enemmän elämää näkee, sitä selvemmäksi käy myös ihmisten pohjaton itsekkyys ja pahuus. 

Vierailija
19/49 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että pakkososiaalisuudessa osasta tulee vihaisia (ellei ole luonnostaan koko ajan energinen) ja vapaaehtoisessa sosiaalisuudessa mukavia. Kun on oikea aika kommunikoida. Suomen ilmasto ja muut asiat.

Vierailija
20/49 |
24.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä